Kiezen is moeilijk... Ervaringen/tips gevraagd!!

Als iemand mij een GSX-R600 tegen een redelijk prijs kan aanbieden wil ik er best eens op rijden. :)
Probleem is alleen dat die dingen nauwelijks onder de 5200 komen. Kawa's heb ik al gezien tussen 4200-4700 en da's dan leuker, toch?
 
... eehhh waarom staat er geen suzuki gsx r600 op je verlanglijst??

full


:}
 
Ging ik toch voor de Kawa.
FZR is toch redelijk gedateerd
De TT komt vermogen te kort en rijdt niet super ( zie oude test motor)
Ja en de 900 is geen vergelijk.
De kawa scoort goed in alle testen maar komt iets te kort op het circuit
Maar op straat een dijk van een fiets.

Dan heb jij waarschijnlijk toch een andere fiets voor. Want de ZX-6R van die periode ("94-97") stak de CBR evenals de FZR de ogen uit, juist op het circuit. Dan vergelijk ik hem dus met de CBR en de FZR van rond bouwjaar 96. jij bedoelt misschien de ZX-9R die deed het meestal iets minder dan zijn directe concurenten op het circuit. Maar nog niet noemenswaardig. Komt prima mee met de anderen
 
Als iemand mij een GSX-R600 tegen een redelijk prijs kan aanbieden wil ik er best eens op rijden. :)
Probleem is alleen dat die dingen nauwelijks onder de 5200 komen. Kawa's heb ik al gezien tussen 4200-4700 en da's dan leuker, toch?



Je kan ook in Belgie of Duitsland kijken, krijg je wel een srad voor 4700 (en dan heb ik de keuringskosten en bpm kosten al meegerekend)

Als je de tijd ervoor hebt zou ik het zeker doen en ik spreek uit ervaring ;)


btw ik heb een keer een srad gezien voor 4700 in nederland en goeie staat, dus het kan wel alleen de eigenaar heeft mij ge%$^54 ziedittopic
 
Laatst bewerkt:
Nou, OK dan.
Ik ga eerst maar eens kijken naar een ZX-6R. Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten?

Wederom: Dank :}
 
Yo Delta,

Hebbie nog wat gezien, en wat was dat? (wij praten motorfietsen)

Laat even wat weten kunnen we weer een stukkie :]
 
Jazekers hebbik wat gezien!

1x ZX-6R uit 1995...

Vanavond ophalen!!

Dus dat :] komt goed! :)
 
GOEOEOED!!

Waar hebbie 'em gezien?

Kom hem vanavond bij Hans even showen, ben wel benieuwd.
 
Kon wel 'ns laat worden...
Denk een uur of 23:00.

Mail me anders ff wanneer je er nog meer bent. (handiger dan via het forum :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan