KF uit Apeldoorn

Karl Fischer

Rookie
26 jan 2008
27
0
Apeldoorn
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik heb nog geen rijbewijs (alleen B) maar ben druk aan het lessen:

De motorrijschool Apeldoorn
Lesmotor: Honda CBF 500
Theorie gehaald op 11 december
AVB gehaald op 23 januari
AVD zal ergens in maart worden

Ik ben nu op zoek naar een leuke motor maar weet nog niet helemaal wat ik wil hebben. Een CMX450 lijkt me wel wat maar weet niet of die geschikt is. Ik ben namelijk 1,95 meter. Iemand suggesties?

Greetz, KF
 
Laatst bewerkt:
:W Karl :)
full


full


Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
Hoi Karl, gebruik de zoekfunctie bovenaan maar eens (motoren voor lange mensen..... of zoiets) dan komen er heel wat suggesties voorbij!
smileyhandkissss5.gif


Flygirl.jpg
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik heb nog geen rijbewijs (alleen B) maar ben druk aan het lessen:

De motorrijschool Apeldoorn
Lesmotor: Honda CBF 500
Theorie gehaald op 11 december
AVB gehaald op 23 januari
AVD zal ergens in maart worden

Ik ben nu op zoek naar een leuke motor maar weet nog niet helemaal wat ik wil hebben. Een CMX450 lijkt me wel wat maar weet niet of die geschikt is. Ik ben namelijk 1,95 meter. Iemand suggesties?

Greetz, KF

Hey KF,

full


en al vast succes ergens in maart

Gr. Mr.Honda!
 
Vandaag geslaagd voor het AVD-examen. *O* (1e poging) Niet eens op de snelweg geweest tijdens het examen en vrijwel foutloos gereden. Nu alleen nog even een weekje wachten op de RBW-ambtenaren en dan een motor kopen. Ik heb m'n oog laten vallen op een Yamaha XVS650. De MF-stickers heb ik al in huis, die gaan er direct op. En dan kan het feest beginnen: :]

Greetz, KF
 
Van 't weekend de XVS 650 gekocht die ik al op het oog had en lekker mee getourd de afgelopen dagen. :] Tot zover het goede nieuws.


Kom ik vandaag voor het eerst deze week op m'n werk hoor ik dat een collega's met de traumaheli is afgevoerd na een motorongeluk. Ze is ernstig gewond geraakt maar leeft gelukkig nog. '( http://www.deweekkrant.nl/artikel/2008/juli/01/traumahelicopter_bij_aanrijding_nutter

Mijn nieuwe hobby heeft een nare bijsmaak gekregen. Ik ben gewaarschuwd. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan