Kilometer stand R1 2002?

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Valt daar makkelijk mee te knoeien?

De 2e zilveren is binnen en ik ga er morgen voor kijken...

Maar deze heeft een km stand van 1599 o_0''

Ik vraag me nu af of dat wel klopt....(prijs is rond de 10)

:P
 
die onzekerheid blijf je natuurlijk houden met particuliere verkoop...
 
Met verkoop via een dealer heb je ook nooit 100% garantie, en daarom heb ik een topicje geopend ivm de oudheid van banden. Bij autobanden staat het aangegeven, bij motorbanden weet ik het niet. Maar ja, met zo weinig kilometers heeft dat weinig zin...
 
papier vragen van eerste onderhoud (1000km)
is deze na een week of 14 dagen al gebeurd wat bij mij het geval was
dan kan je er van uitgaan dat hier flink mee geknoeid is.
misschien ook op te vragen bij de orginele dealer.

is die invoer R1 niks geworden ????
 
papier vragen van eerste onderhoud (1000km)
is deze na een week of 14 dagen al gebeurd wat bij mij het geval was
dan kan je er van uitgaan dat hier flink mee geknoeid is.
misschien ook op te vragen bij de orginele dealer.

is die invoer R1 niks geworden ????

Invoer heb ik even afgehouden ivm met 2 nederlandse die rond dezelfde prijs lagen..

ik ben idd wel benieuwd of de standklopt,monteur heeft hem net even aangezet en laten lopen en er stonds idd 1599... hij vond het ook weinig,morgen maar ff uithoren bij de verkoper..:S:S:S
 
Heb de mijn (zilveren R1 van 2002)ingeruilt voor 11000€ met 24000 km op de klok.
Bij een off. Yamaha dealer dus WATCH OUT.





BY THE WAY tot december heb ik deze motor en kan ik hem voor 11000€ nog verkopen,anders lever ik hem gewoon in.
 
Heb de mijn (zilveren R1 van 2002)ingeruilt voor 11000€ met 24000 km op de klok.
Bij een off. Yamaha dealer dus WATCH OUT.





BY THE WAY tot december heb ik deze motor en kan ik hem voor 11000€ nog verkopen,anders lever ik hem gewoon in.
het lijkt me stug dat ze bij een officiele yamaha dealer gaan lopen sjoemelen met km-standen...
 
DE GENE DIE HEM INGERUILD HEEFT KAN OOK MET EEN LOS GEKOPPELDE SNELHEIDS/KMTELLERSENSOR ROND GEREDEN HEBBEN DUS LET GOED OP!!!!
 
het lijkt me stug dat ze bij een officiele yamaha dealer gaan lopen sjoemelen met km-standen...



HALLO................WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het gaat hier om mijn eigen motor die 24000 km gelopen heeft.
Deze heb ik ingeruilt voor 11000€ op een nieuwe R1.
Omdat hij (mijn dealer) nog meerder R1s heeft ingeruilt heeft hij er geen probleem mee als ik hem voor die tijd zelf verkoopt.


DUIDELIJK
 
IK BEDOEL OOK JOUW KM STAND NIET HOOR IK GEEF ALLEEN MAAR AAN DAT JE MAKKELIJK EEN LAGE KMSTAND KAN HOUDEN ALS JE DE TELLER LOS KOPPELD
 
IK BEDOEL OOK JOUW KM STAND NIET HOOR IK GEEF ALLEEN MAAR AAN DAT JE MAKKELIJK EEN LAGE KMSTAND KAN HOUDEN ALS JE DE TELLER LOS KOPPELD


Als goed is word het loskoppelen van de gever opgeslagen in de boordcomputer ,en zal hij ook fout melding weergeven op display,dus lopkoppelen zal altijd te achterhalen zijn.
 
IK BEDOEL OOK JOUW KM STAND NIET HOOR IK GEEF ALLEEN MAAR AAN DAT JE MAKKELIJK EEN LAGE KMSTAND KAN HOUDEN ALS JE DE TELLER LOS KOPPELD


Als goed is word het loskoppelen van de gever opgeslagen in de boordcomputer ,en zal hij ook fout melding weergeven op display,dus lopkoppelen zal altijd te achterhalen zijn.
 
1599 km???

Dat zijn toch al snel 10 circuitdagen :+

Klink gek maar is niet ondenkbaar, ik heb ook motoren gezien die een vol seizoen in het ONK Superstock gebruikt zijn en vervolgens een jaar later bij de dealer te koop stonden met alle originele delen weer gemonteerd en 3000 km op de teller.

Maar het kan ook een demo zijn, of van een Poser die zich rot geschrokken is, of... mogelijkheden genoeg.

(Oh ja, en als je een 2002 R1 voor 11.000 inruilt, heb je het niet best gedaan!!, kheb de mijne met 21.000 km ingeruild voor 12.500,--)
 
Op donderdag 06 november 2003 21:28 schreef largeproject het volgende:HALLO................WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DUIDELIJK

zozo wat een geduldig baasje ben jij :Z
 
Op donderdag 06 november 2003 22:07 schreef The One het volgende:
1599 km???

Dat zijn toch al snel 10 circuitdagen :+

Klink gek maar is niet ondenkbaar, ik heb ook motoren gezien die een vol seizoen in het ONK Superstock gebruikt zijn en vervolgens een jaar later bij de dealer te koop stonden met alle originele delen weer gemonteerd en 3000 km op de teller.

Maar het kan ook een demo zijn, of van een Poser die zich rot geschrokken is, of... mogelijkheden genoeg.

(Oh ja, en als je een 2002 R1 voor 11.000 inruilt, heb je het niet best gedaan!!, kheb de mijne met 21.000 km ingeruild voor 12.500,--)


Had er ook 12500€ voor kunnen krijgen maar dan had ik voor 4500€ aan acc. erop moeten laten zitten,heb nu voor een 750€ aan acc afgedongen bij die 11000€,dus ik lever een standart motor in,neem aan dat erbij jou acc.op blijven want als bij 12500€ de dealer nog eens minimaal 750€ bij op zet dan kun je beter een nieuwe kopen dan een 2 jaar oude met 2100km op de klok.
Hoor trouwens ook dat ze voor nog minder worden ingeruilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan