Keuze maken is wel erg moeilijk en frustrerend!?!?

Mijn keuze zal ongetwijfeld worden de..

  • Suzuki GSX-R1000 Yoshimura

    Stemmen: 38 48,7%
  • Agusta F4-1000

    Stemmen: 25 32,1%
  • Ducati 999 R Senna

    Stemmen: 9 11,5%
  • Yamaha R1 (2006)

    Stemmen: 6 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    78

Gelukslottie

Banned User
12 mrt 2006
3
0
Moet ik nog kiezen!
Hallo,

Sinds kort kan ik het mezelf weer permiteren om een gloednieuwe motor te kopen :]
Een tijdje geleden ben ik de grootste geluksvogel geworden in een mega loterij, en sinds kort realiseer ik me pas echt dat ik ook niet meer hoef te ploeteren voor mijn centen :Y :Y

Ik heb geen ontslag genomen bij mijn huidige baas, maar werk nog parttime en natuurlijk voor het reguliere ritme en sociale contacten in mijn leven O-)

Ik ben ook van plan om een nieuw huis te kopen, maar voor het eerst van mijn leven kan ik gewoon een gloednieuwe motor contant kopen waar ik toch altijd van gedroomd heb :} :}

Ik ben altijd onwijs gek geweest van een supersport, maar de naked bikes worden tegenwoordig steeds bruter :P Ben pas geleden op de motorbeurs geweest, en daar de nieuwe Agusta F4 1000 gezien. Tevens even de nieuwe Suzuki GSX-R1000 Yoshimura gezien :9~ :9~

Daarnaast is een Duc 999 Sena ook altijd één van mijn favorieten geweest *O* *O*

Nu merk ik pas dat het moeilijker is om een keuze te maken, ook al kun je elke motor kopen die je wilt |(

Als je een bepaald budget hebt, dan kun je gerichter zoeken. Heeft er iemand suggesties, ervaring en tips over bovenstaande keuzes?????????
 
als je zoveel geld heb lijkt het mij eerder een probleem hoe je je moet vervoeren tussen al die garages die je op je landgoed heb :?
 
Ik en mijn vriendin zijn niet van plan om een landgoed te kopen!
We zijn wel van plan om een huis te laten bouwen, alleen de uitgifte van kavels wordt steeds minder.
 
Als ik jou was zou ik een maand onbetaald vrij nemen van het werk, en de hele maand lekker proef gaan rijden op elke motor die je aanspreekt :Y :Y :Y

Die ene maand onbetaald verlof kun je je toch wel permiteren _O-
 
joe moet een goldwing met chauffeur nemen.
anders ziet nog niemand dat je geld hebt.
kan je tenminste je golfknuppels ook ergens opbergen.
 
KTM950 adventure's kopen en met alleen je portomonaie en gezin op wereldreis gaan is het eerste dat ik zou doen.
 
Ik ken het probleem :Y Ik heb uiteindelijk gekozen voor de '92 Yamaha Diversion 600 (Amerikaans model). Een echte aanrader *O*
 
Gefeliciteerd met het winnen ;) En ik zou voor de josjiemoera gaan ..
Gewoonweg het mooist, en ook nog bruut veel vermogen!
 
joe moet een goldwing met chauffeur nemen.
anders ziet nog niemand dat je geld hebt.
kan je tenminste je golfknuppels ook ergens opbergen.
_O-

Gefeliciteerd met je gewonnen loterij.
Ik proef hier en daar wat jaloezie.
Ik zou ook niet vertellen van wie ik een kloon ben, hoor.
Gaan ze allemaal om een kadootje vragen in de vorm van een leuke motor.

Ik vraag niks hoor. O-)


:+
 
Hallo,

Ik snap je probleem. Met zoveel geld zou jij eigenlijk van dit soort problemen verlost moeten zijn. Door mijn dagelijkse omgang met gefortuneerde nederlanders heb ik van dichtbij ondervonden wat deze zorgen teweeg kunnen brengen.

Zeer recent heb ik samen met mijn partner een adviesbureau voor mensen zoals jij opgezet. Wij kunnen jou hierin volledig ondersteunen, voor een zeer redelijk tarief. Ongetwijfeld heb jij een zaakwaarnemer toegewezen gekregen van de instantie die jou dit bedrag heeft mogen uitkeren. Laat diegene contact met mij opnemen, zodat mijn partner en ik jou dagelijks kunnen ondersteunen met dit soort beslissingen.

Gezien het bovenstaande lijstje motoren, kan ik merken dat jij nog niet volledig bent gewend aan het bezitten van genoeg geld. Neem daarom snel contact met mijn bedrijf op voordat je de verkeerde keuze maakt!!!










































:+ :+
 
Ik heb nog wel een hayabusa turbo, die mag je zo meenemen.
Maar je moet wel even een klein papiertje laten tekenen door je zaakwaarnemer.
Geen probleem toch? :X

Nee, koop de gix 1000 k6 yoshi. De enige logische keuze.
 
Wat een nutteloos topic is dit..
Als je flink wat geld hebt, laat je een ruime garage voor de motoren bouwen en koop je al die motoren.
 
van wie zal het een kloon zijn?????


noem hem maar gerust clown hoor

die heeft zijn lolbroek nog aan
voor het eerst op mf en dan zo,n vraag stellen als je nu al een tijd op mf zit komt dit geloofwardig over maar dit niet

maar goed als ik ooit (nooit dus) rijk ben koop ik een MV augusta
 
Mijn verhaal klinkt velen onwaarschijnlijk, maar zoals jullie weten bestaan loterij winnaars daadwerkelijk *O* *O*

Het was in ieder geval niet de Nederlandse loterij, want met wat geluk kun je je misschien miljonair noemen maar geen multi en helemaal geen bulti miljonair.

Het heeft mij (ons) meer als een maand gekost dat het doordrong :X

Ik heb zelfs mijn laatste motor moeten verkopen omdat een 2e auto noodzakelijk werd voor mijn werk! Met veel verlies verkocht, maar daar lach ik nu toch uiteindelijk om *D

Wat betreft een huis laten bouwen daar zijn we bijna uit. Hoogstwaarschijnlijk een landhuis net over de grens in België. Daar zijn wat meer en grotere kavels te koop als in Nederland. Maar zulke info op deze site is niet belangrijk.

Mijn laatste motor was een Honda Fireblade uit 2000. Voor mij nog steeds een hele fijne handelbare supersport. Ik ga deze week in ieder geval wat afspraken maken bij wat motordealers voor een proefrit, mits de gevraagde motors aanwezig zijn :] :]

En een zaakwaarnemer c.q. financieel adviseur is er al :Y
 
Misschien deze kleurstelling dan :Y

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan