Kickstarter poll

Mijn 350cc V-twin (1973) heeft alléén een kickstarter.

  • ja gaaf!

    Stemmen: 38 74,5%
  • Wel leuk, maar hoort alleen op een klassieker/brik

    Stemmen: 2 3,9%
  • Jammer dat mijn motor alleen een e-starter heeft

    Stemmen: 5 9,8%
  • Gaat wel, zou ik misschien wel eens gebruiken

    Stemmen: 1 2,0%
  • Nee is niets: je slingert je auto toch ook niet meer aan

    Stemmen: 4 7,8%
  • trappen doe ik wel tegen een bal

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    51

350-v-twin

MF veteraan
12 aug 2004
1.521
850
den haag
Ik wil graag een poll aanmaken en heb natuurlijk eerst gekeken in de faq, maar zie in het scherm waar ik dit bericht in typ, niets staan over "poll aanmaken" (zou knop onderaan moeten zijn?!) :( Zie ik iets over het hoofd? Waar zou die knop moeten zitten??
 
Net onder je eigen bericht, rechts onderin het scherm, in de blauwe balk. En anders even naar Hans (Anders) :+ .
 
idd Ralf, je bent me weer voor
Je moet eerst een bericht plaatsen en daarna kun je de poll aanmaken
 
Mijn motor heeft alleen een elektrieke starter.
Dit is wel makkelijk, en ik zou hem ook niet kwijt willen, maar ik zou er best graag een kickstart bij willen hebben.

Ik vind het er namelijk wel mooi uitzien om hem aan te trappen. (als hij het dan tenminste wel in een keer doet)
 
Mijn motor heeft alleen een elektrieke starter.
Dit is wel makkelijk, en ik zou hem ook niet kwijt willen, maar ik zou er best graag een kickstart bij willen hebben.

Ik vind het er namelijk wel mooi uitzien om hem aan te trappen. (als hij het dan tenminste wel in een keer doet)

Poser, je rijdt zeker Harley! :+

Een echte vent douwt zijn motor aan (omdat de kicker het niet doet :X :X :X )
 
142.jpg


leuke motor trouwens! 8-)
 
Ralfie was me voor ..... :P

hartstikke leuke fiets hoor :}

maar wat is nou het punt met die kickstarter :?

Nee, die kickstarter is voor mij geen punt, maar wat vinden de anderen ervan?
Lees de mogelijkheden van de poll.
Dank voor het compliment trouwens: het is écht een goede fiets, want stuurt messcherp, heeft een mooi koppel, zonder dips en is zuinig (1:22,5) op de snelweg. Op binnenwegen loopt ie nog zuiniger. Komt door speciale cilinderkoppen volgens het "heron-principe". Dit houdt in dat de verbrandingsruimte is uitgespaard in de zuigers. De koppen zijn aan de onderkant vlak. Hierdoor wervelt het benzinemengsel beter en verbrandt daardoor ook beter. Komt uit de racerij :]
Net als een de droge koppeling. Was allereerste fiets (1973!) met contactloze electronische ontsteking.
 
Dat tie aan de verkeerde kant zit. :+

Voor mij zit ie juist goed. Ik ben rechtshandig en ook rechtsvoetig. ;)
Ik ga dan links naast de motor staan en kan er goed op trappen. Heb ooit een Honda gehad waar de kickstarter rechts zat. Daar kon ik niet mee uit "de voeten" (er zat wel een e-starter op - gelukkig).
 
Nee, die kickstarter is voor mij geen punt, maar wat vinden de anderen ervan?
Lees de mogelijkheden van de poll.
Dank voor het compliment trouwens: het is écht een goede fiets, want stuurt messcherp, heeft een mooi koppel, zonder dips en is zuinig (1:22,5) op de snelweg. Op binnenwegen loopt ie nog zuiniger. Komt door speciale cilinderkoppen volgens het "heron-principe". Dit houdt in dat de verbrandingsruimte is uitgespaard in de zuigers. De koppen zijn aan de onderkant vlak. Hierdoor wervelt het benzinemengsel beter en verbrandt daardoor ook beter. Komt uit de racerij :]
Net als een de droge koppeling. Was allereerste fiets (1973!) met contactloze electronische ontsteking.

is erg handig, zo'n kickstarter :) 't is zonder meer de beste manier om een motor zonder electrische startmotor mee aan de praat te krijgen, veel makkelijker dan aanduwen bijvoorbeeld :+

p.s. mijn Guzzi NF heeft ook alleen een kickstarter, zit ook aan de goede kant (links) net als die van jou :)
 
Bij mij zit de kickstarter ook links, maar voor de verandering overdwars. Trapt nog makkelijker! :)
 
Voor mij zit ie juist goed. Ik ben rechtshandig en ook rechtsvoetig. ;)
Ik ga dan links naast de motor staan en kan er goed op trappen. Heb ooit een Honda gehad waar de kickstarter rechts zat. Daar kon ik niet mee uit "de voeten" (er zat wel een e-starter op - gelukkig).
Ik heb een cb, ben rechtshandig en voetig en vind rechts dus ideaal, brommer van de bok en 1 kick en gaan. PS ik heb dus mijn startmotor er zelfs afgehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan