Keuze eerste motor

Denk prive iets te gaan lenen en voor een 2019 mt07 te gaan. Proefrit al gemaakt.

Heb ook een paar 2019 modelen gezien die op 35kw staan, is het kostbaar en duurt het lang om deze om te zetten naar vol vermogen?
 
Die vrachtwagen ging naar links vlak voor mijn neus,met de ABS redde ik het nog maar net,zonder was ik als een vlieg geplet op zijn achterbumper.
Geen enkele andere actie was mogelijk geweest.
Met abs is de remweg langer dan zonder abs. Gecontroleerder maar langer
 
Met abs is de remweg langer dan zonder abs. Gecontroleerder maar langer
* bij natte omstandigheden met een zeer goede rembeheersing in ideale omstandigheden/ in droge omstandigheden met ideale omstandigheden en geoefende noodremmer.
Voor de andere 98-99% is de remweg bijna altijd korter en met een gegarandeerde kortere remweg gemiddeld onder alle omstandigheden vooral schrikreacties.


Lees eens onderzoeken over abs versus non abs.
(Voorbeeld:https://www.researchgate.net/public..._Motorcycle_Riders_-_Results_of_a_Field_Study)

Het is al een ouder artikel, nieuwe ABS reageert een stuk sneller(dus nog meer vertraging en sneller opvangen van een slip)

ABS zorgt er ook voor dat (zeker beginners) je durft door te remmen.
 
Denk prive iets te gaan lenen en voor een 2019 mt07 te gaan. Proefrit al gemaakt.

Heb ook een paar 2019 modelen gezien die op 35kw staan, is het kostbaar en duurt het lang om deze om te zetten naar vol vermogen?
Heb je even een DM gedaan! ik heb wel iets leuks voor je staan
 
Terug
Bovenaan Onderaan