keuze maken

jij bent snel
bedoel je word voor de keuze gezet door je vriendin de motor weg of zij weg

bij mij gaat waarschijnlijk me motor wel weg \ '(
maar dat is niet aan de orde ze vind het best leuk als ze mee is
ze vind aleen niet leuk als ik aleen weg ben
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk...

Nou heb ik geen vriendin, maar als ik er 1 zou hebben en ik zou erg gek op haar zijn, dan de motor eruit maar aan de andere kant, als zij niet accepteert dat ik motorrij, dan kan ze 1 reactie krijgen: :j

Ik weet\'t niet dus. :)
 
Sjah, moeilijke vraag...

Ik had een vriendin met een motor :} . Toen ging zij eruit (die dingen gebeuren nou eenmaal) en ze nam de motor mee |( (ze had hem ook betaald)...

Dus eigenlijk was het voor mij allebei tegelijk...
 
Tja schamperd dit is een moeilijk onderwerp maarja je weet dat ik nog steeds op zoek ben naar een leuk vrouwtje maar je weet het als ze niet van motoren houdt of het niet wil hebben dan denk ik dat de keuze makkelijk wordt omdat ze dan een van het mooiste in m\'n leven weghalen.
 
Ik heb m\'n huidige vriendin al 2 jaar en m\'n motor pas een week of 2... dus ik
denk toch dat het de motor zou worden die weg zou moeten.
 
Deze keer stem ik ook niet, om de doodeenvoudige reden dat ik me niet voor het blok laat zetten,
zal ze ook niet doen, maar ze vind het niet fijn dat ik een motor heb.\ '(
 
Ik denk niet dat je de enige bent, waarbij de vriendin het wat minder leuk vindt dat je een
motor hebt. (zwak uitgedrukt)

Same story over here... ze is erg bang.
 
ze vind het best leuk als ze mee is
ze vind aleen niet leuk als ik aleen weg ben

Nou ja... als je alleen weg bent, dan zal dat wel een reden hebben. Laat haar anders ook een motor aanschaffen, zodat ze altijd met je mee kan rijden. En als ze bang is dat je een ongeluk krijgt: dat kun je ook met elk ander voertuig krijgen.
Er is altijd wel een schikking mogelijk! Misschien moet je dan toch maar ff meer geld aan haar spenderen dan aan je tweewieler.. :9
 
Ik denk niet dat je de enige bent, waarbij de vriendin het wat minder leuk vindt dat je een
motor hebt. (zwak uitgedrukt)

Same story over here... ze is erg bang.

Erg bang? hmm dan pak je het toch wat verkeerd aan, je moet natuurlijk wel uitstralen dat je de beste motorrijder van Nederland bent! :)
Mijne is ook wel eens wat \'bang\' als ik ga rijden, maar alleen als het glad is enz. En volgens mij gaat ze wel d\'r motorrijbewijs ooit halen. Bovendien is ze trouwens zo gek om bij me achterop te stappen, iets wat ik zelf nooit zou doen bij een ander. Dus wie is er nou gevaarlijk bezig?!?!

Anyway, als ik moest kiezen, de motor er uit. (en dan natuurlijk dat ik wel ooit weer een ander koop) :)
 
niet dat ik een vriendin heb, maar goed. ten eerste zal het niets worden als zij motorrijden :j vind. en als ze het eerst :] vond en daarna niet meer en ik zou moeten kiezen tussen de motor en zij, dan wordt het simpelweg motor }) ...
 
het is niet zo dat ze me voor een keuze zet of zo hoor.
maar zat is zo te denken als ik een keuze moet maken wat ik zou doen.
en wat de mede forumers zouden doen.
ik ben al wel zo gek geweest om haar motor rijbewijs te te betalen als ze dat wil (moet ) gaan halen
 
Motoren zijn vaker betrouwbaarder dan vriendinnen....

Stel je voor, je doet je streetfighter waar ze drie jaar aan hebt lopen sleutelen voor haar weg, en twee weken later is ze zelf verdwenen.

Doe mij maar een vriendin met een motor (heb ik dus al :9~ ), en dan bedoel ik niet zo\'n custompje.
 
Ik rij al 10 jaar motor met erg veel plezier... Mijn vriendin woont pas 2 jaar bij me...

moeilijk, moeilijk...

Laten we zo zeggen, 2 jaar geleden vond ze motoren verschrikkelijk.. en nu is ze aan het denken of ze rijlessen wil gaan nemen :P
 
Meteen de motor. Maar aangezien ze zelf ook een motor heeft :} zal ze me nooit verplichten dat ding weg te doen. Ze is er zelf de oorzaak van dat ik rijles ben gaan nemen (zij had namelijk al eerder het rijbewijs).
 
Laten we zo zeggen, 2 jaar geleden vond ze motoren verschrikkelijk.. en nu is ze aan het denken of ze rijlessen wil gaan nemen :P
Kerstkado: Motorrijles (een of twee maar hoor)

Ik heb samen met mijn vriendin mijn motorrijles gehaald. Samen hebben we ook de motor uitgezocht en gekocht.

Mocht ze het te eng gaan vinden of om een andere goede reden de motor eruit wil hebben dan denk ik er even over na en ik denk dat de motor dan wel zal gaan. Maar dan komt er vast wel weer een andere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan