keuze maken

HELLdesker, da\'s het betere werk! *D

Gewoon haar een les of een paar lessen cadeau doen, dan moet ze wel, en spijt zal ze er niet van krijgen denk ik.
 
My way or the highway! ;)

Niet echt moeilijk. Ben nu een jaar of 6 samen met m\'n vriendin en motorrijden doe ik pas een half jaar, dus dan kies ik voor m\'n vriendin. Gelukkig wil ze zelf ook wel gaan lessen, dus ik neem niet aan dat ik ooit van dit gezeik aan m\'n kop ga krijgen.
 
Zij eruit, zijn genoeg andere geile kippetjes op deze aardbol :P
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die niet van motoren hield.Die vallen gelijk bij me af :)
 
Hangt echt wel van de situatie af, als ze speciale emotionele reden ofzo heeft kan het misschien zijn dat ik naar haar zou lusiteren (als\'k motor en vriedin had) :) maar niet erg waarschijnlijk.
 
Ze vindt motor rijden zelf ook leuk en heeft zelf een motor, dus zal het niet snel meemaken.

En als ik gechanteerd wordt ik de keuze ook niet moelijk.

Maar als de motor eruit zou gaan, gaat zij ook vrij snel weg, uit der eigen, want dan ben ik echt niet meer te genieten.
 
Ja daag! Die keuze zat er niet tussen! :)
Dat zou iedereen wel kiezen lijkt me zo.
Not!!! Ratbike met bijpassend type vrouw? Not my cup of tea... Kan me indenken dat de ratbikers dus anders kiezen....

Voor mij: Een mooie aangeklede Japanse... Hmmm kan ik wel mee leven :P

Maar effe ingaand op de vraag: None of the above... Als ze mij wil, krijgt ze het \"pakket Muis\" en dat houdt ook in auto en motor... Die hobbies maken deel uit van wie ik ben... Dit is op voorhand duidelijk en dat verandert niet...
De meeste vriendinnen die ik tot nu toe gehad heb, zijn dan ook van hetzelfde slag... :}

Als ik toch in zo\'n keus geduwd zou worden, is het een moeilijke... Niet vanwege die motor of auto, maar vanwege het feit dat de relatie voor haar schijnbaar zo weinig betekent dat ze die hiervoor op het spel wil zetten... Wat is dan de relatie nog waard?
Het is wat anders als je onderhand meer tijd doorbrengt met het vertroetelen van je fiets dan dat je in je relatie steekt... Dan heeft ze natuurlijk wel recht van klagen, maar als dat niet het geval is, dan vind ik het niet spreken voor de hele relatie als ze met een dergelijk middel komt....
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef gelukkig niet te kiezen: hij rijd zelf ook motor!
Maar als het toch zou moeten: moeilijk hoor. Ik denk dat je dat pas weet op het moment dat je voor die keuze gezet wordt door iemand.
 
Op donderdag 29 november 2001 03:09 schreef DeGroteMuis het volgende:Not!!! Ratbike met bijpassend type vrouw? Not my cup of tea... Kan me indenken dat de ratbikers dus anders kiezen....

Ik heb een half old timer half rat bike soort van motor (die het slecht doet), bijpassende vrouw? Nee dankje, dan nog maar ff wachten op een jonge supersnelle en erg mooie supersport en dan bijpassende vrouw, dat lijkt me wel wat, alleen één nadeel; zo\'n motor kost al veel geld en dan een bijpassende vrouw........
 
Terug
Bovenaan Onderaan