keuze gemaakt.. het wordt een VFR

blackie

MF'er
1 okt 2002
42
0
Belgie
keuze gemaakt na lang beraad. ik ga deze morgen mijn nieuwe vfr bestellen
na vele verslagen en rijders aangesproken te hebben die rijden met een vfr is het volgens hun, een duiveltje in een doos die staat voor heerlijk bochtenwerk en ook lekker toeren. de motor zou zeker ( daar zaten mijn twijfels een beetje) krachtig genoeg zijn om er mee op reis te gaan en zeker ook krachtig genoeg om je mannetje te staan tegen andere sportmachine\'s

wie nog testverslagen heeft over deze motor mag het mij altijd laten weten

mvg

kurt
:]
 
goede keus !! en veel plezier met je VFR.

Neem een kijkje op mijn site en daar kan je ook nog zien wat ik met een VFR doe, knieen op oa lelystad en op vakantie met duo+bagage.
helemaal mee eens, een VFR is een duiveltje in een doosje }) }) }) })

Speedy_op_lelystad.JPG


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Gefeliciteerd Kurt!
Zul je geen spijt van krijgen denk ik...
Ik heb een 750 en ben er reteblij mee.

Wat is de levertijd van een nieuwe???

Door Dinky Toy op 18-01-2003 12:48



damn een V 4 cilinder dat moet ook goed rijden denk\'k...

Zeker weten!!!
Rijdt als de brandweer :9 :]
 
Goed keus, feli. :)

Maaruh...
lekker toeren. de motor zou zeker ( daar zaten mijn twijfels een beetje) krachtig genoeg zijn om er mee op reis te gaan en zeker ook krachtig genoeg om je mannetje te staan tegen andere sportmachine\'s
No offense, hoeveel denk je dat 100pk wel niet is? En hoeveel van die 100 denk je wel niet los te kunnen - en durven - laten als je plat in een bocht de schaamrandjes aan het wegpoetsen bent? Het geneuzel over vermogen lijkt tegenwoordig dezelfde onzin kant op te gaan als het aantal MHz\'en en fps bij computers. Alsof je 3GHz nodig hebt om Word te starten, of dat je game gaat stotteren je met minder dan 500fps toe moet.
Vermogen is voornamelijk interessant voor topsnelheid, niet voor accelleratie. Dat vraagt om koppel. Vakantie, met 2 personen, bagage, bergjes.. ook dat vraagt voornamelijk koppel, geen topvermogen. Laat je niet gek maken door die ongeleide projectielen met 160+ pk.

EDIT: Review links toegevoegd hier, meer hier.
Dit is de intro van de 750:
HONDA’S company policy is \" Evolution not Revolution \" . If you extrapolate this to its furthest point eventually they will produce a single bike that appeals to everyone on the planet, which does everything asked of it, which runs for ever and never breaks down. Oh. They have. Enter the VFR 750.
 
Laatst bewerkt:
yesss


beter voor je ..vfr 800 is erg leuk

nieuwe vfr is vanaf omschakelmoment 8/16 kleppen in een tunnel met sportuitlaten een genot..

wordt lid van de vfr-club holland en hoor meer van de verhalen..


groet v-force :]
 
he een ninja op de moter kom eer met je twee wieler eens op onze open ninjutsu trainings dag ik heb je waarschijnlijk al eens gezien in katwijk kan dat kloppen. gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan