Kickstarter poll

Mijn 350cc V-twin (1973) heeft alléén een kickstarter.

  • ja gaaf!

    Stemmen: 38 74,5%
  • Wel leuk, maar hoort alleen op een klassieker/brik

    Stemmen: 2 3,9%
  • Jammer dat mijn motor alleen een e-starter heeft

    Stemmen: 5 9,8%
  • Gaat wel, zou ik misschien wel eens gebruiken

    Stemmen: 1 2,0%
  • Nee is niets: je slingert je auto toch ook niet meer aan

    Stemmen: 4 7,8%
  • trappen doe ik wel tegen een bal

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Ik heb ook alleen een kickstarter en ik vind het helemaal niet erg (integendeel!).
 
Ook al zou er een electrische startknop op zitten dan doet hij het op een Morini toch niet (ervaring) Mooie fiets, maar door de vele el;ectronische problemen heb ik er nooit aan durven beginnen.
 
Mijn brikje heeft ook alleen maar een kickstarter. Zit nog links ook!


full
 
Suzuki T500K uit 1974. De kleur stond in de boekjes als "candy-lavender" en het roept inderdaad wel een beetje een kermis (zuurstok) gevoel op. Ik heb het apparaat dan ook "Snoepie" genoemd. In mijn omgeving kijkt niemand meer gek op als ik over "Snoepie" praat......
 
Ik heb ook een kickstarter (rechts) en trap m liever aan dan dat ik op het knopje duw ;)

Voordeel is wel dat ie binnen een centimeter al loopt, nadeel is dat ik m niet helemaal door kan trappen omdat ik dan op de voetsteun zit (constructie niet zelf bedacht en gemaakt). Gelukkig is dat ook nooit nodig maar blijft wel oppassen natuurlijk. Even snel starten dan met het knopje maar normaliter trap ik m aan :)

full
 
Niks mis met rechts daar vind ik op mijn xs1100 2h9 de kickstartas en het pedaal zit uit oogpunt van schoonheid netjes met een vleugelmoertje boven de achterbrugas geklemd,grandioos :}

wil ie op een te zwakke accu niet meer starten dan is ie met een trap lopend te krijgen :)
full
 
Ik heb ook alleen een kickstarter op m'n Yama SR.

Kan je ook de accu eruit slopen en vervangen door een 'Battery-eliminator',
scheelt een hoop gezeik als het vriest...
 
Mijn nieuwste brommer heeft ook een kickstarter, als je weet hoe die werkt is het een fijn ding :}
 
Suzuki T500K uit 1974. De kleur stond in de boekjes als "candy-lavender" en het roept inderdaad wel een beetje een kermis (zuurstok) gevoel op. Ik heb het apparaat dan ook "Snoepie" genoemd. In mijn omgeving kijkt niemand meer gek op als ik over "Snoepie" praat......
Je zou 'm ook "dodgem" (bike) of "bumper" (bike) kunnen noemen 8-) .
In het Engels is dat een botsauto. Aan de andere kant wil je natuurlijk géén botsingen. Niet de goden verzoeken. Zonde anders :X
Maar het blijft een mooie Japanse klassieker welke naam je er ook aan koppelt. *D
 
Mijn Ducs hebben beide een kickstarter. Het heeft iets heel puurs dat getrap en dat gaat tot op heden erg goed. Toen ik een moderne Duc had was dat een van die dingen die ik miste, het ritueel is gewoon iets wat bij motoren hoort als je er mee opgegroeid ben. Gaaaf dus.............

Cu, Ron
 
Gewoon kicken, al wil mijn dame daar maar al te vaak niet aan. Vooral een koud blok geeft een warme bestuurder

En de heer ook niet omdat ie gewoon lui is. :+
Bij mij kijken ze soms raar van, goh wist niet dat die oude lijken een E-starter hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan