Keuzehulp , wat moet ik doen?

Aardig aan de prijs is relatief vergeleken met en aanschafkosten van ene motor.
En daarvoor kun je wel een dag lekker rijden en hoe duur is het vergeleken met een motor kopen waarbij blijkt dat je na 3 kwartier pijn in je rug krijgt vanwege de zithouding ?

Maar ik kan alleen mijn advies geven, als jij een ander advies hebt moet jij een ander advies geven, geen idee waarom je daarover met mij een discussie aan wilt gaan.
Gewoon proef rijden ipv huren, daar reageer ik op. En het is niet een discussie met jou. Ik vul jouw informatie aan. Het is niet altijd donker en grauw, vandaag schijnt de zon.
 
In dit hele verhaal wordt 'relatief' even vergeten. Een 650 twin zal zn vermogen bij iets lagere toeren vrij hebben dan de FZR 600 dat had. Het blijft een 'klein' blokje.

Een Z900 of Z1000, en zelfs de Z750 of Z800, heeft bakken meer koppel dan de SV650.

Iemand die roept dat hij koppel wil, vraagt niet om het karakter van een 2-cilinder. Maar naar die motor waar je niet hoeft terug te schakelen. Dan is een Z900 of Z1000 een betere keuze dan een SV650.
Eens, het is vooral het karakter wat anders aanvoelt. Ik vond een Z1000sx tam aanvoelen, maar de snelheidsmeter gaf toch echt wat anders aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan