Siewe
Die hard MF'er
Ik ben nieuw op dit forum alhoewel ik wel al een tijdje een aantal topics gelezen heb.
Zelf ben ik in het bezit van een golden oldie: VF500F Interceptor.
Helaas nog geen digi foto, maar die komt eraan.
Ik ben alweer aan het kijken naar een nieuwe brommer. Zelf zit ik aan iets in de trant van ZXR750, FZR1000, YZF750, GSX-R 750-1100 te denken.
Nu ben ik al even aan het zoeken op internet naar mooie, niet al te dure motoren. Vaak valt mij de hoge km stand van dergelijke motoren op.
Nu vraag ik mij af: Stel ik koop zo'n ding met hoge km-stand, welke problemen kan ik verwachten en wat zullen +/- de meest voorkomende kosten zijn rond deze km stand?
Of zijn bovenstaande motoren zo oerbetrouwbaar dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.
Je begrijpt, twijfels alom....
Zelf ben ik in het bezit van een golden oldie: VF500F Interceptor.
Helaas nog geen digi foto, maar die komt eraan.
Ik ben alweer aan het kijken naar een nieuwe brommer. Zelf zit ik aan iets in de trant van ZXR750, FZR1000, YZF750, GSX-R 750-1100 te denken.
Nu ben ik al even aan het zoeken op internet naar mooie, niet al te dure motoren. Vaak valt mij de hoge km stand van dergelijke motoren op.
Nu vraag ik mij af: Stel ik koop zo'n ding met hoge km-stand, welke problemen kan ik verwachten en wat zullen +/- de meest voorkomende kosten zijn rond deze km stand?
Of zijn bovenstaande motoren zo oerbetrouwbaar dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.
Je begrijpt, twijfels alom....