Kika Motor Festival 25 mei 2013

SonicTonic

MF'er
13 jun 2011
165
0
hadderkikmot.gif


full

full

full

full

Kika Motor Festival
25.05.2013​
Wat is Kika Motor Festival?

Er is een groep motorrijders die een groot bedrag bij elkaar willen brengen voor Kika (KInderen KAnkervrij). We organiseren daarom een evenement. Door het land heen, op een aantal plaatsen kunnen motorrijders met hun motoren zich verzamelen, die daarna allemaal bij elkaar komen op strand Horst. Om 10.30 uur vertrekken we daar vandaan in een lange stoet naar het Victoriapark in Wolvega.

Vanuit dit evenemententerrein kan men dan een “korte” rit maken met opdrachten die ook weer geld voor Kika opleveren.

Het evenement zal zijn op zaterdag 25 mei 2013 van 12.00 uur tot circa 23.00 uur.
Hier zullen ook voorlichters over kinderziekten en (motorgerelateerde) ondernemers een kraam verzorgen, waarbij gevraagd wordt een bedrag (deel van de winst?) af te staan voor Kika.

Daarnaast worden aan motorrijden gerelateerde activiteiten gehouden, zoals stuntteam, stuntrijles, burners, motor kieken, en een podium met artiesten en activiteiten voor de doelgroep, namelijk kinderen.
Ook willen we proberen een groep motorrijdende BN-ers mee te laten rijden. Bij succes zouden we dit evenement jaarlijks terug willen laten komen.
Uiteraard kan er lekker gegeten en gedronken worden. En zijn er voor diegenen die een slaapplaats voor de nacht erop zoeken, veel mogelijkheden. We hebben de mogelijkheid om de motoren‘s nachts afgesloten en beveiligd te laten staan en ons (mogelijk gratis) met een taxi naar onze slaapplaats te laten vervoeren.

Waar kunt U nou bij helpen?

Wij willen het geld wat van de deelnemers binnenkomt naar Kika overmaken. Voor de kosten die we nog maken moeten, zoeken we nog sponsoren. D.w.z. naast geld, materiaal voor de loterij en voor het evenement zoals portofoons, dranghekken, marktkramen, enz.
Op de website en Facebook kan men zien wat er al gerealiseerd is.

Vanaf vandaag kan er ingeschreven worden.

Zoals gezegd is, is er besloten de inschrijving via een gerenommeerde ticketservice te laten verlopen. Dit betekend een transparante administratie die per seconde opgeroepen kan worden. Ook hebben wij geen beheer over de gelden, maar wordt het rechtstreeks over gemaakt.
Er is 1 nadeel aan: men moet servicekosten betalen. (Normaal is dat € 1,50 per transactie, maar de ticketservice geeft ons, voor het goede doel € 0,50 korting.)
En daarnaast nog transactiekosten bij gebruik van ideal/creditcard/paypal.
We hopen dat voor jullie de voordelen tegen de nadelen opwegen.

Zoals eerder gezegd wilden wij ook iets doen voor de kinderen die al ernstig ziek zijn.
Daarom heb je de keuze:
* inschrijven puur en alleen voor Kika.
* inschrijven voor Kika én € 1 extra donatie voor Stichting Achterstevoren.

Je kunt bij het inschrijven ook een keuze maken of je een papieren ticket hebben wil of het toegangsbewijs direct op je mobiele telefoon in de vorm van een barcode wilt ontvangen. De barcode zal na betaling binnen enkele ogenblikken worden afgeleverd als een sms.
Zowel op papier als per sms ontvang je een code. Elke code wordt op de dag zelf gescand en daarvoor ontvang je een (gesponsord) cadeautje. Elke code kan maar 1 keer gescand worden, dus helaas, kopiëren heeft geen zin.

Het staat je uiteraard vrij, maar het voorstel van Kawasaki-Peter om voor je duo ook
geld over te maken voor het goeie doel, zou natuurlijk geweldig zijn.

*O* *O* WIE WIL DE EERSTE ZIJN? *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
We willen een duidelijke administratie voeren, waarbij geen misverstanden kunnen ontstaan.
Daarom hebben we gekozen voor een gerenommeerde ticketshop om de deelnemers hun kaartje te laten kopen. Binnenkort gaat dit online.
Nog even geduld. :P
De ticketservice beheerd het geld. We kunnen online per seconde zien wie er betaald heeft. De administratie daarvan is volledig transparant.
Daarnaast is het mogelijk losse sponsorgelden over te maken op rekeningnummer: 598343121 t.n.v Kika Motor Festival.
 
Laatst bewerkt:
NIEUWS!!!

Gelukkig begint nu alles lekker te lopen. Flyer uitgifte. De organisatie van de verzamelpunten. De verkoop van deelnemertickets gaat vlot. Wat ook mooi is, iedereen heeft een ticket B gekocht. Dat betekend dat jullie het werk wat de meiden van stichting Achterstevoren doen, ook een warm hart toedragen. Heel hartelijk bedankt daarvoor!!!!

Van het Holland Inn hotel in Wolvega kregen we geweldig nieuws.

Zij stellen hotelsuites met ontbijt, voor de nacht van 25 op 26 mei 2013 voor € 30 per persoon ter beschikking. Dat betekent 50 % korting. Alleen voor deelnemers die hun ticket al betaald hebben.

Wil je zo’n kamer boeken dan zal je er snel bij moeten zijn, want op is op. Bij boeking vermeldt je dat het voor het Kika Motor Festival is en noemt het nummer van je deelnemersticket.

VIP-tickets.

Vanaf half januari houden wij elke maand een veiling. Elke maand zal sowieso 1 VIP-pakket geveild worden. Dat betekent een VIP-behandeling op het Victoriapark en een hotelsuite met ontbijt voor 2 (hooguit 3) personen om de nacht er na door te brengen. Wij hebben 5 van zulke pakketten. Binnenkort meer daarover.
 
Laatst bewerkt:
Als een van de personen die helpt (probeert in iedergeval :+ ) het evenement tot een groot succes te maken en nieuw op dit forum... ook favoriet gemaakt.

Overigens... hoi allemaal!! :W *O* *:) :}

*edit* oh ja ik ben idd de zoon van |( :+
 
Laatst bewerkt:
We willen een duidelijke administratie voeren, waarbij geen misverstanden kunnen ontstaan.
Daarom hebben we gekozen voor een gerenommeerde ticketshop om de deelnemers hun kaartje te laten kopen. Binnenkort gaat dit online.
Nog even geduld. :P
De ticketservice beheerd het geld. We kunnen online per seconde zien wie er betaald heeft. De administratie daarvan is volledig transparant.
Daarnaast is het mogelijk losse sponsorgelden over te maken op rekeningnummer: 598343121 t.n.v Kika Motor Festival.
Hele mooie oplossing :}
 
en toegevoegd aan me underscript:-) lekker spammen, dinsdag de flyers ophalen bij Martell als het goed is.

Grtz Dré
 
*O* *O* *O*

Te gek idee :Y
Vorige keer ook meegereden en het was giga, mischien een idee om voor je duo ook
geld over te maken voor het goeie doel geheel vrijwillig natuurlijk.
Sucses met de organisatie en ik zal er bij zijn met dochterlief achterop en zoonlief op z'n
eigen fiets met mischien nog wat vrienden erbij.

:] :] :] :]
 
*O* *O* *O*

Te gek idee :Y
Vorige keer ook meegereden en het was giga, mischien een idee om voor je duo ook
geld over te maken voor het goeie doel geheel vrijwillig natuurlijk.
Sucses met de organisatie en ik zal er bij zijn met dochterlief achterop en zoonlief op z'n
eigen fiets met mischien nog wat vrienden erbij.

:] :] :] :]


:} :} Tnx *O* *O*
 
Vanaf vandaag kan er ingeschreven worden.

Zoals gezegd is, is er besloten de inschrijving via een gerenommeerde ticketservice te laten verlopen. Dit betekend een transparante administratie die per seconde opgeroepen kan worden. Ook hebben wij geen beheer over de gelden, maar wordt het rechtstreeks over gemaakt.
Er is 1 nadeel aan: men moet servicekosten betalen. (Normaal is dat € 1,50 per transactie, maar de ticketservice geeft ons, voor het goede doel € 0,50 korting.)
En daarnaast nog transactiekosten bij gebruik van ideal/creditcard/paypal.
We hopen dat voor jullie de voordelen tegen de nadelen opwegen.

Zoals eerder gezegd wilden wij ook iets doen voor de kinderen die al ernstig ziek zijn.
Daarom heb je de keuze:
* inschrijven puur en alleen voor Kika.
* inschrijven voor Kika én € 1 extra donatie voor Stichting Achterstevoren.

Je kunt bij het inschrijven ook een keuze maken of je een papieren ticket hebben wil of het toegangsbewijs direct op je mobiele telefoon in de vorm van een barcode wilt ontvangen. De barcode zal na betaling binnen enkele ogenblikken worden afgeleverd als een sms.
Zowel op papier als per sms ontvang je een code. Elke code wordt op de dag zelf gescand en daarvoor ontvang je een (gesponsord) cadeautje. Elke code kan maar 1 keer gescand worden, dus helaas, kopiëren heeft geen zin.

Het staat je uiteraard vrij, maar het voorstel van Kawasaki-Peter om voor je duo ook
geld over te maken voor het goeie doel, zou natuurlijk geweldig zijn.

*O* *O* WIE WIL DE EERSTE ZIJN? *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Kaartje besteld.

Kaartje betaald.

Kaartje ontvangen :)


Eénmalige kosten voor ticketburo en bank (helaas), maar zo gaat er dus wel de volle 10 euro naar KIKA *O*

En das dan weer mooi :Y
 
*O* *O* *O*

Te gek idee :Y
Vorige keer ook meegereden en het was giga, mischien een idee om voor je duo ook
geld over te maken voor het goeie doel geheel vrijwillig natuurlijk.
Sucses met de organisatie en ik zal er bij zijn met dochterlief achterop en zoonlief op z'n
eigen fiets met mischien nog wat vrienden erbij.

:] :] :] :]

De voorkeur gaat natuurlijk uit naar het bestellen van een extra ticket via de ticketservice ;)

echter mocht je een hoger, of lager bedrag ("extra"), willen doneren dan kan dit natuurlijk ook via de speciaal hiervoor geopende rekening:
We willen een duidelijke administratie voeren, waarbij geen misverstanden kunnen ontstaan.
Daarom hebben we gekozen voor een gerenommeerde ticketshop om de deelnemers hun kaartje te laten kopen. Binnenkort gaat dit online.
Nog even geduld. :P
De ticketservice beheerd het geld. We kunnen online per seconde zien wie er betaald heeft. De administratie daarvan is volledig transparant.
Daarnaast is het mogelijk losse sponsorgelden over te maken op rekeningnummer: 598343121 t.n.v Kika Motor Festival.
Uiteraard geheel vrijwillig :Y
 
Er is ons gevraagd om logo's die mensen op hun website kunnen zetten.
Daar is even aan gewerkt, maar hier zijn ze dan!!
Mocht je nog iets anders willen gebruiken, mail dan even naar info@kika-motor-festival.nl

kikafeuerw.gif
kika4licht.gif

kikadrer.gif
kikafeuerw2.gif
kikascheinferfer.gif
kikascheinwerf.gif
kikawasser.gif
kikasneet.gif
 
*O* *O*

Net twee x ticket B besteld via de ticketservice, 1 voor mij en 1 voor dochterlief achterop.

* Besteld
* Betaald
* en geprint.

en wij zullen er bij zijn :Y :Y

:]
 
Goedemorgen,
De eerste 6 deelnemertickets zijn verkocht!!
Hartelijk dank, daarvoor.​
*O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :} *O* *O* *O* *O* *O*
 
Nou de folders vandaag opgehaald bij Martell, zeer mooi. Vanaf morgen het eerste deel rond brengen. Er zijn al veel motor gerelateerde bedrijven welke interesse hebben en deze willen graag ons helpen:-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan