Kijken tijdens lessen???Hoe??

goede tip! dan ga je alle stappen bewust af, en leer je jezelf routine aan! dit is weer eens wat anders dan je instructeur uitschelden omdat íe dat toch niet kan horen!Iets nuttiger ook! dank je!
Ikke uitschelden????????????????? O-) doe'k nooit
Enneuhhhhals ik boos op em ben dan scheld ik em wel uit in zijn smuicheltje.......... ;)
Maarreee hoeft niet want ik kan het wel aardig vinden met em, heb de grootste lol tijdens het lessen, van de week was het zo erg dat de autombilisten die bij ons in de buurt stonden bij het stoplicht ook in een deuk lagen.........
 
Kijken, wat een gezeur, ik hoor het ook regelmatig, dan kijk je het hele kruispunt snel over, steek je over, en hoor je in je oortje dat je niet hebt gekeken. My ass. Hoe weet die kerel dat nou? Ik heb wel gekeken, maar om m'n kop nou steeds op m'n schouder te leggen is zo overdreven....
Met de auto ook zo erg, tijdens het examen kijk je alle kanten heel overdreven op, en als je zelf gaat rijden is het gewoon effe een beetje schuin naar zijweggetjes loeren.
"Kijken is 80% van je examen, als je dat niet doet laten ze je zakken" heb ik veel te vaak moeten horen. Blègh, gezeik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan