Kicxstart

Wat vinden jullie van de huidige Kicxstart?

  • Kicxstart rulez!! Hét Vakblad!

    Stemmen: 3 7,0%
  • Is veranderd, maar wel beter geworden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Is veranderd, toch minder leuk

    Stemmen: 16 37,2%
  • Weet niet, lees hem gewoon graag

    Stemmen: 7 16,3%
  • Heb mijn abonnement al opgezegd

    Stemmen: 17 39,5%

  • Totaal aantal stemmers
    43

Deputy Duc

Moderator
Crew
Donateur
2 aug 2004
33.869
22.514
Beste MF-ers.
Ik lees een aantal bladen, waaronder de Kicxstart. Een heerlijk kwajongensblad dat op een wel heel eigenzinnige manier tegen motoren en motorrijden aankijkt. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer geneigd ben te zeggen: aankéék. Ik vind het namelijk steeds meer een "gewoon" motorblad worden, minder origineel en kwajongensachtig. Een van mijn favoriete rubrieken, respons, is al aardig uitgedund en lijkt vaak meer op een uittreksel van het bevolkingsregister afdeling geboorten dan op een podium waar iedereen zijn zotte verhalen kan verkondigen. Waar ik voorheen de Kicx verslond en niet kon wachten op het volgende nummer, gebeurt het nu steeds vaker dat ik denk: Hee, is de nieuwe Kicx er al? had de andere nog niet eens (helemaal)gelezen! Vertel, hoe denken jullie er over? Weet je wat? Polletje!!!
 
:} ::geweldig blad:: :}

ondanks alle veranderingen door de jaren en dan bedoel ik niet de kleur maar de inhoud, lay-out de evenementen die ze organiseren, gewoon de absolute top onder de motorbladen.

zeg maar: de BMW ondere de bladen :)
 
Steeds meer mainstream, brengt niks nieuws meer. Heb mijn abonnement opgezegt.
 
vind het inderdaad ook minder geworden '(

@Gorilazz: FUCK BMW! }) (hap)
 
Ik koop wel ééns een boekje maar doe er meer dan een jaar over om het te lezen.... ik kan wel lezen, maar het komt er gewoon niet van.
 
:} ::geweldig blad:: :}

ondanks alle veranderingen door de jaren en dan bedoel ik niet de kleur maar de inhoud, lay-out de evenementen die ze organiseren, gewoon de absolute top onder de motorbladen.

zeg maar: de BMW ondere de bladen :)
BMW top? Ach, hangt van de buurt af? :?


Toch hebben ze bij de Kicx terecht minder gefundeerde zelfkritiek, dan bijvoorbeeld éen gezonde journalistieke vrijheid van meningsuiting mening over bijvoorbeeld iets als een BMW1200sport(?).





Daar had Race Alien Annemiek toch een aardig nietgepekelde mening over.
Ik hoorde dat zowel het technische- als het ontwerpteam voor maandenlange verstorende vertragingen bij de Duitse spoorwegen hebben gezorgd.
Vierkante wielen wegens op de rails liggende eikels, wat een 'heisse Herbst''. :o
 
het begint wel een beetje gewoontjes te worden vind ik, maar nog wel aardig om eens te lezen.
wel dom vond ik de aankondiging die ze op hun website hadden staan toen ze die een tijdje terug aan het updaten waren.
er stond dus dat als je op choppers enzo kickte dat je niet bij hun moest wezen want ze deden alleen sport en streetfighter.
en wat stond er in het nummer dat in de winkel lag????? juist ja, de triumph rocket III |( (dat is naar mijn bescheiden mening toch ook een choppert en nog een lelijke ook :X )
 
Is inderdaad de laatste jaren steeds minder leuk om te lezen. Vroeger werd ie gelijk van de mat gegrepen en in een ruk uitgelezen, nu wil het gerust nog wel eens een tijd duren voor ik eraan begin.

Heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als de panorama, ziet er van buiten leuk uit maar staat geen reet in.
Enne, het kan aan mij liggen maar als ik de andere reacties zo eens lees ben ik niet de enige. Lekker mijn abonnement opgezegd dus.
 
Heb een paar maanden geleden m'n abo opgezegd, op de stand op de motorrai maakte ze het helemaal mooi.

Ik ergerde me aan enige tijd aan het moraalridder gehalte dat steeds hoger werd voornamelijk in de ingezonden brieven...en waar staan ze mee op de rai...ghostrider video |( dan weet je echt niet meer wat je wil.

en het BMW en enduro gehalte wordt gewoon te hoog, was vroegah alleen voor de supersports en zelfbouw..
 
Had net een topc geopend over dit onderwerp maar blijkt dat ik een zeur ben...
Woe effe melden dat ik de laatste gekocht had...uit verveling...en ik had de rest van de bladen al..zie ik daar een artikel over een Buggy op de Maasvlakte!!!
De zelfbouwer begreep dit wel...? Nou ik heb troep zat in de schuur maar dit was mijn dieptepunt qwa artikel..en da's zonde want man als ik de oude weer eens doorlees...die waren me gaaf..,hoop dat ze de weg nog een keer terug vinden...
 
Had net een topc geopend over dit onderwerp maar blijkt dat ik een zeur ben...
Woe effe melden dat ik de laatste gekocht had...uit verveling...en ik had de rest van de bladen al..zie ik daar een artikel over een Buggy op de Maasvlakte!!!
De zelfbouwer begreep dit wel...? Nou ik heb troep zat in de schuur maar dit was mijn dieptepunt qwa artikel..en da's zonde want man als ik de oude weer eens doorlees...die waren me gaaf..,hoop dat ze de weg nog een keer terug vinden...


..........................2 topics tegelijk,



mischien wat "grof in de mond"

en kix, ik lees het eigenlijk voor de ailien ;)
 
3 topics tegelijk

mischien hebben julie gelijk maar 3 topics........
full
 
:} ::geweldig blad:: :}

ondanks alle veranderingen door de jaren en dan bedoel ik niet de kleur maar de inhoud, lay-out de evenementen die ze organiseren, gewoon de absolute top onder de motorbladen.

zeg maar: de BMW ondere de bladen :)
Ik lees geen kicx, ik rij geen BMW....
De inhoud van een BMW is goed, de lay-out zuigt bij de meeste modellen (guzzi met hangtieten, jaja), BMW evenementen? gadver jakkes, alle arrogantjes op een grote hoop?
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan