Keuze tussen R6 en CBR 600 RR


Mijn keuze is tussen de ZX en de CBR geweest. De keuze is gevallen op de RR omdat ik geen deftige dealer voor kawa in de buurt had.

Binnen een weekje of twee zullen we weten wat het beestje aan het achterwiel heeft met open uitlaat en zonder cat. :P



:9~ Gefeliciteerd, goede keus denk ik
 
Ik heb ook heel erg getwijfeld.... met name omdat ik Yamaha tussen mijn oren heb zitten....

De R6 smoelt beter, heeft meer body, maar de kleurstelling voor 2004 vind ik niet mooi en in 2005 (eind 2004) komt er een, aanzekerheidgrenzendewaarschijnlijkheid, compleet nieuw model zoals de R1 nu, seatpipes etc...

Aangezien, naar mijn mening de R6 en 600RR behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn en de 600RR een up-to-date machine is, was de uiteindelijke keuze toch niet zo moeilijk..... oren goed schoongemaakt... en een zwarte besteld.... Januari 2004 rijden...
 
Op maandag 27 oktober 2003 00:00 schreef @je het volgende:
Aangezien, naar mijn mening de R6 en 600RR behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn en de 600RR een up-to-date machine is, was de uiteindelijke keuze toch niet zo moeilijk heb een zwarte besteld.... Januari 2004 rijden...

juiste keus en trouwens welkom :9
 
"...slechte kwaliteit van de afgelopen jaren..."

Waar heb jij het nu over ? Kawa´s gaan al jaren nooit stuk ! In onderhoud ook veeel goedkoper dan Honda.


2 vrienden van me rijden kawasaki, en ze willen er allebij zo snel mogenlijk vanaf en zullen er dan waarschijnlijk geen meer kopen.
en bij verschillende motorzaken waar ik kom (zelfs zaken waar ze ook kawa dealer zijn) vertellen ze mij dat ze liever geen kawa's inruilen want ze hebben er vaak veel gezeik mee.
MAAR ze zeggen er wel bij dat de nieuwe kawa's beter zijn geworden.

en toch vind ik de nieuwe zx6r (in het groen) wel zo mooi dat ik de gok toch zou nemen en zo'n ding aan zou schaffen als ik een splinternieuwe 600 zou willen kopen.
 
wel ik heb ne cbr 600rr en heb er totaal geen spijt van, is mss minder snel dan de zx6r of r6, maar dat is honda juist het haalt niet de maximum eruit MAAR blijft betrouwbaar,
op honda kun je jarenlang rekenen, natuurlijk is de yamaha ook niet slecht, maar denk toch dat de honda vele fijner rijdt ;)

ik had voordien nooit op een moto gezeten of wist niet hoe ik moest rijden enzo,
en de cbr600rr is dus uiterst gemakkelijk om er mee te rijden, en als je er eentje gaat kopen raadt ik u de 2007 aan, want daar zit standaard antihopkoppeling op en elektronische stuurdemper in verwerkt, wat gemakellijk tegen de 2000€ kan kosten en toch heel handig is.

Ik raad je de CBR600RR uiterst aan, voor één reden => betrouwbaarste en het zuinigste van alle merken mag je aan alle verkooppunten vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan