KIKA RIT Flevoland afspreek topic

Lakkie

Die hard MF'er
4 aug 2009
894
0
Dronten
Op zondag 5 juni zoals jullie zullen weten is er de kika rit http://www.kikasponsorrit.nl/

Ik en nog een paar andere uit dronten gaan hier sowieso heen en aagezien de online inschrijving al gesloten is melden wij ons daar ter plekke aan, dit kan ook.

Als er nog meer uit de buurt van dronten, lelystad E.O. die kant op gaan laat het dan ff weten en kunnen we weer afspreken bij de mac in lely net als bij de Mega Meet.


08:30 vertrek uit Dronten (Shell)
naar Lelystad
09:00 vertrek vanuit Lelystad (McDonalds)
naar Almere



Deelnemers die verzamelen in lely

Lakkie(ovb, dat t niet regent)
RVT
AVKMILLE
MCNEVERS
ALICE
MARCEL
ROY
Z1000FREAK
L3ON
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk gaan we mee!

Buurman = AVKMILLE, MCNEVERS en ALICE (ovb als we rustig rijden)
 
.... we kunnen toch een keertje via Almere gaan? Vond het wel gezellig met Judy hoor :]
 
Ik ben er ook bij met wat gasten als het goed is. Hoe laat vertrekken jullie vanuit Lelystad? Waar rijden we dan naartoe? Zwolle, Rotterdam of Nederweert?
 
Ik ben er ook bij met wat gasten als het goed is. Hoe laat vertrekken jullie vanuit Lelystad? Waar rijden we dan naartoe? Zwolle, Rotterdam of Nederweert?

Het lijkt me het beste dat we vanuit Flevoland direct naar De Meern rijden en ervoor zorgen dat we daar rond 10:30 uur zijn.

Lijkt me alleen goed om even een afspreekroute vast te stellen, ik trap af;

08:30 vertrek uit Dronten (Shell)
naar Lelystad
09:00 vertrek vanuit Lelystad (McDonalds)
naar Almere :?
10:00 vertrek vanuit Almere richting De Meern

Is dat wat?
 
Het lijkt me het beste dat we vanuit Flevoland direct naar De Meern rijden en ervoor zorgen dat we daar rond 10:30 uur zijn.

Lijkt me alleen goed om even een afspreekroute vast te stellen, ik trap af;

08:30 vertrek uit Dronten (Shell)
naar Lelystad
09:00 vertrek vanuit Lelystad (McDonalds)
naar Almere :?
10:00 vertrek vanuit Almere richting De Meern

Is dat wat?
:Y stap ik in almere op :]
 
rob heb jij met die rsv een uur nodig om vanuit lely naar almere te rijden haha.

nee die tijden zijn goed ik zal ze erin zetten.

Voor die tijd nog wel ff die tandwielen doen zodat ik naar almere op men achterwiel kan :D
 
Ik rij met een eigen groepje vanuit Zeewolde binnendoor naar de meern. Dus deze keer niet met jullie mee.
wij gaan wel iets vroeger van start ( 9:00 uur )
 
Het lijkt me het beste dat we vanuit Flevoland direct naar De Meern rijden en ervoor zorgen dat we daar rond 10:30 uur zijn.

Lijkt me alleen goed om even een afspreekroute vast te stellen, ik trap af;

08:30 vertrek uit Dronten (Shell)
naar Lelystad
09:00 vertrek vanuit Lelystad (McDonalds)
naar Almere :?
10:00 vertrek vanuit Almere richting De Meern

Is dat wat?

Goed plan :Y . Had niet gelezen dat we bij de Meern verzamelen |( .
Maar waarom pas 10 uur uit Almere vertrekken? Als we 09:00uur uit Lelystad
vertrekken zijn we 20 min later in almere. Kunnen beter half 10 uit ALmere vertrekken en een leuke route binnendoor rijden :) .
 
Laatst bewerkt:
Ik ga t liefst zelf ook binnendoor weet niet hoe groot de groep uit almere is want als t grote groep is heeft binnendoor niet veel zin.


RVT, wat doe jij t liefst? almere snelweg? zeewolde binnendoor?
 
Binnendoor is hartstikke leuk maar als er +1000 motoren uit De Meern vertrekken zal ik het niet riskeren om tijd te verliezen. Immers vanaf De Meern zitten we met 80 km/uur ook al rustig te tuffen.
 
Kom zelf uit Almere en vind het ook wel leuk om ergens aan te sluiten. Moet mezelf nog wel inschrijven bij De Meern.
 
Terug
Bovenaan Onderaan