keuze supersport literfiets

1098 waarvan de startmotor regelmatig niet rond kan omdat de accu niet op topspanning is. En dan staan we weer.
Vader van de jongen is helemaal leip van alles wat uit Italie komt, en dan in het bijzonder de oudere Aermacchis. Man gaat elk jaar naar Italie en komt met de mooiste onderdelen terug.
Echt een liefhebber waar we regelmatig met open bek staan te kijken wat ie nou weer heeft.
Prachtige spullen maar o zo fragile allemaal. Ook heeft hij meerdere recente Ducs in onderhoud voor particulieren. Hij krijgt het met pijn in zn hart uit zn mond soms maar ook hij moet bekennen dat de Jappen kwalitatief gewoon beter zijn. En deze man heeft al wat gezien met zn 66 jaar.

Verder moet iedereen gewoon lekker zelf kopen waar hij of zij zich lekker bij voelt. Ik geef alleen mn mening die nu al meer is dan gepland omdat het een eeuwenoude discussie is die altijd zal blijven leven. :)

Hm, dat is wel vreemd inderdaad. Het enige probleem wat ik met de Duc had was dat hij roestte als een gek als je hem maar even buiten had staan. Ik werd er echt helemaal gestoord van. Daarnaast was ik het zat om op een racer te rijden dus heb ik hem maar weggedaan. Mooi ding, reed goed, maar pff..
 
Hm, dat is wel vreemd inderdaad. Het enige probleem wat ik met de Duc had was dat hij roestte als een gek als je hem maar even buiten had staan. Ik werd er echt helemaal gestoord van. Daarnaast was ik het zat om op een racer te rijden dus heb ik hem maar weggedaan. Mooi ding, reed goed, maar pff..

Zeker een mooi ding, dat kunnen ze wel daar in Italy
 
@Mr Ducloos...jij kan vast hele mooie bochten pakken op die Cat van je...ik vermoed zelfs beter dan Rossi...Petje af hoor
 
En nu even terug naar de basis, voordat de kleuterschool open ging;

Oliekan, heb je inmiddels al ergens op proef gereden? Of heb je al iets op het oog?
Komende motorbeurs is misschien wel een mooie gelegenheid een en ander te "passen''
 
Laatst bewerkt:
Ik wil geen olie op het vuur gooien hoor...
Maar na de tip om bij LLE op zijn motorstek te kijken heb ik me toch wel even suf gelachen :+ ....

Al dat "ik heb de langste" gedoe moet lekker achterwege worden gelaten..., maar die motor heeft volgens mij nog nooit een bocht gezien? :')

Het gaat niet om het spulletje maar om het knulletje.. Dat blijkt maar weer!

Ik, de arme sloeber, vermaak me heerlijk op mijn oude ninja!
Oja, bochten rijden en uitaccelereren is het leukste!
:W
 
Laatst bewerkt:
Beste allen,

Die gsxr heeft genoeg bochten gezien hoor. Kwestie van kunnen "rijden". Laat ik het daar maar op houden. Er waren vele die net zoals jullie hier op mf dachten dat het niet ging. Totdat ze zelf in hun powerrangerpakken er een bochtje mee gingen uitproberen. Helaas ben ik niet meer in bezit van die motor.
Anders had ik jullie er graag op laten rijden. En dan mag je daarna zelf oordelen.
Foto op motorstek is van 2010, we leven inmiddels in 2014;-)
 
Beste allen,

Die gsxr heeft genoeg bochten gezien hoor. Kwestie van kunnen "rijden". Laat ik het daar maar op houden. Er waren vele die net zoals jullie hier op mf dachten dat het niet ging. Totdat ze zelf in hun powerrangerpakken er een bochtje mee gingen uitproberen. Helaas ben ik niet meer in bezit van die motor.
Anders had ik jullie er graag op laten rijden. En dan mag je daarna zelf oordelen.
Foto op motorstek is van 2010, we leven inmiddels in 2014;-)

Ik doelde niet op je oversized achterbrug..
Dat moet je allemaal zelf weten joh, ieder zijn smaak, en dat kraak ik echt niet af.

Ik had het over die kinderarmen van een schaamranden :')
Maarja, zoals je zelf al oppert; kwestie van kunnen "rijden".
 
Die motor heeft/had nog geen bocht gezien:

large


Denk dat dit onder het nieuwe record schaamrand zit.
 
hahhaha mooie foto...dank je wel voor het plaatsen...

Denk dat ik die motor daar misschien krap 1 week in mijn bezit had op dat moment...Zal volgdende keer pas een foto maken als ik een bocht heb genomen...

sorry hoor ;-)
 
Ik wil geen olie op het vuur gooien hoor...
Maar na de tip om bij LLE op zijn motorstek te kijken heb ik me toch wel even suf gelachen :+ ....

Al dat "ik heb de langste" gedoe moet lekker achterwege worden gelaten..., maar die motor heeft volgens mij nog nooit een bocht gezien? :')

Het gaat niet om het spulletje maar om het knulletje.. Dat blijkt maar weer!

Ik, de arme sloeber, vermaak me heerlijk op mijn oude ninja!
Oja, bochten rijden en uitaccelereren is het leukste!
:W

Inderdaad, zoals ik al zei, ik heb meer lol op mijn Cat uit 2002 dan dat ik had met mijn 848 uit 2011. Hij reed geweldig, maar nu rij ik veel relaxter, en het zit 100x beter :+
Het gaat ook niet om de waarde van de motor :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg de Kawa, niet alleen omdat ikzelf Kawa-lover ben, maar gewoon vanwege alles ;)

En het koppel van de Kawa's is onderin iets lager dan de andere fietsen misschien, maar hoe vaak rijd je 0-3000 toeren? Ik iig nooit
 
Achterbrug zet je voor drag en fever, zie filmpje: http://vimeo.com/73798222 De bike op de foto heeft extensions dus niet een complete achterbrug.
Vergis je niet hoe hard je de bocht nog door kan, circuit is een ander verhaal natuurlijk. TS het is vandaag zonnig dus ga eens proefrijden ergens op haha.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan