Keuze nieuwe moto

21 mei 2004
9
0
Zoersel
He iedereen,
ben van plan om een dezer dagen mezelf een Honda CBF500 (nieuw model) aan te schaffen.
Heeft iemand hier ervaring mee???
Voorts twijfel ik ook nog beetje of ie niet te licht zal zijn :Z en daarom mischien wat snel gaat vervelen, want ben wel van plan er enkele jaartjes mee rond te :] ...
BTW je kan hier ook ABS op krijgen voor 500euro meer, maar is dit niet een overdreven voor een 500cc met 42 KW?

Greetz
 
Laatst bewerkt:
He iedereen,
ben van plan om een dezer dagen mezelf een Honda CBF500 (nieuw model) aan te schaffen.
Heeft iemand hier ervaring mee???
Voorts twijfel ik ook nog beetje of ie niet te licht zal zijn :Z en daarom mischien wat snel gaat vervelen,
ja denk dat ie gaat vervelen zal lkker voor een zwaardere gaan ,heb je een groot rijbewijs rijd je nog op een soort van lesmotor.
 
Over dat ABS: Met dit ding kun je ook echt wel 100 rijden, en dan kan ABS je echt wel van pas komen hoor :? Is misschien wat lichter en daardoor makkelijker te remmen zonder ABS, maar het is zeker goed om het er op te hebben.
 
Heb een zwaar rijbewijs, maar zou wel mijn eerste motor worden.
Zou natuurlijk liever een zwaardere willen, maar ook wel liefst een nieuwe i.v.m. waarborg en herverkoopwaarde.
Zwaardere is natuurlijk opeens een pak duurder en als eerste motor, tja er kan altijd een schuivertje gebeuren he...
(Kwestie van toch niet ineens te veel geld kwijt te zijn.)

Denk trouwens wel dat ie wat sneller gaat dan 100 hoor, had ergens iets van een 180 gelezen en ongeveer 5 sec. van 0 naar 100!
 
ja als je een niewe koopt is ie toch alrisk dus of je dan valt met een motor van 7000 of met 1 van 12000 word ie toch gemaakt dus dat maakt niks uit,en op een lichte motor beginnen hoeft ook niet,ja dan krijg je kreten van je haald toch het maximale er niet uit en zo,ja dat haal ik ook niet mijn motor heeft 135 pk is toch leuk om te weten dat je ze hebt en ik gebruik ze ook niet allemaal hoor!!!

ja over inruil waarde tja elke motor is wel geld waard ligt heel anders dan bij auto's ik zal als ik jou was lekker 2de hands beginnen,en dan nog 1 tip niet afbetalen kost die motor je 2 keer zoveel aan rente gewoon zo betalen,is hij meteen echt van jou 8-)

succes met je keuze in ieder geval!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan