Kheb een nieuwe motor (jaja ik ben gek)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op donderdag 07 augustus 2003 19:23 schreef yamaRules het volgende:
Zomaar onverwachts een nieuwe motor gekocht. Na mijn ongeval heb ik de prijsopgave gekregen om hem te laten maken, en daar werd ik niet blij van. Zeker niet omdat ik zo dom was geweest hem wa plus te laten verzekeren (zuinige aap).
Omdat ik hem voor een beurt moest wegbrengen, er 2 nieuwe bandjes onder moesten en er nog een aantal zaakjes moesten worden vervangen ben ik even gaan rekenen.
Nu bleek dat ik maar een heel klein beetje extra bij moest betalen (als ik die beurt enz eraf haal).
Ik zou onder de te repareren cat een bos laten monteren en die komt nu onder mijn nieuwe. Waarschijnlijk doe ik er ook een alarm op (ivm verzekering) want jajaja ik ben erg verstandig geworden. Ik laat hem ALLrisk verekeren.
Tis een dure maar zeer leerzame crash geweest. En ik rijd lekker op een nieuwe cat. Donderdag kan ik hem ophalen. Piccies volgen.

en gefeliciteerd van nog een blauwe!
 
Gefeliciteerd ermee!

Het lijkt me overigens niet altijd handig om hem all-risk te verzekeren IMHO. Ik zit met een vrij beperkt studentenbudget en dan is WA+ eigenlijk de enige oplossing. Bovendien is mijn motor allrisk eigenlijk al niet meer waard. Het is een 1992 Kawa GPX 600 R Ninja van 3000 euro. Dan zou ik na 4 jaar al meer verzekering betalen dan dat ik aan de motor betaald heb. :P We hebben het hier natuurlijk wel over een echte cat :D

Veel plezier ermee in ieder geval!!

Greetz,
Sven
 
Gefeliciteerd ermee!

Het lijkt me overigens niet altijd handig om hem all-risk te verzekeren IMHO. Ik zit met een vrij beperkt studentenbudget en dan is WA+ eigenlijk de enige oplossing. Bovendien is mijn motor allrisk eigenlijk al niet meer waard. Het is een 1992 Kawa GPX 600 R Ninja van 3000 euro. Dan zou ik na 4 jaar al meer verzekering betalen dan dat ik aan de motor betaald heb. :P We hebben het hier natuurlijk wel over een echte cat :D

Veel plezier ermee in ieder geval!!

Greetz,
Sven
Die kun je niet eens allrisk verzekeren, dus hoef je er ook niet over in te zitten.
 
Die kun je niet eens allrisk verzekeren, dus hoef je er ook niet over in te zitten.

Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden, waarom kan dit niet? Istie daar te oud/te goedkoop voor ofzo? Zoals ik al zei: hij is het op zich sowieso niet meer waard, maar toch ben ik benieuwd of het echt niet zou kunnen als je dat zou willen. 0-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan