Keuze maken

kuus

Rookie
20 sep 2006
5
0
lommel
Hallo, moet kiezen tussen een MBK Skyliner 125cc Bj 2004 12.000km of een yamaha maxter 125 cc Bj 2004 13.000 km en een honda pantheon 125 cc Bj 2004 12.000 km en een honda dylan Bj 2004 3.750 km. Moet dienen voor woon/werk verkeer. Graag uw mening.
 
niet alstie van A'dam noord naar A'dam centrum moet
beetje bubeko moet ook kunnen
en snelweg puur afhankelijk van hoeveel file er staat (hoe meer, hoe beter)

Dan nog... er mag ook nog wel een beetje funfactor aan zitten!
Leuk dat het licht, wendbaar en zuinig is, maar als je de snelweg met een wijde boog moet ontlopen hoeft het voor mij niet zo... ;)
 
Dan nog... er mag ook nog wel een beetje funfactor aan zitten!
Leuk dat het licht, wendbaar en zuinig is, maar als je de snelweg met een wijde boog moet ontlopen hoeft het voor mij niet zo... ;)


ja maar dat is nou juist het mysterie:
hoeveel km woonwerk?
wat voor soort verkeer?
K. Spee of M. Bean rijstijl?
 
niet alstie van A'dam noord naar A'dam centrum moet
beetje bubeko moet ook kunnen
en snelweg puur afhankelijk van hoeveel file er staat (hoe meer, hoe beter)

Het is een Belg, dus zal wel aan 11kw vast zitten.
125cc met een schakelbak kan nog wel eens de snelweg op (cbr125 in elk geval, maar wel met gevaar voor eigen leven), een 125cc scooter haalt vaak niet eens de 80 a 90km/u (Honda Lead 100 bijv. 75km/u, De Honda PS150 net 90km/u, met mazzel 100km/u, tegen de 120km/u+ op de CBR125)

Dus wat dat betreft maakt het allemaal niet uit wat de topicstarter koopt, ik zou tussen Honda of Yamaha kiezen omdat beide merken goede blokken maken.
 
Dan nog... er mag ook nog wel een beetje funfactor aan zitten!
Leuk dat het licht, wendbaar en zuinig is, maar als je de snelweg met een wijde boog moet ontlopen hoeft het voor mij niet zo... ;)
B| Ik rijd ook 125cc... snelweg is niet alles, maar dan ga je toch gewoon 100 rijden? Boeiend.

En euh.. 't is denk ik ook nen belg :+ , dus 11kw... geen snelweg dus.

Welke je moet kiezen? Geen flauw idee.
HEt nut van deze post? ... :? :X
 
ik snap dat niet ...
vroegah met de brommer op 70 cc liep dat net zo hard :)
de de KS 125 liep als een kogel ... (zundap)
Daar durfde ik best de rijksweg mee op :)
 
Polletje? :?

Maar een cbr125, een xt125 of een Aprilia rs125 zijn toch ook in deze categorie, zonder het raceplee-effect? :Z
 
Plaatjes, we willen plaatjes zien.
Nogal visueel ingesteld.

Vergelijken van plaatjes gaat beter dan

1. 125cc
2. 125cc
3. 125cc

O-)
 
Hallo, moet kiezen tussen een MBK Skyliner 125cc Bj 2004 12.000km of een yamaha maxter 125 cc Bj 2004 13.000 km en een honda pantheon 125 cc Bj 2004 12.000 km en een honda dylan Bj 2004 3.750 km. Moet dienen voor woon/werk verkeer. Graag uw mening.
Ik zou voor de Dylan gaan. Toch weer 25 CC extra.
 
Terug
Bovenaan Onderaan