Keuze maken is wel erg moeilijk en frustrerend!?!?

Mijn keuze zal ongetwijfeld worden de..

  • Suzuki GSX-R1000 Yoshimura

    Stemmen: 38 48,7%
  • Agusta F4-1000

    Stemmen: 25 32,1%
  • Ducati 999 R Senna

    Stemmen: 9 11,5%
  • Yamaha R1 (2006)

    Stemmen: 6 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Sorry hoor,

Maar zo'n lulverhaal kan ik het niet vinden. TS is overrompeld door zijn prijs en inderdaad, nu spelen er ineens hele andere dingen. True, hij hoeft zich geen zorgen meer te maken over hoe hij de huur of hypotheek elke maand bij elkaar kan krijgen. True, hij kan zo naar de dealer lopen en er een aanwijzen: Doemijdiemaar. Dingen die er voor mij, jou, en vele andere misschien nooit in zullen zitten.
Maar zo blij als jij met je Bandit bent, zo blij ben ik met mijn Suzuki uit 1982, en is een willekeurig ander persoon helemaal verliefd op zijn Cbr600 uit 1990, en zo blij zal TS zijn met zijn nieuwe upperclass bike. We blijven toch allemaal motorrijders? Alleen wij moeten er misschien elke dag voor zwoegen terwijl een anders het gewoon op zijn rekening krijgt. Boeien? Nee. Jalours? Nee. Ik kan zeggen dat ik er hard voor heb gewerkt als er voor de zoveelste keer iemand zegt 'joh heb je daar wel geld voor'

Dus wees trots op wie je bent en wat je doet, want je kan je toch nooit verplaatsen in andermans problemen.

En TS, succes met beslissen van welke :] het wordt
Grotendeels mee eens, maar ging mij een beetje tegenstaan over dat bouwen van een huis en dergelijke, gun iedereen zijn geluk, maar dit verhaal staat in schril contrast met andere gevallen van bijvoorbeeld gestolen fietsen.

Geld verdienen of krijgen is mooi, maar om er zo mee te koop te gaan lopen, das niet mijn stijl.
Had dan gewoon een topic gemaakt over alleen maar keuze´s maken en niet dat geldverhaal erbij.

Nogmaals, respect, maar dat is mijn gevoel.


greetings
 
Mijn verhaal klinkt velen onwaarschijnlijk, maar zoals jullie weten bestaan loterij winnaars daadwerkelijk *O* *O*

Het was in ieder geval niet de Nederlandse loterij, want met wat geluk kun je je misschien miljonair noemen maar geen multi en helemaal geen bulti miljonair.

Het heeft mij (ons) meer als een maand gekost dat het doordrong :X

Ik heb zelfs mijn laatste motor moeten verkopen omdat een 2e auto noodzakelijk werd voor mijn werk! Met veel verlies verkocht, maar daar lach ik nu toch uiteindelijk om *D

Wat betreft een huis laten bouwen daar zijn we bijna uit. Hoogstwaarschijnlijk een landhuis net over de grens in België. Daar zijn wat meer en grotere kavels te koop als in Nederland. Maar zulke info op deze site is niet belangrijk.

Mijn laatste motor was een Honda Fireblade uit 2000. Voor mij nog steeds een hele fijne handelbare supersport. Ik ga deze week in ieder geval wat afspraken maken bij wat motordealers voor een proefrit, mits de gevraagde motors aanwezig zijn :] :]

En een zaakwaarnemer c.q. financieel adviseur is er al :Y
Als het Oud-turnhout wordt, kom dan maar eens af.
Kunnen we samen toeren

}) }) })
 
2 motoren halen,
1x luxe motor zoals de mv agusta 1000 en deze in originele staat houden
1x japanse 1000 zoals de R1 en deze helemaal oppimpen en om de zoveel tijd weer wisselen voor de eerst volgende nieuwe model

Zo zou ik het doen als ik het geld had
 
als ik de loterij gewonnen had ging mn vtr sp er niet uit
al is ie tweedehands :N
waarom staat er trouwens geen rsv mille in het rijtje?
is ook een mooie fiets
vtrs maken ze niet meer helaas ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan