Cardanfreak
MF veteraan
- 10 mrt 2006
- 1.155
- 48
Hoi Koning 1.
Heb zelf ook beide Divi's gehad. De 900 is echt een topfiets. Meer dan voldoende vermogen en natuurlijk fijn, de cardan. Echt met veel plezier mee gereden Kijk ook eens op het forum hiervan: YDCN.nl . Rij nu ook weer een fiets met cardan. Een BMW R 1100 S. Ook een erg fijne motor vind ik .
Veel wijsheid toegewenst, maar denk dat je met een 900 beter uit bent. Tip: Als je besluit voor de 900, zorg dan dat je een volledige historie erbij hebt. 16.000 km kan bijna niet waar zijn, let dus goed op svp. Groeten, Cardanfreak.
Heb zelf ook beide Divi's gehad. De 900 is echt een topfiets. Meer dan voldoende vermogen en natuurlijk fijn, de cardan. Echt met veel plezier mee gereden Kijk ook eens op het forum hiervan: YDCN.nl . Rij nu ook weer een fiets met cardan. Een BMW R 1100 S. Ook een erg fijne motor vind ik .
Veel wijsheid toegewenst, maar denk dat je met een 900 beter uit bent. Tip: Als je besluit voor de 900, zorg dan dat je een volledige historie erbij hebt. 16.000 km kan bijna niet waar zijn, let dus goed op svp. Groeten, Cardanfreak.
Beste motor-forummers,
Als 50+ er wil ik weer na 25 jaar weer gaan motorrijden zonder al te veel kosten. Mijn oog is gevallen op een zilvergrijze 600 diversion uit 2003 met 8600 km te koop voor rond de E. 2200,= en op een mooie zwarte 900 met cardan uit 1996 met maar 16000 km op de teller, die ik voor E 2100,= mag meenemen. En om het nog moeilijker te maken is er ook nog een 600 te koop uit 2000 met 13000 km voor rond de E 1600,= . Alle in goede staat en voor echt scherpe prijzen. Mijn verwacht gebruik is voor plezier met mooi weer en af en toe woon-werk (30 + 30 km).
Wat is
a) de beste deal en
b) de fijnste motor waar ik het meeste (en langste) plezier van heb? met
c) de laagste exploitatiekosten
Alvast bedankt voor jullie reacties.