kicxstart

_r6wieten

MF'er
25 jul 2001
179
0
zwolle
moet het toch ff weer over motorbladen zeiken. kreeg paar dagen terug weer de kicxstart en wederom weer teleurgesteld. dat blad is telkens weer ongeveer hetzelfde. slappe verhalen,klte testartikelen en veels te veel reclame(= inkomstenbron-weet ik) er is volgens mij wel ruimte voor nog een blad in nl alla performance bikes met artikelen over supersport- en sportmotoren,tuning, motogp etc etc. daar kun je toch ook wel een keer in de maand een blad mee vullen. zit er toevallig geen mf-er bij een uitgeverij?
nou ik heb mijn gal weer gespuwt en koop wel weer een los exemplaar van superbikes of een ander engels blad.
 
:^
Ze hadden ons een mooie advertentie belooft over wheelieday (ze zijn sponsers van ons...) maar meer als 4 regeltjes kregen we niet ;(
 
moet het toch ff weer over motorbladen zeiken. kreeg paar dagen terug weer de kicxstart en wederom weer teleurgesteld. dat blad is telkens weer ongeveer hetzelfde. slappe verhalen,klte testartikelen en veels te veel reclame(= inkomstenbron-weet ik) er is volgens mij wel ruimte voor nog een blad in nl alla performance bikes met artikelen over supersport- en sportmotoren,tuning, motogp etc etc. daar kun je toch ook wel een keer in de maand een blad mee vullen. zit er toevallig geen mf-er bij een uitgeverij?
nou ik heb mijn gal weer gespuwt en koop wel weer een los exemplaar van superbikes of een ander engels blad.

Inderdaad,in Super-Fast -en Perf. Bikes is geen reclame en nog minder Hijg-Lijn-nummers voor frustro randdebielen. :+ ;)
 
reactie op r6wieten: ja ik werk bij een uitgeverij. We maken zelfs een motorblad. En eigenlijk zijn wij daar mee begonnen omdat we kickX wel leuk, maar net ff iets te snel vinden. Maar Holland is klein, telt nietzoveel motorrijders als er inmiddels bladen zijn en de kansen voor een Nieuwe KickX zijn dus miniem. Nederlandse 'vertalingen van buitenlandse bladen' werken niet. Vanaf deze kant en zakelijk bezien hebben ze het bij KickX gewoon vet voor elkaar. Ze 'hebben' de snelle markt plus ale adverteerders die daaop mikken. = Euri van de adverteerders kant= JOEPIE !! Adverteerders betalen direct. Bij de kioskverkoop moet je als uitgerver tot 90 dagen op het nettodeel van je geld wachten. Het is ons alleen gewlukt omdat we het aanloopspaarpotje van AutoMotorklassiek hadden en op een overhead van ongeveer 0 euri zitten. En daarom hebben wij schik.. In het wild zijn de mensen van KickX wel erg aardig vind ik
 
Performance bikes is een tijdje in het nederlands geweest, was maar van korte duur.
 
Ik vind Kicxstart wel een goed blad. Er staat idd wel veel reclame in, maar ik vind dat niet zo erg. Reclame zorgt ook voor geld en geld zorgt voor een beter blad met nog meer info.

[fluister-mode]deze maand sta ik lekker bij Respons[/fluister-mode] :9
 
reactie op r6wieten: ja ik werk bij een uitgeverij. We maken zelfs een motorblad. En eigenlijk zijn wij daar mee begonnen omdat we kickX wel leuk, maar net ff iets te snel vinden. Maar Holland is klein, telt nietzoveel motorrijders als er inmiddels bladen zijn en de kansen voor een Nieuwe KickX zijn dus miniem. Nederlandse 'vertalingen van buitenlandse bladen' werken niet. Vanaf deze kant en zakelijk bezien hebben ze het bij KickX gewoon vet voor elkaar. Ze 'hebben' de snelle markt plus ale adverteerders die daaop mikken. = Euri van de adverteerders kant= JOEPIE !! Adverteerders betalen direct. Bij de kioskverkoop moet je als uitgerver tot 90 dagen op het nettodeel van je geld wachten. Het is ons alleen gewlukt omdat we het aanloopspaarpotje van AutoMotorklassiek hadden en op een overhead van ongeveer 0 euri zitten. En daarom hebben wij schik.. In het wild zijn de mensen van KickX wel erg aardig vind ik

Welk blad is dat dan ?
 
Heb ik wel es zien liggen maar nog nooit ingezien, de moeite een beetje waard ?

Want inderdaad Kicx is nix tegenwoordig, ik lees liever de Bigtwin... :X :X
 
ik heb al vaker m'n mening geventiteerd over trapstart en dan zal ik dat hier dan maar voor de laatste keer doen;

Kixxstart zuigt :r :r :r :r

Het is datgene geworden waar ze in den beginne zo tegen aan zaten te trappen. En dat puberale gedoe met die duffe kinderachtige respons verhaaltjes of de zoveelste kartonnen motor-voor-de-baby :r :r :r

Gewoon een simpel blad voor puistjes knijpende scooterrijders.
 
ik heb al vaker m'n mening geventiteerd over trapstart en dan zal ik dat hier dan maar voor de laatste keer doen;

Kixxstart zuigt :r :r :r :r

Het is datgene geworden waar ze in den beginne zo tegen aan zaten te trappen. En dat puberale gedoe met die duffe kinderachtige respons verhaaltjes of de zoveelste kartonnen motor-voor-de-baby :r :r :r

Gewoon een simpel blad voor puistjes knijpende scooterrijders.
:^
 
Heb ik wel es zien liggen maar nog nooit ingezien, de moeite een beetje waard ?

Veel ouder spul, af en toe een caferacertje (jouw stijl 8-) ), meer lol in het rijden, kijken verder dan "als ik met 240 een kneedown maak in het winkelcentrum op koopavond begint mijn stuur iets te trillen op links".

Proefnummer hebben? Mail effe je adres, ik heb er nog een paar liggen. :)
 
KicX is op zich misschien goed, maar ze zijn gewoon nét te laat steeds. Alles wat we al in de Duitse PS hebben kunnen lezen, staat dan ook nog in het Nederlands.

Ik vind dat de nieuwe lay-out weinig toegevoegd heeft (nu sinds 2 mnd. een groter formaat met meer reclame), vind het wél heel goed dat er minder babyfotootjes geplaatst werden, want het leek wel een reclamefolder van Prenatal, zo onderhand.

Het is geen Performance Bikes en geen Fast Bikes en ook zeker geen PS, maar misschien hebben ze ook minder budget. Al die reclame maakt de financiele mogelijkheden voor de redactie alleen maar groter... dus wie weet loont het op den duur?

Ik heb nog niet opgezegd, wel vaak op het punt gestaan dat te doen... Nog even aanzien. Helemaal bagger is het niet, wat ze schrijven is alleen vaak wel al bekend bij de 'overdegrenslezer'.
 
Ik koop elke keer trouw de Motor Emotion, vanaf nummer 1 :) Misschien moet ik toch maar eens een abo nemen hehe. Vul hem aan met PB en af en toe een KicX.
 
Terug
Bovenaan Onderaan