Kijk nu op Eurosport!!!

Ga ik kijken, maar 1 vraag. Ik wil dus 09/05/04 naar TT Assen voor de SBK, en wil op de groene tribunes zitten, maar welke is het beste kwa uitzicht en waar veel spectakel is?

Alvast Bedankt,

McGreen
 
Van racesport.nl :

Na diskwalificatie van 6 Honda's, waaronder de ten Kate mannen die plaats 1 en 2 behaalden, is er een geheel andere uitslag gekomen. Net als twee jaar geleden, ook al op een Duitse circuit, zijn de achterassen van de uit de wedstrijd genomen Honda's te licht bevonden. Deze waren 2,85 gram te licht. De berichten van Ten Kate later op de avond zullen meer licht op de zaak laten schijnen.

wordt vervolgd.
 
Ik had het gehoord, maar vindt het nergend opslaan, maar onze landgenood, is wel 3e geworden
 
Ga ik kijken, maar 1 vraag. Ik wil dus 09/05/04 naar TT Assen voor de SBK, en wil op de groene tribunes zitten, maar welke is het beste kwa uitzicht en waar veel spectakel is?

Alvast Bedankt,

McGreen

Bijna alle tribunes zijn al uitverkocht. Je vindt het onzin dat ze gediskwalificeerd zijn? Ik niet: Vorig jaar hebben ze ook de achterassen gepolijst, toen waren ze ook te licht, toen werden ze ook gediskwalificeerd. Nu doen ze het weer, dat is gewoon dom. 2.85 gram is weinig, maar het is te licht dus geen gezeik, gewoon accepteren dat je dom bent geweest |(
 
Natuurlijk erg fijn, dat ze uberhaupt de supersport uitzenden.
Maar laten ze dat verdomme op tijd doen.
Ik had dus leuk de video ingesteld, wel ruim een kwartier eerder laten beginnen, en een kwartier langer laten lopen. En daarna de superbikes op de bbc2 opgenomen.

En ja hoor, eurosport verneukt de programering weer. :( :(

Dit is niet de eerste keer, dat ik vloekend mijn tape aan het bekijken ben. :(
En zal zeker niet de laatste keer zijn. ;(
 
Natuurlijk erg fijn, dat ze uberhaupt de supersport uitzenden.
Maar laten ze dat verdomme op tijd doen.
Ik had dus leuk de video ingesteld, wel ruim een kwartier eerder laten beginnen, en een kwartier langer laten lopen. En daarna de superbikes op de bbc2 opgenomen.

En ja hoor, eurosport verneukt de programering weer. :( :(

Dit is niet de eerste keer, dat ik vloekend mijn tape aan het bekijken ben. :(
En zal zeker niet de laatste keer zijn. ;(
:^ .. ik ken dat :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan