Kiezen tussen vriend(-in) of motor

Wie/Wat gaat de deur uit???

  • De motor

    Stemmen: 33 27,5%
  • De vriend/vriendin

    Stemmen: 60 50,0%
  • Help ik kan niet kiezen

    Stemmen: 20 16,7%
  • Ik ben het zat: Alles de deur uit

    Stemmen: 7 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    120

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Stel je zou moeten kiezen tussen je vriend/vriendin en je motor. oftewel een ervan moet de deur uit. Wat zou je dan kiezen???? :)
 
Vriend.

Voordat me fiets de deur uitgaat :(
Moet ik compleet invalide zijn en moeten er geen mogelijkheden meer zijn
om toch te kunnen blijven rijden.

Edit:
Post ff wat duidelijker gemaakt en,
zit jij met een praktisch probleem? ;)
 
Vriend.

Voordat me fiets de deur uitgaat :(
Moet ik compleet invalide zijn en moeten er geen mogelijkheden meer zijn
om toch te kunnen blijven rijden.

Edit:
Post ff wat duidelijker gemaakt en,
zit jij met een praktisch probleem? ;)

Nee hoor, maar die gedachte schoot me donderdag tijdens het stappen zomaar door het hoofd. :P

Denk dat ik niet zou kunnen kiezen....
 
Als mijn vrouw me voor die keuze zou zetten, zou ik haar direct naar een psych sturen.

Als mijn motor mij ooit voor die keuze stelt wordt ie tot de draad gestript.

Ieder ander heb ik schijt aan.

Ro
 


das geen keuze, deze keuze :? oftewel ze blijven dan beiden, ik zou me geen reden kunnen bedenken iig dat de motor de deur uit moet :)
 
Welke vriendin zet je voor zo'n keuze :? Lijkt me erg vreemd.
What's next? Lid worden van EO, elk jaar met je schoonouders naar dezelfde camping, zondag naar de kerk.....
 
Toen je op vrouwenjacht was })

uhm.....
naughty.gif
 
hm nou tis heel simpel, als mijn vriendin mij voor die keuze zou stellen dan mag ze direct de deur uit...
Ik kan heel slecht tegen mensen die mij dingen proberen op te dringen (middelbare school was een ramp!!) en als het echt mijn vriendin was en ze om me geeft dan weet ze hoeveel 2wielers voor mij betekenen...

ok onder voobehoud natuurlijk dit, je weet het maar nooit he :) En als ik mezelf een keer tegen een boom rij ofzo ik denk dat ik dan toch ooit keuzes moet maken :) maargoed, zien we dan wel.. en ga ik nog niet vanuit 8-)
 
Als mijn vrouw me voor die keuze zou zetten, zou ik haar direct naar een psych sturen.

Als mijn motor mij ooit voor die keuze stelt wordt ie tot de draad gestript.

Ieder ander heb ik schijt aan.

Ro

:^ Alleen met dat verschil dat Ro de fiets daarna nog wel kan fixen en ik niet meer. ;)


Maar over dit soort keuzes ken ik nog een verhaal. MarisKaWa had eens een vriendje en daar had ze al 7 jaar een relatie mee. Verloofd en de hele rattaplan. MarisKaWa reed toen al motor en hij niet, bij 50 km / pu achterop begon hij al te mauwen. }) Wat doet die gozer, stelt hij MarisKaWa voor de keuze. Ze moest kiezen, de motor of die gozer.

MarisKaWa is op de motor gestapt en naar Hoek van Holland gereden. Ik wil nu dan gelijk van de mogelijkheid gebruik maken om deze SUKKEL hartelijk te bedanken. Ik heb er een moord wijf aan! :}

Vandaar dat zij me ook nooit voor deze keuze zal zetten en ik zal het begrijpelijk ook niet bij haar doen *D
 
Op zaterdag 16 november 2002 20:34 schreef The Saint het volgende:Maar over dit soort keuzes ken ik nog een verhaal. MarisKaWa had eens een vriendje..

Toen ik het topictitel las moest ik gelijk aan Maris denken ;)
 
MarisKaWa reed toen al motor en hij niet, bij 50 km / pu achterop begon hij al te mauwen. })
dat doe ik ook als ik achterop zit :P
die vent was tenminste wel eerlijk })
jij houdt je waarschijnlijk groot, maar hebt ook het schuim in de bilnaad :X
Wat doet die gozer, stelt hij MarisKaWa voor de keuze. Ze moest kiezen, de motor of die gozer.
heeft ze er toch 7 jaar over gedaan om erachter te komen wat een nerd hij was...hoe lang is ze al met jou ? })




GEINTJE SAINTJUHHHH ;)
 
Op zaterdag 16 november 2002 20:34 schreef The Saint het volgende:MarisKaWa reed toen al motor en hij niet, bij 50 km / pu achterop begon hij al te mauwen. }) Wat doet die gozer, stelt hij MarisKaWa voor de keuze. Ze moest kiezen, de motor of die gozer.

MarisKaWa is op de motor gestapt en naar Hoek van Holland gereden. Ik wil nu dan gelijk van de mogelijkheid gebruik maken om deze SUKKEL hartelijk te bedanken. Ik heb er een moord wijf aan! :}

Hij had ook zelf motor moeten gaan rijden, achterop is ook niks... Laatst bij de instructeur achterop, heb liever het ding zelf in mijn poten :) Jij blij dat ie niet slim was })

Vriend(in) moet je accepteren zoals je bent. punt. Of euh... ben ik daarom vrijgezel :+
 
dit is duidelijk een luxeprobleem,wat het meest kost gaat er het eerste uit :X *D
maar zonder gekheid,dat is een keuze die ik nooit hoef te maken,mijn meisje heeft me met het motorvirus besmet en ik ben nog lang niet genezen.
En met z'n viertjes(2 mensjes en 2 yammies)is het veel gezelliger
 
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen want mijn vriendin vind motoren leuk.
Anders was ik een relatie met haar niet begonnen.

Dus de motor gaat voor :)
 
Een motor is voor mij een mooi stukje metaal, plastic en olie. Een leuk hebbeding dat het leven veel leuker kan maken. Het is echter niet mijn ziel en zaligheid. Het leven is wat mij betreft meer dan alleen maar een motorfiets.

Als ik een vriendin zou hebben die me voor dat dilemma stelt dan gaat de motor de deur uit. Maar als zo`n persoon in staat is mij voor dat dilemma te stellen, wat voor garantie heb ik dan eigenlijk dat ik op mijn beurt niet wordt weggedaan door haar voor zo`n super groot geschapen dekhengst-vent met heel veel geld. Dan sta ik daar zonder motor ;(

Ik hou, denk ik dan toch maar mijn motor en voor jullie, stoere knappe mannen en vrouwen van het motorforum zal de keuze ongetwijfeld veel gemakkelijker zijn, jullie hoeven maar te knippen met jullie vingers en jullie hebben zo een nieuwe eega :+
 
Iedereen die mij voor een keuze zet mag opzouten...Ik laat me niet voor keuzes zetten...

Zo is het en niet anders...

Op zaterdag 16 november 2002 20:34 schreef The Saint het volgende::^ Alleen met dat verschil dat Ro de fiets daarna nog wel kan fixen en ik niet meer. ;)


Maar over dit soort keuzes ken ik nog een verhaal. MarisKaWa had eens een vriendje en daar had ze al 7 jaar een relatie mee. Verloofd en de hele rattaplan. MarisKaWa reed toen al motor en hij niet, bij 50 km / pu achterop begon hij al te mauwen. }) Wat doet die gozer, stelt hij MarisKaWa voor de keuze. Ze moest kiezen, de motor of die gozer.

MarisKaWa is op de motor gestapt en naar Hoek van Holland gereden. Ik wil nu dan gelijk van de mogelijkheid gebruik maken om deze SUKKEL hartelijk te bedanken. Ik heb er een moord wijf aan! :}

Vandaar dat zij me ook nooit voor deze keuze zal zetten en ik zal het begrijpelijk ook niet bij haar doen *D

Respect :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekozen om mijn vriendin haar rijbewijs te laten halen en een motor aangeschaft voor haar. Probleem opgelost! :9
 
Op zaterdag 16 november 2002 21:29 schreef DarthDave het volgende:

...... voor jullie, stoere knappe mannen en vrouwen van het motorforum zal de keuze ongetwijfeld veel gemakkelijker zijn, jullie hoeven maar te knippen met jullie vingers en jullie hebben zo een nieuwe eega :+

Gossie, je ben ook zo'n lellijke vent heh |( Ghehe.
 
Ik laat me niet chanteren; als mijn vriendin me zou "laten" kiezen, dan mag ZIJ ophoepelen.

Gelukkig is ze niet zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan