Keuzestress

Ja, je weet het niet er zijn soms mensen die het niet snappen. Maar goed punt in de zin van dit wist ik niet maar een MF met BTW over het hele bedrag is dan toch nog een stuk goedkoper.
Dan heb je het toch nog niet helemaal gesnapt.;)Het wordt nl een gewone btw fiets waardoor je niet aan een nieuwe of demo vastzit.
Dus kun je ook voor een iets oudere en dus goedkopere gaan
 
Dan heb je het toch nog niet helemaal gesnapt.;)Het wordt nl een gewone btw fiets waardoor je niet aan een nieuwe of demo vastzit.
Dus kun je ook voor een iets oudere en dus goedkopere gaan
Ja, dat snap ik maar een oudere en goedkopere die nog in de BTW zit is dan toch nog voordeliger. Dan kan je (zie voorbeeld belastingdienst) 21% over 5000 Aftrekken ipv 21% over 1000.
 
Toch mooi hoe mensen altijd andere proberen te overtuigen om een gebruikte fiets te kopen.
Niks mooiers om een nieuwe te kopen die je zelf mag inrijden , gewoon lekker nieuwe fiets kopen en zeker als je er 8 jaar mee doet.
Ik heb er nog geen 3 maanden over gedaan en ga weer een nieuwe ophalen binnenkort en doe het met een grote grijns op mijn bek O-) en als ik 21% terug kon krijgen dan was die grijns nog groter.
Na 3 jaar zakelijk zn beetje afgeschreven en dan gewoon weer lekker een nieuwe kopen zou ik haast zeggen :}:]🥰😘
 
Ja, dat snap ik maar een oudere en goedkopere die nog in de BTW zit is dan toch nog voordeliger. Dan kan je (zie voorbeeld belastingdienst) 21% over 5000 Aftrekken ipv 21% over 1000.
Nee sorry, je kúnt dan gewoon die 1050 aftrekken. Dat is nou juist de truc.
Die 21% over 1000 geldt voor de dealer als hij de márgeregeling toepast, maar je vraagt dan aan hem de btwregeling toe te passen.
Verder hier niet belangrijk , maar voor ondernemers iets om aan te denken als je je droommotor vindt en het blijkt een margemotor te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan