KicXstart ; van TOP blad tot FLOP blad

Hier ( DûH Haag ) zijn alle engelse bladen gelukkig nog wel te krijgen, maar ja als je ze niet meer kunt kopen scheelt dat weer aardig wat pleuro's in de maand die je aan benzine kunt besteden :?
 
...gezellig verhaal...

Nu snap ik ook waarom jij het niet gezellig vind als ik je gezellig 's nachts bel voor een gezellig telefoongesprekje })

Jij bent gewoon niet zo gezellig! :+

B.T.W. On-topic. T.W.O. is ook in Amsterdam bij de betere kiosken gewoon te verkrijgen, naast de afdeling tietenparade...


en nu weer volledig off-topic:

GuZ, je zou eens een motortochtje naar Joure moeten organiseren.
'Tis altijd gezellig daar.

index.gif


Feit dat ik niets over de Kicxstart te melden heb zegt genoeg denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben lid geweest voor 3 jaar.
Toen had ik het wel gezien,40% reclame en dat soort
shit.Als er iets nieuws te melden is dan zijn zij altijd de laatste,
jammer hoor.
Ben nu lid van moto73,meer techniek enz.
 
Keb alleen een shirt gekocht met de "ik was van plan..." tekst er op kreeg ook een leuke sleutelhanger en een flesopener voor nop er bij en iets om te zuigen LOL een fijne Bananen Chocololly. Maar het blad zuigt beter :+

J'ai vodrai un verre de L'eau peu petilant(fonetisch frans)

dan krijg ik meestal een glaasje water met bubbels O-)


ik zou beginnen met "je voudrais" ipv j'ai vodrais :)
 
ik zou beginnen met "je voudrais" ipv j'ai vodrais :)

Allez, als het dan toch verbeterd moet worden, doe het dan gelijk goed:
"Je voudrais un verre d'eau pétillante" ipv "J'ai vodrai un verre de L'eau peu petilant"

But hey! No offence hé! Als ik al zo goed Duits zou praten, zou ik heel gelukkig zijn, daar maak ik me namelijk belachelijk :) .
 
Jemig,'

Nog effe en we kenne met ze alle frans spreken>>>>
Ken me alleen maar verstaanbaar maken bij de MacDonalds
Een vingertje de lucht in wijzen en brabbelen Le BigMac :9
 
Allez, als het dan toch verbeterd moet worden, doe het dan gelijk goed:
"Je voudrais un verre d'eau pétillante" ipv "J'ai vodrai un verre de L'eau peu petilant"

But hey! No offence hé! Als ik al zo goed Duits zou praten, zou ik heel gelukkig zijn, daar maak ik me namelijk belachelijk :) .

Het is toch une verre :+ ;)
 
En altijd drie pagina's met geboorteberichtjes van een nieuwe coureur op een driewieler in de tuin ;( Daar word ik zo moe van.....
 
Er staan ook steeds meer 'gezellige' spel fouten in. Ik zit er ook stevig aan te denken om mijn abo op Kicx op te zeggen. Het is volgens mij de laatste tijd meer reclame dat goede artikelen ;(
 
tis vooral een gezellig blad voor gezellige motorrijders met gezellig geleut over gezellige motoren....

met van die gezellige metaforen voor motoren.... er zijn inmiddels al erg veel gezellige dieren de revue gepasseerd die moeten verwijzen naar de gezellige motoren...

en oh oh... wat zijn ze gezellig eigenwijs, het lijkt de gezellige meneer cactus show wel

je ziet, ik ben gek op gezelligheid....
komop, doe es gezellig met de gezelligheid mee!

Zeker een abo ? Je behoort helemaal tot de doelgroep :+


btw... de PB wordt ook steeds meer een tietenparade a la Fast-bikes, dat wordt dus ook steeds gezelliger... :(
 
GuZ, inderdaad, de PB heeft ook steeds meer last van onnozele wijven...rot toch op met die chicks...dan koop ik wel een pronoblad als ik ze wil zien hoor!
Koop niet voor niks een MOTORblad... :(
 
GuZ, inderdaad, de PB heeft ook steeds meer last van onnozele wijven...rot toch op met die chicks...dan koop ik wel een pronoblad als ik ze wil zien hoor!
Koop niet voor niks een MOTORblad... :(
...He? straks ga je nog zeggen dat er motoren achter die wijven op de foto staan! :?
 
In een van de laatste bladen werden een paar 'nieuwe' ducati's flink afgekraakt, behalve de monster 600.
 
Misschien kunnen die halfnaakte dames uit de PB ook eens naar de redactie van de Nederlandse bladen gestuurd worden :Z (ja mevrouw, dat past heus wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan