Kiezen tussen vriend(-in) of motor

Wie/Wat gaat de deur uit???

  • De motor

    Stemmen: 33 27,5%
  • De vriend/vriendin

    Stemmen: 60 50,0%
  • Help ik kan niet kiezen

    Stemmen: 20 16,7%
  • Ik ben het zat: Alles de deur uit

    Stemmen: 7 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Als mijn vrouw me voor die keuze zou zetten, zou ik haar direct naar een psych sturen.

Als mijn motor mij ooit voor die keuze stelt wordt ie tot de draad gestript.

Ieder ander heb ik schijt aan.

Ro

Even voor de duidelijkheid, dit
full
is mijn vrouw (zij hij vol trots). Even motorgek als ik, dus als ze mij voor de keus zou stellen is er iets geknapt in de bovenkamer. Ik hou van mijn vrouw en zal haar nooit laten vallen, van daar de psych.
 
De motor is mijn symbool van vrijheid. Dan is het gewoon alles ff schijt aan mijn problemen/verplichtingen en gewoon rijden.

Stelt men mij zo'n keus dan mag de vrouw gaan. Die frustraties en spanningen zitten dan opgekropt en dan ben ik niet te genieten, die motor is mijn ontspanning
 
Wat er ook gebeurd, die japanse vriendin blijft.. (khou wel van een oosters uiterlijk ;) )
 
Kiezen.....................
Witchpower_001DSC01679.JPG


ik zie geen probleem ... ze zal me nooit voor die keus stellen :]



VFRiendelijke groetuh
Speedy, die het probleem van een 2de motor of een 1ste auto een groter probleem vind. Want alles op de fiets is ook niet altijd een succes
 
Ik heb twee collega's die dolgraag zouden willen motorrijden. :] De één heeft z'n motorrijbewijs (al jaren!) maar mag van z'n vrouw absoluut niet meer motorrijden gezien z'n leeftijd (59) en de ander (zonder rijbewijs) heeft een vrouw die haar man niets gunt (in iedergeval geen motor).
Een andere collega en ik zijn DE motorrijders op de zaak. We laten geen gelegenheid voorbij gaan om over motoren te praten(als ze in de buurt zijn). Iedere keer dat we het doen komen ze erbij staan.
Zielig toch? ;(
 
Ik denk dat er een hoop mensen hier stoer roepen: dan gaat m'n vriendin eruit! (Mariskawa: :} ) Maar als je al lang een relatie hebt, misschien koters erbij, en je wordt dan voor de keuze gesteld dan wordt het ineens een heel ander verhaal denk ik...
Gelukkig hoef ik me niet zo'n zorgen te maken, Fasctruiser en ik hebben én rijden allebei motor *D
 
'kheb 3 gestemd.

als vriendin problemen heeft met het feit dat ik motor rij dan kan zij beter vertrekken (of haar autotje).
als er echte geld problemen zijn dan zou ik zoeken naar een oplossing waarbij ik mobiel(motor/bromfiets) blijf. het OV is geen alternatief.

maar dat is als ik een vriendin zou hebben en die heb ik niet :) ;(
 
Laatst bewerkt:
Als ik zou moeten kiezen (dan zou ik wel eerst nog een vriendin moeten hebben, maarja) dan ging de motor eruit.



ik heb wel zin in zo'n nieuwe CBR600RR. })
 
Hmm ik zou hopelijk nooit voor de keuze gezet willen worden...

Mocht het zover komen... dan zal toch de persoon die me voor de keuze stelt er uit gaan... hmm persoon... vriendin dus :)

Motor is toch eigenlijk 1 van mijn weinige uitlaat kleppen
Ik zou hem nooit zomaar weg doen
 
Op zondag 17 november 2002 14:38 schreef Fast Forward het volgende:
De meeste vrouwen vinden motoren helemaal te gek.

Ze willen altijd maar al te graag achterop. :+
Mooi dom van ze ;)

Zelf rijden! Veel leuker :P
 
No way, motor blijft !
Ik zoek trouwens een vrouw die liefst zelf ook rijdt of wil gaan rijden.

dream on dropkick? :z
 
Heb 1 keer voor die keuze gestaan, motor of vriendin. Ok, de liefde was groot, dus met pijn in het hart motor verkocht, lederen pak en al de rest meegegeven. Gestopt met circuit rijden. Dus helemaal motorloos. Een week later was de juffrouw ook weg. Onmiddellijk naar de motorzaak, nieuw speeltje gekocht. Nu mezelf voorgenomen om altijd een motor te hebben. Maar als de keuze terug komt, zal het toch weer moeilijk zijn.

Ach ja ze zijn zo knap meneer |(
 
Das een lastige, maar laat ik nu lekker vrijgezel zijn...

Maar, als zij gaat zeuren over m'n motor, dan stel IK haar de keuze. Take it, or leave it! De rollen zijn dus omgedraaid. Als zij er niet mee kan leven, dan moet ZIJ beslissen of ze wel of niet voor mij kiest. Weet je gelijk wat je aan de relatie hebt en of het wel goed zit met 'houden van'. Het is geven en nemen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan