Kilometerchip ??

Hoe willen ze nu met snelheidsdatachip gaan werken dan?

1.Iedereen bekeuren die harder dan 120 rijdt ?
2.Iedereen bekeuren die sneller heeft gedaan over een bepaalde afstand?

1 -> Niet realiseerbaar, zet je het gehele verkeer mee vast
2-> Dan rij je gewoon een stuk 80 en dan een stuk 160
 
Met het rekening rijden kunnen ze bij aanhouding op het aparaatje aflezen of je op de bewuste weg te hard hebt gereden of niet. Misschien komt het ooit zo ver dat er op de weg nooit meer hoeft te worden gecontroleerd op te snel rijden, maar dat dit door een centrale computer word geregistreerd. En dan krijg je de prent automatisch thuis gestuurd.
 
Hoe willen ze nu met snelheidsdatachip gaan werken dan?

1.Iedereen bekeuren die harder dan 120 rijdt ?
2.Iedereen bekeuren die sneller heeft gedaan over een bepaalde afstand?

1 -> Niet realiseerbaar, zet je het gehele verkeer mee vast
2-> Dan rij je gewoon een stuk 80 en dan een stuk 160
Wat ik begrijp van alle onvolledige en half ware informatie die doordruppelt naar het gewone volk, wil men gaan werken met een soort gps-systeem wat regelmatig de route-informatie gaat doorgeven. En, iedere tomtom kan de snelheid berekenen, dus het gps-je wat hiervoor gebruikt zou kunnen worden, kan dat ook. Combineer dat met de gegevens welke wegen je gereden hebt en de acceptgiro is al bijna klaar.

Maar, een GPS systeem is afhankelijk van stroom en signalen van satelieten. En, een systeempje wat regelmatig informatie moet doorgeven (continu de info van al het vervoer doorgeven zal wel niet haalbaar zijn), is vrijwel zeker te frauderen.

Ik zie mooie kansen voor de ware soldeerfetisjisten en bitneukers. Laat het me even weten als je iets werkends hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan