Keuzes..

De meningen hierover zijn altijd verdeeld, en dat zal ook altijd wel zo blijven. Normaal gesproken ben ik er voorstander van om eerst je B te halen, en daarna pas je A. Ik heb het zelf ook zo gedaan destijds. Als je eerst je B haalt, dan kan je de eerste ervaringen op de "grote openbare weg" in ieder geval opdoen in een blikken omhulsel. Als het dan fout gaat door een gebrek aan ervaring gaat het waarschijnlijk minder ernstig fout dan wanneer je deze fout op de motor maakt. Daarnaast bied een auto op praktisch gebied meer voordelen dan een motor. Denk aan veel spullen vervoeren, rijden bij gladheid enz. Ik zeg zeker niet dat het slecht is om eerst je A te halen, maar ik denk dat het andersom meer voordelen heeft. Echter met de nieuwe regelgeving wordt het weer een iets ander verhaal. Ik zou toch proberen om in ieder geval binnen de oude regeling je A te halen. In ieder geval heeft dat financieel meer voordelen, en ontloop je die belachelijke 11kw categorie. Ik heb niks tegen het huidige 25kw, of straks 35kw, maar die 11kw categorie slaat echt nergens op. Maar inderdaad wordt het alternatief al genoemd om nu alvast je B te gaan halen, en dat zou ik toch proberen. Nu je B halen, moet makkelijk lukken voor oktober, en dan ik oktober gelijk gaan lessen voor je A. Ook dat moet makkelijk lukken in 2 maanden, mits het weer een beetje meewerkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan