Kika Motor Festival 25 mei 2013

Tot wanneer loopt die veiling dan? lijkt me dat er een einddatum op zit...of zou moeten zitten
 
Laatst bewerkt:
Zo, oma ff afstoffen... nee, ook onder het stof nog geen reactie.
 
Toch jammer, aangezien SonicTonic gewoon inlogt op MF. Kleine moeite om stand van zaken even te melden lijkt mij...
 
Goedemorgen.

We bieden onze excuses aan voor het (heel) lang niets laten horen.
Zoals een aantal van jullie weten hebben bij ons prive een aantal zeer zware gebeurtenissen plaatsgevonden. 1  daarvan is langlopend maar zeer traumatisch verlopen. Ondertussen moet je dan proberen ook de lopende zaken door te laten gaan. Al maken de omstandigheden het nagenoeg onmogelijk om te werken.

We zijn ons sterk bewust dat het aan jullie doorkoppelen van de afwikkeling van het motor festival er daardoor ernstig bij ingeschoten is.

Wat is de stand der zaken?

Zoals jullie weten stond er een heel mooi groots evenement gepland. Alles was daarvoor door vele partijen georganiseerd.

Gesprekken met de gemeente waren voorspoedig verlopen. Alles zou in orde komen.
Helaas is er toen op heel korte termijn anders besloten.
Het hoe en waarom mogen wij niet meer over praten. Want helaas hebben wij ons genoodzaakt gezien dit bij een advocaat neer te leggen. En deze verbied ons hierover in detail naar buiten te treden.

Wat we wel kunnen zeggen is dat de opbrengst van de kaartjes € 2100  is geweest. (210 verkochte kaartjes. Heel veel mensen hebben door de onzekerheid van de locatie toch gekozen om ergens anders heen te gaan)

Daarnaast nog de diverse bedrijven die geld hebben ingezameld. Totaal gaat het om een bedrag van € 4400.
Helaas zijn er ook bedrijven geweest die vonden dat ze, na eerst toegezegd hadden gratis mee te werken, nu ineens een rekening neer moesten leggen. Dat wil zeggen dat de kosten die wij persoonlijk moeten neer leggen de € 15.000 ver overschrijden.
Uiteraard is daar het laatste woord nog niet over gezegd. Vandaar de rechtszaak.
Deze moet eerst worden afgerond voor we een totale afrekening  kunnen maken.

Wat wij persoonlijk het meest laakbaar vinden is dat er partijen zijn die vinden dat de angst voor grote groepen motorrijders het toelaatbaar maken om een project wat bedoeld was voor de kinderen die een steuntje in de rug nodig hebben, zo de grond in te boren. Daarmee raken ze niet alleen de motorrijders in het algemeen en ons persoonlijk, maar zeer zeker ook de kinderen.

Wij laten dat niet gebeuren. Vandaar dat wij ons sterk maken om de strijd aan te gaan met de vooroordelen.
We houden jullie op de hoogte zoveel de omstandigheden het toelaten.
 
Laatst bewerkt:
Wat is de stand der zaken?

Wat we wel kunnen zeggen is dat de opbrengst van de kaartjes € 2100  is geweest. (210 verkochte kaartjes. Heel veel mensen hebben door de onzekerheid van de locatie toch gekozen om ergens anders heen te gaan)

Daarnaast nog de diverse bedrijven die geld hebben ingezameld. Totaal gaat het om een bedrag van € 4400.
Helaas zijn er ook bedrijven geweest die vonden dat ze, na eerst toegezegd hadden gratis mee te werken, nu ineens een rekening neer moesten leggen. Dat wil zeggen dat de kosten die wij persoonlijk moeten neer leggen de € 15.000 ver overschrijden.
Uiteraard is daar het laatste woord nog niet over gezegd. Vandaar de rechtszaak.
Deze moet eerst worden afgerond voor we een totale afrekening  kunnen maken.

Rotverhaal... succes ermee.

Is dat geld (eur 6.500) wel bij Kika terecht gekomen of blijft dit ook ergens staan in afwachting van de rechtszaak?
 
Laatst bewerkt:
Tjee balen Wolvin, dit einde had geen van ons kunnen voorspellen. De tweede rit geboren uit goede bedoelingen hier eindigt ook in een rechtszaak.

Sterkte daar met alle afwikkelingen. En ook sterkte met jullie persoonlijk leed.
 
Laatst bewerkt:
ik ben benieuwt naar de andere foto's van frank beerse [ motofoto holland ] nu maar wachten als de organisatie daar wat mee doet. frank vertelde mij dat die foto van mij en mijn vrouw en dochter in het voxan zijspan best goed was gelukt *O* ik kan echt niet langer wachten :N kom op met die foto.s ;)

zie de uitleg van wolvin,
ook het verspreiden van mijn foto's ging dus even niet door.
ik wou ze via een site aanbieden, wat dat oplevert komt dan ten goede aan het kika-motorfestival.

ik hoorde niets meer...

nu is het mooi duidelijk, wel triest dat het zo moet lopen.
mijn foto's stonden te wachten, eigenlijk was ik alweer verder gegaan met m'n dingetjes en stond er niet zo bij stil.

na de uitleg van wolvin lijkt het mij dat ik alsnog de foto's aanbied,
eventuele opbrengst gaat geheel naar de organisatie.
dit eventueel in overleg met het moderatorteam,
statistieken, bestellingen en bedragen zijn dan ter beschikking voor controle.

hierbij de link waar de foto's besteld kunnen worden:
http://oypo.nl/6A0873E370E81E54

als men ze toch liever gratis krijgt: dat kan ook. maar dan heeft kika niets...

naar mijn idee is dit alles binnen de regels van dit forum, mocht dat toch niet zo zijn dan hoor en zie ik het wel.

frank
 
Gaat volgend jaar dan uhh … niet door?

Wij willen wel, maar vragen ons af of gezien de negatieve reacties op het af/uitstel, en de zeer lage opkomst van mensen die eerst wel gezegd hadden te komen, er nog wel animo/support voor zal zijn. We hebben er van september tot mei keihard aan gewerkt. En hebben een grote achterban van mensen en bedrijven die weten hoe het gegaan is en graag zien dat we het nogmaals organiseren. We zullen dan wel andere beslissingen gaan nemen om deze uitkomst te voorkomen. Zowel het gedoe met de gemeente als de teleurstellingen. Bijvoorbeeld niet meer zomaar er van uit gaan dat mensen van goede wil zijn, want waar we nu vooral in teleurgesteld zijn, zijn de beloftes, o.a. van goedkeuring en kosteloze inzet die er gedaan zijn, ineens zonder overleg terug gedraaid werden. Toen er negatieve informatie vanuit de gemeente gespuid werd is men niet even bij ons komen vragen hoe het zat, maar heeft men zonder info de inzet afgeblazen. Of na informatie van onze kant dat het wel doorging, toch niet de beloften na komen. Of als men aangaf gewoon te komen, niet op komen dagen. Of, en dat slaat alles, ineens (veel) geld gaan vragen voor hun inzet. Dit heeft bijvoorbeeld voor onze bedrijven veel (naam)schade opgeleverd en dat willen we uiteraard niet meer.

Dus als er een duidelijke boodschap komt dat men in 2014 toch een evenement wil, willen wij graag kijken wat en hoe we dit doen kunnen.


zie de uitleg van wolvin,
ook het verspreiden van mijn foto's ging dus even niet door.
ik wou ze via een site aanbieden, wat dat oplevert komt dan ten goede aan het kika-motorfestival.

ik hoorde niets meer...

nu is het mooi duidelijk, wel triest dat het zo moet lopen.
mijn foto's stonden te wachten, eigenlijk was ik alweer verder gegaan met m'n dingetjes en stond er niet zo bij stil.

na de uitleg van wolvin lijkt het mij dat ik alsnog de foto's aanbied,
eventuele opbrengst gaat geheel naar de organisatie.
dit eventueel in overleg met het moderatorteam,
statistieken, bestellingen en bedragen zijn dan ter beschikking voor controle.

hierbij de link waar de foto's besteld kunnen worden:
http://oypo.nl/6A0873E370E81E54

als men ze toch liever gratis krijgt: dat kan ook. maar dan heeft kika niets...

naar mijn idee is dit alles binnen de regels van dit forum, mocht dat toch niet zo zijn dan hoor en zie ik het wel.

frank

Wat ons betreft stort je het geld toch direct naar Kika. Hier moet het op de grote hoop, wachten tot de zaak behandeld is.
Dat is uiteraard geen probleem, maar het duurt dan even voordat het bij Kika komt.
We laten het dus aan iedereen zelf over wat men wil.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan