Kika Motor Festival 25 mei 2013

Wat ons betreft stort je het geld toch direct naar Kika. Hier moet het op de grote hoop, wachten tot de zaak behandeld is.
Dat is uiteraard geen probleem, maar het duurt dan even voordat het bij Kika komt.
We laten het dus aan iedereen zelf over wat men wil.

prima!
 
Gaat volgend jaar dan uhh … niet door?

*O* Als het doorgaat zal ik erbij zijn.
Ik denk niet dat we de organisatie ook maar iets kunnen verwijten, ze hebben er echt alles
aan gedaan om ondanks de tegenslagen er toch een mooi evenement van te maken.
Wel denk ik dat als er een derde rit komt die in het midden van het land plaats vind dat er
veel meer aanmeldingen komen.
Organisatie, heel veel sucses met de ( persoonljke ) lopende zaken :Y

:]
 
hierbij de link waar de foto's besteld kunnen worden:
http://oypo.nl/6A0873E370E81E54

frank

Leuke foto's Frank!
Ik heb er zojuist alle foto's waar we op staan besteld en UITERAARD betaald.



En aan Wolvin:

Jullie hebben wederom een mooi evenement opgezet.
Het komt uit een goed hart, en ik weet dat het dan ook goed af zal lopen.
Ervan uitgaande dat het volgend jaar weer plaats vind -> tot dan!

(Desnoods gewoon voorafgaand aan een ritje op een parking ergens verzamelen en met een centenbakje rond gaan; ook goed toch?)
 
Leuke foto's Frank!
Ik heb er zojuist alle foto's waar we op staan besteld en UITERAARD betaald.



En aan Wolvin:

Jullie hebben wederom een mooi evenement opgezet.
Het komt uit een goed hart, en ik weet dat het dan ook goed af zal lopen.
Ervan uitgaande dat het volgend jaar weer plaats vind -> tot dan!

(Desnoods gewoon voorafgaand aan een ritje op een parking ergens verzamelen en met een centenbakje rond gaan; ook goed toch?)

Zo is het we hebben allemaal ons best gedaan en we hopen dat de diverse organisaties inzien dat dit gewoon netjes afgehandeld moet worden.

Volgend jaar gewoon weer en tot dan:-)
 
Jammer dat SonicTonic zo stil blijft... website www.kika-motor-festival.nl ook "uit de lucht".
 
Even pas op de plaats, als je wat meer op het forum zit weet je dat het minste is waar hun aan denken op dit moment.

Helaas hebben deze mensen een berg problemen te verwerken op dit moment. Ik vindt het ook niét leuk dat het nu stil blijft, maar let wel dit kwam uit een goed hart en er is veel tijd in gestoken.

Financieel schieten ze misschien er zelfs wel bij in. Diverse organisaties komen hun afspraken blijkbaar niet na. Deze problemen en hun persoonlijke situatie is misschien wel een goede reden dat ze niet of nauwelijks op dit soort topics reageren.

Emotie en de mens doen rara dingen met je. Dus oordeel niet over een ander zoals je dat zelf ook niet over je zelf ziet gebeuren. Pas als je weet wat er echt op doet kan je een afweging maken.

Heb pas helaas die wijze les geleerd en kijk nu toch wel iets anders hier tegen aan. Heb lief wat je hebt, het kan zo maar over zijn:-)

Laat dit een wijze les zijn, dit soort evenementen moet je organiseren met een gerenomeerd bureau en volledige toestemming van het betrokken goede doel. Anders kan je het deksel flink op je neus krijgen en er zelfs financieel flink bij in schieten je bent immers wel verantwoordelijk.

Grtjs Dré
 
Laatst bewerkt:
Heb nergens een oordeel en het is niet aan mij om elk topic door te lezen. Als organisatie heb je nu eenmaal een verantwoordelijkheid, zeker gezien de historie aangaande die andere Kika-rit.
 
Goedemorgen.

We bieden onze excuses aan voor het (heel) lang niets laten horen.
Zoals een aantal van jullie weten hebben bij ons prive een aantal zeer zware gebeurtenissen plaatsgevonden. 1  daarvan is langlopend maar zeer traumatisch verlopen. Ondertussen moet je dan proberen ook de lopende zaken door te laten gaan. Al maken de omstandigheden het nagenoeg onmogelijk om te werken.

We zijn ons sterk bewust dat het aan jullie doorkoppelen van de afwikkeling van het motor festival er daardoor ernstig bij ingeschoten is.

Wat is de stand der zaken?

Zoals jullie weten stond er een heel mooi groots evenement gepland. Alles was daarvoor door vele partijen georganiseerd.

Gesprekken met de gemeente waren voorspoedig verlopen. Alles zou in orde komen.
Helaas is er toen op heel korte termijn anders besloten.
Het hoe en waarom mogen wij niet meer over praten. Want helaas hebben wij ons genoodzaakt gezien dit bij een advocaat neer te leggen. En deze verbied ons hierover in detail naar buiten te treden.

Wat we wel kunnen zeggen is dat de opbrengst van de kaartjes € 2100  is geweest. (210 verkochte kaartjes. Heel veel mensen hebben door de onzekerheid van de locatie toch gekozen om ergens anders heen te gaan)

Daarnaast nog de diverse bedrijven die geld hebben ingezameld. Totaal gaat het om een bedrag van € 4400.
Helaas zijn er ook bedrijven geweest die vonden dat ze, na eerst toegezegd hadden gratis mee te werken, nu ineens een rekening neer moesten leggen. Dat wil zeggen dat de kosten die wij persoonlijk moeten neer leggen de € 15.000 ver overschrijden.
Uiteraard is daar het laatste woord nog niet over gezegd. Vandaar de rechtszaak.
Deze moet eerst worden afgerond voor we een totale afrekening  kunnen maken.

Wat wij persoonlijk het meest laakbaar vinden is dat er partijen zijn die vinden dat de angst voor grote groepen motorrijders het toelaatbaar maken om een project wat bedoeld was voor de kinderen die een steuntje in de rug nodig hebben, zo de grond in te boren. Daarmee raken ze niet alleen de motorrijders in het algemeen en ons persoonlijk, maar zeer zeker ook de kinderen.

Wij laten dat niet gebeuren. Vandaar dat wij ons sterk maken om de strijd aan te gaan met de vooroordelen.
We houden jullie op de hoogte zoveel de omstandigheden het toelaten.


Ben inmiddels wel benieuwd naar een update.
 
Terug
Bovenaan Onderaan