Kilometerheffing..

GPS ... snelheid ...
WTF ... en hoe zit het dan met privacy?

Kan m'n meissie dan ook zien dat ik helemaal niet aan het overwerken ben :(


_O- _O- _O- _O-
Privacy kennen we over 10 jaar niet meer, get use to it.

The rise of the police state :r



Wordt zometeen nog lucratief om zonder kenteken / vals kenteken te gaan rijden
O-)
 
Volgens mij betalen we al kilometerheffing dmv accijns.
Als men de weggebruiker meer wil uitmelken dan kunnen ze beter de accijns verdubbelen. Dit heeft hetzelfde effect. Ohwnee wacht... dan wordt het prijs verschil met wat automobilisten in het buitenland beter zichtbaar en kunnen de burgers misschien opstandig worden. Dus verzinnen we gewoon nog een TAX op het weggebruik.


Hoogste brandstof prijs ter wereld dmv accijns + BTW
BPM
Wegenbelasting
Rekeningrijden

:r :r :r :r :r :r :r :r


Ben benieuwt hoe de N wegen zometeen dichtslippen, iedereen zegt tegen TOMTOM vermijd tolwegen/snelwegen.


Gaat het niet voor alle wegen gelden dan?
Ik dacht dat ieder kilometer wordt gemeten.
 
Het zal allemaal wel los lopen.

We wonen in Nederland mensen :Y

Ik moet nog zien dat echt allemaal wordt doorgevoerd, en mensen verplichten om een of ander kastje aan hun fiets te hangen?? ik zie dat niet gebeuren, dat is toch niet te controleren.. :N

Ik denk dat we allemaal niet zo moeten doemdenken :Y
Mochten die kastjes er toch komen dan zijn er binnen een week al weet dingen gevonden om die dingen te hacken. Ik maak me niet druk om dit soort dingen, een belangrijk gezegde:
"een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest" :Y

Niet miepen en gewoon lekker knallen :]


Stan
 
Gaat het niet voor alle wegen gelden dan?
Ik dacht dat ieder kilometer wordt gemeten.


:r dan begrijp ik dat de accijns op de brandstof wordt afgeschaft.
WE BETALEN ONS MOMENTEEL AL BLAUW AAN KM HEFFING!! :( :( :( :r :r


Hoe moet het bedrijfsleven dit trouwens gaan betalen. Ik kan me zo voorstellen dat de kosten voor het bedrijfsleven de pan uit gaan rijzen. Goed voor onze concurentie posititie :X
 
:r dan begrijp ik dat de accijns op de brandstof wordt afgeschaft.
WE BETALEN ONS MOMENTEEL AL BLAUW AAN KM HEFFING!! :( :( :( :r :r
(..)
:^
En idd. de allerhoogste BRW en BPM enz. :( :(

Maar toch mogen we weer stemmen in november, en Zalm en JP Balkenende en LPF en :r en :r :r en :r :r :r doen weer mee... :X :X

We worden al jaren genaaid zonder te zoenen. :o
 
wegenbelasting betalen we al bijna niet meer. Daarintegen betalen we houderschapsbelasting. Als de wegenbelasting wegvalt dan blijft de houderschapsbelasting gewoon bestaan.
Al met al zal het voor de gemiddelde motor/auto rijder niets uitmaken, en het zal nooit goedkoper worden.
Het zal er waarschijnlijk op neer gaan komen dat je vanaf een x aantal km per km gaat betalen en daaronder betaal je gewoon een vast tarief.
Ik zit er zelf alweer aan te denken om een leuk oltimertje te kopen.
 
En ondertussen worden al die miljoenen aan accijns, belastingen, heffingen en boetes er door onze fijne ambtelijke molen doorheen gedraaid:

http://www.nu.nl/news/825734/50/%27Ambtenaren_saboteren_ICT_voor_miljoenen_euro%27s%27.html

:r :r :r


en vergeet niet de miljoenen die naar het buitenland gaan voor hulp enz. :+
ach ja we blijven klagen over de overheid, maar wat wordt er daadwerkelijk aan gedaan? komen we in opstand? nee... we zijn te braaf en laten ons naaien omdat we het blijkbaar leuk vinden... :?
 
Ja, je moet wat met die terrorisme-dreigingen van tegenwoordig. -O- :X |(

Bullshit
Owja, er komt ook een cyanide capsule in die chip, als je dus een terroristische dreiging bent voor de mensheid, dan wordt die capsule gebruikt.

Big brother and sister are watching us!

Elephantshit
 
GPS meteen maar koppelen aan het gaspedaal. Nooit meer te hard rijden, geen bekeuringen meer voor te hard rijden in je koekblik *O*







:+
 
Aangezien je minder gaat betalen als je buiten de spits rijdt, is het voor hobby-motorrijders misschien nog wel een aardig idee.
En als het NL allemaal zo k*t geregeld is, ga je toch lekker emigreren. Klagen zonder andere oplossingen aan te dragen vind ik te makkelijk.
 
En als je nou met je straat fiets op het circuit rijd? Krijg je dan cicuit heffing *O*
 
Als het een GPS systeem met een datalogger wordt, zie ik gouden tijden voor de *echte* hackers van weleer. GPS loskoppelen, coördinatengenerator aan de logger hangen en voilá. Of iets anders high-tech's, zoals een geaard stukje ijzergaas over de GPS antenne enzo.

En dan rij je langs een fotocamera, terwijl je gps niet werkt. Ah... weer een fraudeur, ik zie Ome koos de staatsrover al helemaal grijnzen. Kassa !!!!!



Als die azijnpisser tenminste het grijnzen intussen niet verleerd is. }) :+
 
Tja, en een GPS is altijd heel nauwkeurig... :X

Maar dit is weer de overheid ten top, we hebben al de hoogste brandstofprijs ter wereld en nog is het niet genoeg. Brandstofaccijnzen zijn al de km-heffing. Als je een zuinige auto hebt wordt je beloont door minder te tanken etc. Ik ga maar eens mailen naar peijs@verkeerslutsers.nl ofzo.
 
Aangezien je minder gaat betalen als je buiten de spits rijdt, is het voor hobby-motorrijders misschien nog wel een aardig idee.
En als het NL allemaal zo k*t geregeld is, ga je toch lekker emigreren. Klagen zonder andere oplossingen aan te dragen vind ik te makkelijk.
Ja, en Sinterklaas bestaat en... :X

We gaan gewoon nog veel meer betalen voor minder service / wegdek / motorveiligere vangrails / verlichting in binnen- i.p.v. buitenbocht etc.

Denk allemaal nog even aan de Tolwet en hoe de Westerscheldetunnelmafia :r daar mee omgaat. :N :X


Maar er zijn binnenkort verkiezingen, dan is er toch vast wel een partij die onze belangen wel behartigt? :? |( |(
 
Aangezien je minder gaat betalen als je buiten de spits rijdt, is het voor hobby-motorrijders misschien nog wel een aardig idee.
En als het NL allemaal zo k*t geregeld is, ga je toch lekker emigreren. Klagen zonder andere oplossingen aan te dragen vind ik te makkelijk.
Right... En ze zullen het nooit gaan gebruiken om iemand te traceren. Of om snelheden te registereren.

Ben je echt zó naief?
 
Right... En ze zullen het nooit gaan gebruiken om iemand te traceren. Of om snelheden te registereren.

Ben je echt zó naief?
Traceren, tsja, dan heb je vast ook geen gsm. Veel auto's hebben tegenwoordig chips zodat ze na diefstal weer getraceerd kunnen worden: elk nadeel heb zijn voordeel.
 
Traceren, tsja, dan heb je vast ook geen gsm. Veel auto's hebben tegenwoordig chips zodat ze na diefstal weer getraceerd kunnen worden: elk nadeel heb zijn voordeel.


Veel auto's :?
Dan ben ik benieuwd in welke prijsklasse jij je auto's uitzoekt...

Als het technologisch mogelijk is zullen de instanties het zeker niet laten
om weer een manier te introduceren om geld binnen te halen.
 
Een systeem met gps gaat denk ik nooit werken. Mijn ontvangertje heeft er vaak zat al moeite mee om tomtom van signaal te voorzien. Je kunt zo het signaal blocken of kastjes disablen. Ik denk dat ze eerder camera's gaan ophangen zoals bij de trajectcontroles.
 
"Satelliet ontvangst weggevallen"




Volgens mij wordt dat over een jaar of 5 een gevleugelde uitspraak van Truus. :+

En dan zit het systeem gekoppeld aan het motormangement, als ontvangst langer dan 5min weg is komt de zaak in Halt te staan en kun je niet meer rijden. Een telefoontje met de wegenwacht en kan weer verder na het invoeren van een speciale code voor een dag, voor die tijd moet je dan bij de dealer melden om het euvel te laten verhelpen. Lange tunnel? geen probleem.. het GPS systeem weet dat en houdt daar rekening mee net als alle maximum snelheden op de wegen, via een SMS worden overtredingen direct doorgegeven aan CJIB.

Dit technologische wonder is allemal al bedacht en er zijn ook al proeven genomen met een intelligente snelheidsbegrenzer op basis van GPS.


We raken steeds meer privacy en vrijheid kwijt |( |( |( |(
 
En dan zit het systeem gekoppeld aan het motormangement, als ontvangst langer dan 5min weg is komt de zaak in Halt te staan en kun je niet meer rijden. Een telefoontje met de wegenwacht en kan weer verder na het invoeren van een speciale code voor een dag, voor die tijd moet je dan bij de dealer melden om het euvel te laten verhelpen. Lange tunnel? geen probleem.. het GPS systeem weet dat en houdt daar rekening mee net als alle maximum snelheden op de wegen, via een SMS worden overtredingen direct doorgegeven aan CJIB.

Dit technologische wonder is allemal al bedacht en er zijn ook al proeven genomen met een intelligente snelheidsbegrenzer op basis van GPS.


We raken steeds meer privacy en vrijheid kwijt |( |( |( |(

wat denken we toch allemaal veel te moeilijk. tegen de tijd dat dit ingevoerd is is pedofilie al de normaalste zaak van de wereld denk dat we ons daar meer zorgen over moeten maken
 
GPS, computergestuurde ellende. Men bouwt een kastje in de motor, die constant een signaal uitzend. Dat signaal geeft aan de toegestane snelheid.

Wat je uiteindelijk zelf rijdt }) }) }) }) }) }) }) is vele malen harder.


Dus ding geeft 120 aan, jij rijdt ondertussen 250 *O* *O* *O* *O* .


Lang leve de computer techniek.


ALLES IS TE HACKEN...
 
Terug
Bovenaan Onderaan