Kiezen tussen vriend(-in) of motor

Wie/Wat gaat de deur uit???

  • De motor

    Stemmen: 33 27,5%
  • De vriend/vriendin

    Stemmen: 60 50,0%
  • Help ik kan niet kiezen

    Stemmen: 20 16,7%
  • Ik ben het zat: Alles de deur uit

    Stemmen: 7 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Op maandag 18 november 2002 12:59 schreef edraket het volgende::^ en zo ist maar net. Ook ik riep altijd: "bwaaah, dan gaat ze maar opzouten" maar als je eenmaal gesetteld bent dan wordt het idd een heel ander verhaal.

Daarom zei ik ook al vriend/vriendin. Er even van uitgaande dat er geen koters oid zijn. Mag haast wel aannemen dat je als je eenmaal getrouwd bent de wederhelft niet aan de kant zet voor de motor.... :)
 
Noem eens een gegronde reden ?
Budget ? is bij mij niet van toepassing ik heb al geen auto dus het is geen hobby maar 1e vervoersmiddel. Alle andere redenen zijn in mijn ogen niet gegrond. Mocht ik wel een autorijbewijs + evt auto hebben zou die toch als eerste eruit vliegen. Ook als ik kindertjes zou hebben dan komt er wel een zijspan maar die motor blijft het is me 1e en enigste vervoersmiddel dan.

Maar gelukkig is mijn vriendin dankzij mij ook motoren interesant gaan vinden. Ik zeg niet dat het haar hobby is maar ze vindt het wel interesant genoeg. En ze intereseert zich er ook in beperkte mate voor. ( ze wordt wel knettergek als ik en capoeirist het WEER over motoren hebben tijdens uitgaan :P maargoed :+ )
Ook zou ze zelf als ze gaat lessen eerst voor motor gaan en dan pas voor de auto.
Je woont zeker nog thuis bij villa mamma?

Als je op jezelf woont dan kom je er vanzelf achter wat het leven werkelijk kost. En da's meer dan alleen maar kosten auto en kosten motor, believe me.
 
Je woont zeker nog thuis bij villa mamma?

Als je op jezelf woont dan kom je er vanzelf achter wat het leven werkelijk kost. En da's meer dan alleen maar kosten auto en kosten motor, believe me.
Nee ik woon bij mijn schoonmoeder en betaal daar kostgeld. ( Villa mamma kan zowiezo kapotvallen maar goed daar ging het niet over )

Ik ben gewoon voor mijn vervoer (oa van en naar werk) afhankelijk van mijn motor dus die blijft simpel as hell. Ik zeg ook niet dat ik als ik een motor van zeg 10.000 euro zou hebben dat die niet ingeruild zou kunnen worden voor een goedkoper iets mocht het normale huishouden dat vereisen ik zeg alleen dat de motor er NIET uitgaat.

Maar voordat ik een motor van € 10.000 of meer woon ik hoop ik al lang op mezelf of ik moet een megajackpot ergens winnen, en dat wordt moeilijk als je nergens met mee doet :P
 
Mijn vriendin gaat zelf ook over niet al te lange tijd rijden, dus die keuze zal ik wel nooit hoeven maken :}
 
Ach er zijn zoveel redenen op te noemen..

maar als je motor je enigste vervoermiddel is dan tja..

Maargoed..redenen die ik zo kan bedenken..

- bezuinigingen ivm komst kleine/aankoophuis/ etc.
- Angst. Stel dat je jezelf doodrijd of dood gereden word.. kijk es wat je achterlaat (misschien wel een kleine)
- Voorzorg..ze weet hoe jij rijd en beschermd je tegen jezelf
 
Op maandag 18 november 2002 15:18 schreef Capoeirist het volgende:
Ach er zijn zoveel redenen op te noemen..

maar als je motor je enigste vervoermiddel is dan tja..

Maargoed..redenen die ik zo kan bedenken..

- bezuinigingen ivm komst kleine/aankoophuis/ etc.Nah
- Angst. Stel dat je jezelf doodrijd of dood gereden word.. kijk es wat je achterlaat (misschien wel een kleine)Nope ik vind mezelf veilig genoeg
- Voorzorg..ze weet hoe jij rijd en beschermd je tegen jezelf Als ze dat weet is dat dankzij jou, want met haar achterop rijd ik een heel stuk rustiger/anders
Jij kent mijn situatie TE goed Capo :P
 
Makkelijke poll: motor weg!

Zo'n motor koop je makkelijk weer, maar zo'n vriendin vind ik nooit meer!
Het is maar wat metaal, plastic en rubber. (die motor dan he!)

Iedereen gaat er trouwens vanuit dat de motor weg zou moeten van de vriend(in) maar dat is helemaal de vraag niet.
 
Makkelijke poll: motor weg!

Zo'n motor koop je makkelijk weer, maar zo'n vriendin vind ik nooit meer!
Het is maar wat metaal, plastic en rubber. (die motor dan he!)

Iedereen gaat er trouwens vanuit dat de motor weg zou moeten van de vriend(in) maar dat is helemaal de vraag niet.
Ga er vanuit dat je motor voor altijd weg moet, dus dat je de rest van je leven niet meer zult motorrijden.

Wat zou je dan doen?
 
als ze mij zou laten kiezen zou ze mogen opzouten!! ze moet me nemen zoals ik ben, dus moet ze mijn motor ook nemen!!

:]
 
grote mond allemaal maar ik wil wel eens zien hoe het gaat als we echt voor
de keuze zouden staan!!

Ben het wel eens met het feit dat wanneer ze je voor die keuze zou zetten er meer loos is dan alleen de motor!!! }) })
 
als ze mij zou laten kiezen zou ze mogen opzouten!! ze moet me nemen zoals ik ben, dus moet ze mijn motor ook nemen!!

:]
en wat nou als bv. door je rijgedrag je je rijbewijs kwijtraakt of je elke maand een boete van €400 voor te hard rijden krijgt en ze zegt dan: "de motor eruit of ik eruit" wat dan?

wat ik daarmee wil zeggen is dat het allemaal van de omstandigheden afhangt. Zo zou het ook kunnen zijn dat je vriendin ongepland zwanger wordt en daarom wil dat de motor eruit gaat.
 
voor mij is de keus gemakkelijk: vriendin, 'k heb er toch nog geen

Disclaimer: Dit is slechts een tijdelijke stellingname, deze stellingname kan nimmer of nooit, nu of in de toekomst gebruikt worden als een argument in enige discussie, nu of in de toekomst. (Om me in te dekken dat een toekomstige vriendin dit ooit zou lezen en misbruiken.)
 
Nu bijna 4 weken zonder motor gezeten en da's niet lol... Baalde er iedere keer dat het droog was grondig van... Nu dus meteen weer 850 km gereden dit weekend... Om dat de rest van m'n leven te missen, moet ik niet aan denken... En zij zal ook weten wat ze met me doet als ze me die keus geeft... Dus ik verwacht toch al niet dat ik ooit voor die keus gezet word...

Toch wel?

Drie opties:
1. Ze komt er vroeg mee... Beginstadium ==> Einde verhaal met vriendin... Waarom een levensgrote hobby opgeven voor iemand die zo vroeg al zulke dingen vraagt van me, op zo'n dwingende manier? Na een paar weken al zo'n ultimatum stellen vinnik errug lef hebben...

2. Ze komt er later mee... Dan kent ze me dus goed, weet hoe ik ben en hoezeer ik gehecht ben aan motorrijden, dus moet er een duidelijke oorzaak zijn waarom ze wil dat ik stop... Dat praten we uit, desnoods een minder heftige fiets, maar stoppen? Nee, daar moet wel een HELE goed reden voor zijn...

3. Ze komt er later mee, vanwege een onzinnige reden (zoals "je gaat veel te vaak motoren met je maten") Dan kan ze kiezen: meegaan met de tochtjes, thuisblijven, of lekker vertrekken...

Eindconclusie: Er moet heel wat gebeuren wil een vriendin mij ervan overtuigen dat ik moet stoppen...

:^

heb er op dit moment geen maar dat ligt niet aan mijn vriendin, beetje sparen voor toekomst samen... en daarna weer motor :9~
kan niet wachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan