KicXstart Superbike Meeting

#19

MF veteraan
13 mrt 2006
1.589
23
Haarlem
Het evenement voor liefhebbers van Superbikes en race motoren uit de jaren 70, 80 en 90....

Wanneer : zondag 16 juni 2019
Waar: Motoport Uithoorn - Anton Philipsweg 5-7 1422 AL, Uithoorn
Hoe laat: van 10.00 tot 17.00
Entree: Gratis
Deelname: Gratis
www.classicsuperbikemeeting.nl
.
59554256_2429399710629630_2168424177663475712_n.jpg
.​
 
Ik ga ook achteraf ook niet, een week later is er evenement van ital bikes dichterbij....
 
Het stond hoog in de planning om aan te komen waaien.
Beetje foto's maken (zoals bij de voorgaande editie's), een babbeltje hier, een kletspraatje daar.

Maar..., het past allemaal net niet lekker in de persoonlijke planning deze keer.

Verdorie... :(
 
Ik kon er pas laat op de dag heen, een uitgestorven lege boel 😏, dikke tegenvaller.
 
Was er rond 10:30 even met de Rickman, was nog erg rustig, ben rond 11:00 weer weggegaan, omdat er een buitje aan zat te komen..
Heel toevallig nog iemand foto's van een blauw/witte Rickman gemaakt? (met Honda CB750f blok) Er maakten namelijk wel een aantal mensen foto's van de brommer :)
 
Allereerst de organisatie bedankt voor het organiseren. Ondanks het wat mindere weer was het toch wel een succes te noemen.
Het is voor mij toch leuk om al die klassiekers te zien en te horen. :)

Maar toch ook twee punten van kritiek; dat naargeestige bedrijven terrein is nou niet echt een leuke plek voor een meeting. Als je dat vergelijkt met Molenaar of Bikker dan zitten die toch echt beter.
Maar het ergste vind ik het gebrek aan parkeerplek; voor de deur stond het helemaal vol met auto's B|
Je kan toch borden neerzetten 'Parkeren uitsluitend voor motoren' ?
Of nog beter, iemand met een geel hesje die alle auto's wegjaagd, Dat hadden Molenaar en Bikker ook beter geregeld.
 
Allereerst de organisatie bedankt voor het organiseren. Ondanks het wat mindere weer was het toch wel een succes te noemen.
Het is voor mij toch leuk om al die klassiekers te zien en te horen. :)

Maar toch ook twee punten van kritiek; dat naargeestige bedrijven terrein is nou niet echt een leuke plek voor een meeting. Als je dat vergelijkt met Molenaar of Bikker dan zitten die toch echt beter.
Maar het ergste vind ik het gebrek aan parkeerplek; voor de deur stond het helemaal vol met auto's B|
Je kan toch borden neerzetten 'Parkeren uitsluitend voor motoren' ?
Of nog beter, iemand met een geel hesje die alle auto's wegjaagd, Dat hadden Molenaar en Bikker ook beter geregeld.
Helemaal mee eens! En misschien meer vermaak dmv muziekbandje oid...dan blijven mensen ook langer plakken
 
Was er rond 10:30 even met de Rickman, was nog erg rustig, ben rond 11:00 weer weggegaan, omdat er een buitje aan zat te komen..
Heel toevallig nog iemand foto's van een blauw/witte Rickman gemaakt? (met Honda CB750f blok) Er maakten namelijk wel een aantal mensen foto's van de brommer :)
Volgens mij wel in mijn topic, nummer 473 ff scrollen : Foto topic van Tomcat_
 
Helemaal mee eens! En misschien meer vermaak dmv muziekbandje oid...dan blijven mensen ook langer plakken
Gelukkig geen bandje, en wél goede muziek. Zo'n partij tyfusherrie hoeft vsn mij niet. Dan ga ik wel naar een concert, en kom zeker njet meer.
Wat is er zo gezellig aan het bedrijventerrein bij Molenaar of Goedhart dan? Dat is ook gewoon een bedrijventerrein, net als dit kortom ik snap niks van jou kritiek ......
 
Gelukkig geen bandje, en wél goede muziek. Zo'n partij tyfusherrie hoeft vsn mij niet. Dan ga ik wel naar een concert, en kom zeker njet meer.
Wat is er zo gezellig aan het bedrijventerrein bij Molenaar of Goedhart dan? Dat is ook gewoon een bedrijventerrein, net als dit kortom ik snap niks van jou kritiek ......
Gelukkig zijn we allemaal anders👍
 
Zo'n beetje alle motorzaken zitten tegenwoordig in een anoniem industriegebied, daarin is Motoport Uithoorn niet beter/slechter dan Molenaar....en die houten keet van Beku was misschien gezelliger, maar vroeger is dood ;)

En Bikker is geen optie want ik heb ook Honda's, Suzuki's en Yamaha's gezien:+
Was er geen MotoGP geweest dan was ik ook wat later gekomen, is het altijd drukker/gezelliger...keuzes keuzes
 
Waar is er dan wat te doen? Ital dag?
As zondag in Diepenveen, net boven Deventer....en mocht je in de buurt wonen dan een mooie rit langs de IJssel en/of Salland...:]

En doe ff kalm aan op de dijk want er zijn daar vaak rijbewijzen ingevorderd....;)
 
As zondag in Diepenveen, net boven Deventer....en mocht je in de buurt wonen dan een mooie rit langs de IJssel en/of Salland...:]

En doe ff kalm aan op de dijk want er zijn daar vaak rijbewijzen ingevorderd....;)

Grappig, dat is idd echt vlakbij voor me! Wist niet van het bestaan af. Ik zal het kalm aan doen op de dijk, alhoewel ik niet echt met gigasnelheden rondscheur op m'n Laverda hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan