Kevlar spijkerbroek

Welke broek prefereer jij?

  • Spijkerbroek

    Stemmen: 5 14,3%
  • Trainingsbroek

    Stemmen: 1 2,9%
  • Pantalon

    Stemmen: 0 0,0%
  • Onderbroek

    Stemmen: 11 31,4%
  • Kevlar Spijkerbroek

    Stemmen: 5 14,3%
  • Lederen broek/Combi

    Stemmen: 9 25,7%
  • Textiel

    Stemmen: 3 8,6%
  • Pffffffff

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35

geen idee

Die hard MF'er
21 jul 2005
854
0
Hallo daar,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Kevlar spijkerbroeken?
Ik zit momenteel in Canada en hier liggen die dingen al voor 80,- Canadese dollars (ongeveer 60.- Euro). Dat het niet kan tippen aan een leren combi begrijp ik, maar omdat ik nu nog gewoon in spijkerbroek rij vroeg ik me af of het een verstandige optie was.





Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar in de 2 topcis die erover zijn staat geen zinnige reactie. -O-
 
Mjah het zit wel lekker en je hoeft nou niet meteen van kleding te wisselen.
Maar de bescherming is gewoonweg ruk. Het blijft spijkerstof met her en der kevlar delen erin. Maar de spijkerstof is na 1cm glijden al naar de klote.

Ik zou me geld toch liever uitgeven aan en leren combi en nam het rondhuppelen in leer maar voor lief. :P
 
Mjah het zit wel lekker en je hoeft nou niet meteen van kleding te wisselen.
Maar de bescherming is gewoonweg ruk. Het blijft spijkerstof met her en der kevlar delen erin. Maar de spijkerstof is na 1cm glijden al naar de klote.

Ik zou me geld toch liever uitgeven aan en leren combi en nam het rondhuppelen in leer maar voor lief. :P


Oke, maar die kevlar delen die bieden toch wel voldoende beschermig?
 
Die dingen beschermen helemaal niet goed volgens mij.. kun je beter een textielen broek nemen, of nog liever: een leren :Y
 
Ik zou bijna zeggen koop een zo'n broek en ga het ff testen voor ons...weten we of het goed werkt of niet ;)



:+
 
Of je trekt een Kevlar kogelvest op de kop aan, als broek :9
Mmmmm .... Fetisjistisch... of niet ?

:+
:W
 
Ik denk dat als je anders in gewone kleding rijdt dit iig. beter is :Y
Zelf heb ik ook een kevlar spijkerbroek gekocht bij motorpoort en die bevalt uitstekent.
Moet er wel bij zeggen dat er idd. minder bescherming inzit als bij mijn lederen motorpak.
Maar ook in mijn kevlarspijkermotorbroek kun je nog extra bescherming inbrengen ter hoogte van de knieen en de heupen. :Y :Y ( gaat wel ten koste van comfort)

Maw. gewoon kopen en eventueel als gewone spijkerbroek gebruiken, want zelfs 60 euro voor een gewone spijkerbroek is niet echt duur ;)
 
het bied 0 bescherming tegen vallen, de klap komt dus net zo hard aan.. wel tegen glijden, maar natuurlijk niet zoveel als leer. als je met 150 gaat glijden gaat het er wel doorheen, maar je zal minder op een stuk rosbief lijken dan in je spijkerbroek.

stond een test van dit soort broeken tijdje terug op een of site. (nee die hebben geen gasten laten crashen ;) maar gewoon in een lab)
 
Mij lijkt een broek die gemaakt is van spijkers sowieso niet lekker zitten of enigszins veilig :N
 
Zo'n spijkerbroek heb je niks aan als je valt, of het moet zo nat zijn dat je lekker doorglijdt. Maar dan had je net zo goed een gewone spijkerbroek aan kunnen hebben.

Goede kwaliteit textiel met van die plastic beschermdingen voor knie en schenen en extra versteviging voor kont en heupen zit best lekker, ook met dit warme weer.
 
Ik heb een textiel pak (all-weather) bied goede protectie.
1x onderuit geschoven met 30 km/u en het pak is nog helemaal heel, en dat terwijl ik toch wel een aantal metertjes gleed...

Ik prefereer leer, maargoed, dat is nog net iets té duur :W
 
Geen wonderbroek dus, maar voor 60 euro gaan we toch maar eens kijekn of het wat is.


Bedankt tot zover.
 
Mjah het zit wel lekker en je hoeft nou niet meteen van kleding te wisselen.
Maar de bescherming is gewoonweg ruk. Het blijft spijkerstof met her en der kevlar delen erin. Maar de spijkerstof is na 1cm glijden al naar de klote.

Ik zou me geld toch liever uitgeven aan en leren combi en nam het rondhuppelen in leer maar voor lief. :P

Niet iedereen dooet zoals jij: meteen een hele nieuwe :9~ outfit...













*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan