Keuze tussen ZXR 750 en GSX750 RW

Keuze tussen de ZXR en de GSX

  • Absoluut de Suzuki GSX

    Stemmen: 9 56,3%
  • Absoluut de Kawasaki ZXR

    Stemmen: 7 43,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Wat zou jij nemen als je kon kiezen tussen de volgende twee motors. Geef indien mogelijk je beoordeling op zowel uiterlijk als performance:

Motor1:

Kawasaki ZXR750
Boujaar 1995
KM stand 26000
Laser Pro'Dor demper
PIC_0242.jpg


Motor2:

Suzuki GSX750 RW
Bouwjaar 1992
KM stand 47000
Sebring demper
normal_DSC00393.JPG
 
Laatst bewerkt:
Allebei behoorlijk brute fietsen , alleen vind ik de kleurstelling van de gsxr vele malen mooier dan die van die zxr. Kwalitatief zijn ze wel aan elkaar gewaagd denk ik.

Succes met je keuze
 
Als de prijs gelijk is: de ZXR, iets minder mooie kleuren maar veel minder km's en 2 jaar jonger.

Type specifiek gezien kun zijn ze aan elkaar gewaagd.
 
Is eigelijk de 1ste keer dat ik die kleur zie, ziet er wel erg lekker uit.
Kan het een import bike wezen? en zoja kun je dan wel zien als dat echte km's zijn?
 
Dit "probleem" had ik een paar maanden terug ook toen ik mijn eerste motor wilde kopen! Ik heb gewoon de twee foto's op één pagina uitgeprint en op mijn werk in mijn kantoor opgehangen en uiteindelijk bleek mijn blik toch elke keer naar de ZXR gaan! Zo is mijn keuze duidelijk geworden.....
Ik ben alleen wel voor een groene gegaan, vind ik persoonlijk mooier dan zo'n zwarte. Rij er nu met heel veel plezier op en geen seconde spijt gehad!!!!
 
Als de zxr een import-motor is, let er dan wel op de het geen 26.000 miles zijn ipv 26.000 km.


ja hoor, als ie uit amerika komt wel, maar in de rest van europa is de km stand gewoon in km hoor.

Ik ben bevooroordeeld, dus de gixxer nemen, vind ik zelf lekkerder rijden, en eerlijk gezegd vind ik de kleurstelling van die zxr erg lelijk, maar puur nar de cijfertjes gekeken, zoals al gezegd, jonger en minder kilometers is ook wel prettig
 
Met de kawa is +- 3000km per jaar mee gefietst(als het klopt)Das dus naar de bakker en terug ;-)
Ze schelen ook 3 jaar en bij verkoop zal dat nu al wat minder maar toch ook weer schelen(als je hem binnen 3 jaar verkoopt of zo)!
Als je op alle twee de fietsen lekker rijdt en je hebt geen voorkeur van merk zou ik voor de kawa gaan alhoewel de gixxer met 50000km nog lekker meedraait.(Rij er zelf mee en aan de motor is niks aan te merken)
Die kleurstelling van de kawa kan met wat stikkers eraf en/of nieuwe erop zo aangepast worden ;)
Wat is het prijsverschil?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan