Kicxtour 2002

Mayocity

Die hard MF'er
6 nov 2001
700
23
Twente
Afgelopen jaar was de laatste kicxtour. Deze wordt in 2002 niet meer georganiseerd.........
Enkele deelnemers hebben de koppen bij elkaar gestoken en zullen een alternatief voor elkaar maken!
Dus een soortgelijke tour in de eerste week van mei in Duitsland. Kostenprognose volgt nog. Zijn er binnen dit Forum nog liefhebbers???
 
wat houd het in? Veel supersports of gewoon een leuk weekend/dag/week rondtouren? Lijkt mij wel leuk.
Dit was een midweek (ma-za) rondrijden in je eigen tempo door Duitsland. Routes waren vooraf inelkaar gezet door ervaren tourmasters en leidden je over allerlei binnenwegen en weggetjes vol met bochten en andere ellende. Afstanden gemiddeld 400 a 450 km per dag. Veelal elke dag een ander hotel van topkwaliteit.
De 2002 versie zal ongeveer hetzelfde brengen, alleen zullen de hotels wat meer aansluiten bij een kleiner budget. Maar in Dld is het eigenlijk altijd wel goed!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/327/f36303c85b4f560c9a9c5106e6c4422c (arai matsudo.jpg)​
 
in duitsland natuurlijk knallen, maar ik denk dat het niet alleen maar supersportjes zijn. Hoewel een sm mij nu heel erg goed zal bijhouden :+
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik ben de laatste 4 keer meegeweest, of was het nu 5, nou ja.

Ik had ook al zoiets gehoord, maar hoor het liever vaker.

Wie ben jij??
Hoorde dat Guus, Leo en Ronald hier veel mee te maken hebben???
Houd me aub op de hoogte.
Gizzmo@kabelfoon.nl
 
Klinkt inderdaad wel goed :} 6 dagen lekker :]
 
Laatst bewerkt:
Het is juist zo mooi dat het 6 dagen is, anders heb je alweer zo snel dat het over is.
Hetzelfde geldt voor het feit dat het de hele dag duurt, het rijden van hotel naar hotel, en niet 2 lullige uurtjes en weer een bakkie doen, nee echt even door rijden en dat 6 dagen lang, het kan niet mooier, zeker de wegen niet, 200 meter zonder bocht, dan weet je dat je verkeerd zit.
 
Het is juist zo mooi dat het 6 dagen is, anders heb je alweer zo snel dat het over is.
Hetzelfde geldt voor het feit dat het de hele dag duurt, het rijden van hotel naar hotel, en niet 2 lullige uurtjes en weer een bakkie doen, nee echt even door rijden en dat 6 dagen lang, het kan niet mooier, zeker de wegen niet, 200 meter zonder bocht, dan weet je dat je verkeerd zit.
mmmmmm..... herinneringen zijn altijd weer mooi(er) he?
kvond die extra dag (twaren er eerst 5) geen echte verhoging van de feestvreugde. Ik heb het na 5 dagen altijd wel weer zwaar gehad met de motorgezelligheid....
 
mmmmmm..... herinneringen zijn altijd weer mooi(er) he?
kvond die extra dag (twaren er eerst 5) geen echte verhoging van de feestvreugde. Ik heb het na 5 dagen altijd wel weer zwaar gehad met de motorgezelligheid....


Dat ligt aan de vrienden die je bij je heb, denk ik. }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan