Scotty weet hoe het moet.
Ook ik heb mijn vriendin aan haar rijbewijs geholpen (laten halen dus).
Probleem opgelost......
Nu nog ook het zelfde merk proberen aan te smeren, dan is het helemaal top
Nope, hij heeft een seatpipes-singleseat conversion op z'n 9...En het gezeik begint als je een keer geen zin hebt in een duo...
Als mijn vrouw me voor die keuze zou zetten, zou ik haar direct naar een psych sturen.
Als mijn motor mij ooit voor die keuze stelt wordt ie tot de draad gestript.
Ieder ander heb ik schijt aan.
Ro
Iedereen die mij voor een keuze zet mag opzouten...Ik laat me niet voor keuzes zetten...
Als ze je voor het blok zet lijkt het me dat er iets structureel mis is in je relatie, dat ze je je grootste hobby wil onthouden.
Ik denk dat er een hoop mensen hier stoer roepen: dan gaat m'n vriendin eruit! (Mariskawa:) Maar als je al lang een relatie hebt, misschien koters erbij, en je wordt dan voor de keuze gesteld dan wordt het ineens een heel ander verhaal denk ik...
Gelukkig hoef ik me niet zo'n zorgen te maken, Fasctruiser en ik hebben én rijden allebei motor![]()
Op maandag 18 november 2002 12:59 schreef edraket het volgende:en zo ist maar net. Ook ik riep altijd: "bwaaah, dan gaat ze maar opzouten" maar als je eenmaal gesetteld bent dan wordt het idd een heel ander verhaal.
Ik denk niet dat een relatie er gezelliger op wordt als je iemand iets structureel gaat verbieden...