Keuze aanschaf nieuwe motor

Hoe zouden motorrijders toch aan die slechte naam komen???
Wat een aso in dat filmpje.

Dat de kindertjes braaf op het voetpad spelen helpt niet veel als die schuift in ene bocht. Dan maait ie gewoon de kindertjes mee.

Dag mama Dag papa. Hier lig ik dan met gebarsten schedeltje...
Dat zulke mensen zichzelf iets aan doen, raakt m'n koude kleren echt niet.
 
Koop lekker een dikke v-twin ala TL1000R ofzo, denk dat je je broek al vol hebt voordat je in de 2e versnelling zit.
 
Maar even iets meer on-topic:

Wat een zeldzaam triest filmpje! Rijkwaliteiten nul, geen rijlijnen, geen bochten doorkijken, spastisch gashandje en bezopen schakelmomenten.
Over de snelheid binnen de bebouwde kom ga ik het dan maar niet eens hebben.

@JK

Bijna iedereen is het aardig eens over de TS zijn rijstijl, alleen jij niet?
Geloof je nou echt dat 270 op de snelweg gevaarlijker is dan dit?

Als je op een leeg stuk snelweg het gas opentrekt kan er zonder klapband geen moer gebeuren.
Wanneer je het in stervensdruk verkeer probeert heb je een aardige deathwish, maar de snelheid op zich vind ik op de snelweg nou niet zo schokkend.
Ben je eigenlijk ooit wel eens in Duitsland geweest :?
 
Ik heb vandaag pas voor heteerst het filmpje gezien.
Ik heb ook al een paar keer gelezen dat er gehoopt word dat hij zichzelf niet te pletter rijdt.

Nou krijg ik vast opmerking toegesmeten gekregen, maar ik hoop dat hij zichzelf doodrijdt.
En liever vandaag dan morgen.
Ik ben absoluut geen moraalridder, maar met deze rijstijl gaat het zeker een keer verkeerd.
Daarom hoop ik liever dat het zsm gebeurd EN HET ALLEEN HEM TREFT want je kan er op wachten dat hij iemand meeneemt.
 
Zoals ik al zei: zijstraatjes met spelende kinderen, waar je ze dus niet ziet, en laat dat nou net het gevaar zijn. En ohwja, kinderen zijn onvoorspelbaar :W

Zijstraatjes rijd ie niet, hij weet dat in de zijstraatjes kinderen spelen.

Ben je nou niet een beetje de boel aan het omdraaien en de ts aan het goedpraten :? Ohwnee want als ts een kindje doodrijdt omdat hij met bloedlinke snelheden door woonwijken rijdt is dat mooi pech, had dat kindje maar op de stoep moeten spelen.

Ja, dan zal het kind het wel verdient hebben :+

Och meneer is een kinderhater. Ben je er ook zoéén die overdag de kindertjes uit de speeltuin voor zijn huis verjaagt omdat hun "lawaai" zeer doet aan je zatte kop? :z

Sorry, maar in tegenstelling tot jou, werk ik gewoon overdags.
Dus de kinderen zie ik ook niet. Wel vind ik dat ouders de kinderen tegenwoordig slecht opvoeden en dat veel kinderen een gigantisch grote smoel hebben, maargoed jij bent 17 of 18 dus wat dat betreft hoor je misschien net nog bij de nieuwe slechte generatie (al zie ik wel dat je redelijk verantwoordelijk gedrag hebt wat betreft je mening over het filmpje).


Asteroid9 zegt :
@JK
Bijna iedereen is het aardig eens over de TS zijn rijstijl, alleen jij niet?
Geloof je nou echt dat 270 op de snelweg gevaarlijker is dan dit?

Als je op een leeg stuk snelweg het gas opentrekt kan er zonder klapband geen moer gebeuren.
Wanneer je het in stervensdruk verkeer probeert heb je een aardige deathwish, maar de snelheid op zich vind ik op de snelweg nou niet zo schokkend.
Ben je eigenlijk ooit wel eens in Duitsland geweest

Ach, wat zal ik zeggen... Ik vind het leuk om een beetje tegendraads te doen. Zeker in dit topic, lees eens wat van mijn andere reacties en dan zie je dat ik vrij normaal ben :P . In andere topics is iedereen stoer als ze wheelies, stoppies, kneedowns maken en 'wat is jouw hoogste snelheid', of geflitst worden van voren, maar iemand die als een mongool onverantwoord door een dorp rijd is meteen een klootzak.

Goed, het liefste zie ik dit soort idioten (motor of auto, maakt niet uit) ook tussen de vangrail of naast een boomstam liggen, maar dat neemt niet weg dat er hier met 2 maten worden gemeten.

Of ineens is het 'klote' als iemand onderuit gaat door z'n eigen stommiteit als ie een kneedown wil doen en er zit een hobbel in de weg, of een wheelie die eindigt in een highsider enz. Nee, ook dan moet men hier eigenlijk zeggen 'eigen schuld, dikke bult'. Maar nee, dan is het 'Wat erg !!' 'Zonde' blah..
Ook dan moeten we gewoon hetzelfde reageren als dat we bij david1 doen en dat is gewoon nuchter kijken hoe iets is gebeurd en daaruit een reactie geven.

Ik maak me weer druk om niets ;)
En ja, ik heb wel eens in Duitsland gereden met de motor. 270km/u loopt m'n motor niet, heb alweer 3 jaar een 1-pitter 650cc zonder kuip dus dan laat je hele hoge snelheden sowieso uit je hoofd. :Y
En hoe ouder ik wordt (en ik ben nog maar 25), hoe minder boeiend ik hoge snelheden vind. Geef mij maar een leuke 1 of 2 pitter en ik vermaak me wel, zelfs met bijv. een GS500e. Maargoed, dan ben ik niet stoer want ik heb geen zware supersport die meer de baas is over mij dan andersom....
 
Zijstraatjes rijd ie niet, hij weet dat in de zijstraatjes kinderen spelen.Ja, dan zal het kind het wel verdient hebben :+Sorry, maar in tegenstelling tot jou, werk ik gewoon overdags.
Dus de kinderen zie ik ook niet. Wel vind ik dat ouders de kinderen tegenwoordig slecht opvoeden en dat veel kinderen een gigantisch grote smoel hebben, maargoed jij bent 17 of 18 dus wat dat betreft hoor je misschien net nog bij de nieuwe slechte generatie (al zie ik wel dat je redelijk verantwoordelijk gedrag hebt wat betreft je mening over het filmpje).Ach, wat zal ik zeggen... Ik vind het leuk om een beetje tegendraads te doen. Zeker in dit topic, lees eens wat van mijn andere reacties en dan zie je dat ik vrij normaal ben :P . In andere topics is iedereen stoer als ze wheelies, stoppies, kneedowns maken en 'wat is jouw hoogste snelheid', of geflitst worden van voren, maar iemand die als een mongool onverantwoord door een dorp rijd is meteen een klootzak.

Goed, het liefste zie ik dit soort idioten (motor of auto, maakt niet uit) ook tussen de vangrail of naast een boomstam liggen, maar dat neemt niet weg dat er hier met 2 maten worden gemeten.

Of ineens is het 'klote' als iemand onderuit gaat door z'n eigen stommiteit als ie een kneedown wil doen en er zit een hobbel in de weg, of een wheelie die eindigt in een highsider enz. Nee, ook dan moet men hier eigenlijk zeggen 'eigen schuld, dikke bult'. Maar nee, dan is het 'Wat erg !!' 'Zonde' blah..
Ook dan moeten we gewoon hetzelfde reageren als dat we bij david1 doen en dat is gewoon nuchter kijken hoe iets is gebeurd en daaruit een reactie geven.

Ik maak me weer druk om niets ;)
En ja, ik heb wel eens in Duitsland gereden met de motor. 270km/u loopt m'n motor niet, heb alweer 3 jaar een 1-pitter 650cc zonder kuip dus dan laat je hele hoge snelheden sowieso uit je hoofd. :Y
En hoe ouder ik wordt (en ik ben nog maar 25), hoe minder boeiend ik hoge snelheden vind. Geef mij maar een leuke 1 of 2 pitter en ik vermaak me wel, zelfs met bijv. een GS500e. Maargoed, dan ben ik niet stoer want ik heb geen zware supersport die meer de baas is over mij dan andersom....
Wat ben jij een hondelul zeg, met je tegendraads.
Je hebt het over wheely's en een knie aan de grond.
Maar iemand die een knie aan de grond legt en daarmee wegglijd op een klaverblad vind ik toch 10 keer anders dan een mongool die met 150 langs kleine straatjes rijdt.
Maar mischien praat je wel anders als je kinderen hebt!!!
Ik snap uberhaubt niet dat jij wat kan zeggen over een opvoeding van kinderen als je zelf 25 bent.
Ik ben 26 en vader van een zoon, en nu begin ik te begrijpen hoe moeilijk het is.
En zolang je geen kinderen hebt(wat ik van jou denk) ken je er helemaal niks over zeggen :r :r :r
 
Wat ben jij een hondelul zeg, met je tegendraads.
Je hebt het over wheely's en een knie aan de grond.
Maar iemand die een knie aan de grond legt en daarmee wegglijd op een klaverblad vind ik toch 10 keer anders dan een mongool die met 150 langs kleine straatjes rijdt.
Maar mischien praat je wel anders als je kinderen hebt!!!
Ik snap uberhaubt niet dat jij wat kan zeggen over een opvoeding van kinderen als je zelf 25 bent.
Ik ben 26 en vader van een zoon, en nu begin ik te begrijpen hoe moeilijk het is.
En zolang je geen kinderen hebt(wat ik van jou denk) ken je er helemaal niks over zeggen :r :r :r

'Hondelul' ? 26 jaar en pappa ? Wordt eens volwassen kerel, je bent nu vader dan ga je niet meteen iemand uitschelden omdat er iets wordt gezegd waar je het niet mee eens bent. Probeer eerst eens met een normale reactie uit te leggen wat precies je probleem is, in plaats van kinderachtig met modder te gaan gooien. Wat betreft of ik wel of geen kinderen heb, gaat je simpelweg niets aan. In jouw wereld is het niet mogelijk dat 25-jarigen vader van eventueel 1 of meerdere kinderen kunnen zijn, so be it.

Overigens ligt het probleem van opvoeding van kinderen ook grotendeels bij het feit dat nu beide ouders werken en dat het vroeger in veel mindere mate het geval was. Kinderen hebben dus vrij spel overdags en niemand let op hen, al had je vroeger ook de zogenoemde sleutelkinderen. En ja, kinderen opvoeden is heel lastig, het is constant opletten, je hoeft je maar om te draaien of het is al te laat. Maargoed, dit is een motor-forum dus laten we het gerelateerd houden aan motoren.

Ik heb geen zin om eigenlijk verder te gaan discussieren in dit topic, ik heb mijn zegje gedaan op dit onzinnige topic en het nog onnozelere filmpje, david1 is allang met de staart tussen de benen vertrokken of heeft zich kapot gereden tijdens een proefrit op een R1 en we gaan weer vrolijk verder op het oh zo gezellig motor-forum ! *O*
 
Ach, wat zal ik zeggen... Ik vind het leuk om een beetje tegendraads te doen.
Vind je dit een voorbeeld van volwassen gedrag dan???
Je bent hier gewoon volop bezig om iedereen tegen je te krijgen en dan noem je een ander onvolwassen |( |(
Daarnaast je "mening" over kinderen raakt kant noch wal, maar dat is te begrijpen als je er geen ervaring mee hebt. :Z

Zit trouwens hier B.v.D. te kijken, en jij bent net jan Mulder.
Lekker tegendraads om de boel lekker op te schudden :Z
 
Wat ben jij een hondelul zeg, met je tegendraads.
Je hebt het over wheely's en een knie aan de grond.
Maar iemand die een knie aan de grond legt en daarmee wegglijd op een klaverblad vind ik toch 10 keer anders dan een mongool die met 150 langs kleine straatjes rijdt.
Maar mischien praat je wel anders als je kinderen hebt!!!
Ik snap uberhaubt niet dat jij wat kan zeggen over een opvoeding van kinderen als je zelf 25 bent.
Ik ben 26 en vader van een zoon, en nu begin ik te begrijpen hoe moeilijk het is.
En zolang je geen kinderen hebt(wat ik van jou denk) ken je er helemaal niks over zeggen :r :r :r


zoveel verschil is er niet tussen racen op een klaverblad of door een dorp. het is beide oneigenlijk gebruik van de weg en onnodig gevaarzettend. dat jij het verschil niet ziet is duidelijk. het feit dat je vind dat een 25 jarige geen vader kan zijn geeft aan dat jij de consequenties van je eigen fouten niet in kan zien. zoveel verschilt een 25 jarige niet van een 26 jarige (en ik weet niet hoe lang je al vader bent)
 
Kinderen op straat?
Ik dacht dat-ie tegenwoordig met de 4 x 4 van- en naar school worden gereden en thuis meteen achter de game-box, TV of PC duiken. En sommigen zitten zelfs hier op het forum zo te zien :+
 
zoveel verschil is er niet tussen racen op een klaverblad of door een dorp. het is beide oneigenlijk gebruik van de weg en onnodig gevaarzettend. dat jij het verschil niet ziet is duidelijk. het feit dat je vind dat een 25 jarige geen vader kan zijn geeft aan dat jij de consequenties van je eigen fouten niet in kan zien. zoveel verschilt een 25 jarige niet van een 26 jarige (en ik weet niet hoe lang je al vader bent)

Nee je hebt gelijk, ik zie regelmatig kinderen en overstekende ouderen over een klaverblad heel lopen |( stom van me zeg :Z . Ook zeg ik niet dat het ongevaarlijk is over een klaverblad te "racen", alleen is het zo dat als je over een klaverbad rijdt met 120 je MEESTAL alleen jezelf benadeeld bij een schuiver.
Daarnaast zeg ik niet dat iemand van 25 geen vader kan zijn, alleen ga ik er van uit dat hij geen vader is op basis van zijn uitspraken.
Ik vind het heel knap dat jij kan zien dat ik "fouten" heb gemaakt, aangezien we elkaar nooit gezien of gesproken hebben.
Daar ben ik ook best blij mee :W :W :W
 
Kan aan mij liggen hoor maar er zit toch een wezenlijk verschil tussen als een idioot door de BBKom rijden of op een klaverblad je rondjes draaien.Tuurlijk tis allebei fout maar op een klaverblad ben ik nog geen fietser,voetganger oid tegen gekomen,en dit zijn de zwakkere verkeersdeelnemers.Als je met je motor achterop een auto rijdt op het klaverblad doordat je bijv. te hard de bocht nam moet je vrezen voor je eigen leven,automoblist zal weinig hebben.Om maar niet te praten over een trucker,die merkt t niet eens :Z

Hoepelijk komt de TS erachter dat dit toch niet echt verstandig is,maar ik heb mn twijfels -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan