kicxstart-dag 10-09.....duo??

AlexR!

MF veteraan
8 dec 2003
1.068
0
Maassluis
volgende week vrij rijden op kicxstartdag in Zolder

natuurlijk weer volop zin in. :)

lekker een beetje rond :]

nog andere van MF die gaan?

P.S. heb je ook dagen waar een duo mee kan? lijkt m'n vrouwtje wel leuk om een keertje over het circuit te knallen.....
 
volgende week vrij rijden op kicxstartdag in Zolder

natuurlijk weer volop zin in. :)

lekker een beetje rond :]

nog andere van MF die gaan?

P.S. heb je ook dagen waar een duo mee kan? lijkt m'n vrouwtje wel leuk om een keertje over het circuit te knallen.....
Moet je gewoon even aan NApo vragen,die doet dat wel vaker!! :+
 
Ik als S2'er heb me ook maar ingeschreven. Had dit jaar nog niet op Zolder gereden. Was iedere keer vol. Dus dit kwam goed uit!
 
Ik als S2'er heb me ook maar ingeschreven. Had dit jaar nog niet op Zolder gereden. Was iedere keer vol. Dus dit kwam goed uit!

dus we komen elkaar misschien wel tegen?
ik neem aan dat je ook in de gevorderden groep zit, welke bike rij je en waaraan kan ik je herkennen als je voorbij komt?
 
En hoe herken ik jou?

Ik heb een rood/witte yamaha R1 uit 1998.

Daarbij een rood/zwart mqp pak, en een arai Haga replica (blauwe vlammen)

rij je ook in de z.a.c.?

ik ben meer recreatief, dit is dan wel de derde keer op zolder.
 
Yep ik ga der ook heen met een maat van mij , hij met een sv 650 en ik met mijn CB-1 tje.

Duo ??? nog nooit gezien op circuit dag !!!

Cu at Zolder ...
 
Yep ik ga der ook heen met een maat van mij , hij met een sv 650 en ik met mijn CB-1 tje.

Duo ??? nog nooit gezien op circuit dag !!!

Cu at Zolder ...

hey Redfox,

in welke groep rij jij/jullie mee?

heb trouwens nog een vraagje over het geluid, weet jij hier iets van?

LeoVince Evolution II

enne, nee ik heb het ook nog niet eerder gezien op een circuitdag. zou wel cool zijn een keer.....
 
Wij rijden in de groep gevorderden !

Ja het geluid letten ze best wel op , er zijn daar twee geluidspaaltjes die langs de baan staan ! als je zorgd dat je daar met twee tegelijk binnen 3 seconden langs rijdt is er niets aan de hand als je een open uitlaat hebt MET DB killer erin !!!

Heb je een Killer doe hem er gewoon in , heel simpel.
 
Wij rijden in de groep gevorderden !

Ja het geluid letten ze best wel op , er zijn daar twee geluidspaaltjes die langs de baan staan ! als je zorgd dat je daar met twee tegelijk binnen 3 seconden langs rijdt is er niets aan de hand als je een open uitlaat hebt MET DB killer erin !!!

Heb je een Killer doe hem er gewoon in , heel simpel.

Vooral ZX6, GSX-R, RSV, en motors met vervangingdempers moeten oppasen voor het geluid.
Na de 3e bocht (Bianchi-bocht) na Start-finisch staat de paal links van de baan op het 2e rechte stuk. Hou helemaal rechts, schakel op net voor de paal en geef daarna niet volgas maar halfgas zodat je kan blijven rijden. Beter even inhouden en zo nog 4km kunen knallen is het advies. Ik moet ook heel erg inhouden. Tijd maak je wel goed. Ikke nu 1.46min.
 
ik ga dadelijk nog maar eens even luisteren of het te erg is.. B|

heb nu die killer erin zitten, en het is een goedgekeurde demper. nou maakt een R1 niet het meeste herrie in vergelijking tot die andere bikes.

dus hopelijk komt het allemaal wel weer goed.

we moeten natuurlijk wel weer vol op het gas kunnen, om de maatjes bij te houden....

en jah, nou die tijd van jou ferry zal ik nie halen! haha :}
 
zo,
het zit er weer op! gelukkig weer heelhuids thuis aangekomen. ik heb Redfox nog wel gezien volgens mij. met een grijze cb-1. we zaten in dezelfde groep.

die sv zat er volgens mij niet bij toch?

m'n tijd was rond de 1.53 maar dat kan nog een beetje afwijken.
kan dat er nog een beetje mee door ferry?

greetz

AlexR!
 
Op welke motor rij je :? Je komt uit Maassluis zie ik. Dicht bij mij :)

Tuurlijk man! Reed ik vorig jaar ook maar dan vrij relax. Met echt doorrijden haalde ik 1.49 en niet sneller. Maar 1.53 is goed. Ik merkte toen ik dit jaar iets harder ging dat je lijnen ook wat anders worden. Onder de 1.48 wordt Zolder heel anders ik bedoel nog gaver :) Jammer van het verouderde asvalt en curbs! Geluik is ook klote, Hopelijk passen ze de baan eindelijk aan van de winter incl. meer uitloop na de Sacramentsheuvel en het ONK, KNMV-cup en ZAC jkomt weer rijden........hoop het! Beter dan sommige stratencircuits in Nederland!

Maarre.........was die 1.53 nou met of zonder duo :? :+
 
Laatst bewerkt:
Ja heb ook heerlijke dagen gehad , lekker gekampeerd lekker gereden en weer heel thuis gekomen .
Die maat van mij met zijn sv was er ook gewoon hoor reed ook in zelfde groep , mischien niet zo snel herkent als sv hahaha is er 1 met volledige race kuip !!
kijk maar naar de foto's op de site van circuit foto be


cu laterss
 
goeie vraag met een duo rijden,kan ik het vrouwtje wel blij meemaken denk..
met motorxtra-zandvoort mocht het niet dacht ik,
stond in de papiertjes...

grtz
 
Op welke motor rij je :? Je komt uit Maassluis zie ik. Dicht bij mij :)

Tuurlijk man! Reed ik vorig jaar ook maar dan vrij relax. Met echt doorrijden haalde ik 1.49 en niet sneller. Maar 1.53 is goed. Ik merkte toen ik dit jaar iets harder ging dat je lijnen ook wat anders worden. Onder de 1.48 wordt Zolder heel anders ik bedoel nog gaver :) Jammer van het verouderde asvalt en curbs! Geluik is ook klote, Hopelijk passen ze de baan eindelijk aan van de winter incl. meer uitloop na de Sacramentsheuvel en het ONK, KNMV-cup en ZAC jkomt weer rijden........hoop het! Beter dan sommige stratencircuits in Nederland!

Maarre.........was die 1.53 nou met of zonder duo :? :+

zo ben net terug van vakantie.....maar goed jah,
ik kom idd uit maassluis. waar woon jij eigenlijk? en rij je nog op straat? of alleen op het circuit. ik heb een R1 uit 98 rood/wit

meestal 1 keer per jaar een circuitdagje...

ik had niet het gevoel dat ik op dit moment echt nog sneller kon gaan, maar goed, ik wil ook m´n straat - motor niet opvouwen op het circuit.
ik rij eigenlijk altijd met een maatje met een fireblade en er rijden voor de rest niet veel mensen door is ons opgevallen.
 
goeie vraag met een duo rijden,kan ik het vrouwtje wel blij meemaken denk..
met motorxtra-zandvoort mocht het niet dacht ik,
stond in de papiertjes...

grtz

ik heb het trouwens nog gevraagd voor duo bij zolder, maar daar mag het gewoon weg niet. maar waar het wel mag, weet ik nog steeds niet.
 
Ja heb ook heerlijke dagen gehad , lekker gekampeerd lekker gereden en weer heel thuis gekomen .
Die maat van mij met zijn sv was er ook gewoon hoor reed ook in zelfde groep , mischien niet zo snel herkent als sv hahaha is er 1 met volledige race kuip !!
kijk maar naar de foto's op de site van circuit foto be


cu laterss

ik heb ze gezien, en we gaan er wel wat bestellen natuurlijk!! cool natuurlijk! en heb je mij nog zien rijden of nie?
 
Ja heb ook heerlijke dagen gehad , lekker gekampeerd lekker gereden en weer heel thuis gekomen .
Die maat van mij met zijn sv was er ook gewoon hoor reed ook in zelfde groep , mischien niet zo snel herkent als sv hahaha is er 1 met volledige race kuip !!
kijk maar naar de foto's op de site van circuit foto be


cu laterss

ben jij toch?
full
 
Ja heb ook heerlijke dagen gehad , lekker gekampeerd lekker gereden en weer heel thuis gekomen .
Die maat van mij met zijn sv was er ook gewoon hoor reed ook in zelfde groep , mischien niet zo snel herkent als sv hahaha is er 1 met volledige race kuip !!
kijk maar naar de foto's op de site van circuit foto be


cu laterss

ikke
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan