kilometerstand aanschaf 600f

motorrijder2

Die hard MF'er
13 sep 2009
525
0
Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje. ik moet binnenkort afrijden ik ben er nogsteeds niet uit welke motor ik zal kopen. Ik zou graag wat advies willen. Ik zoek een racer met een budget van 2500 euro. liever van een dealer maar dat is bijna onmogelijk voor dat budget.
ook moet ik er rekening mee houden dat sommige modellen niet officieel 25kw kunnen, wat ik wel graag zou willen. (volgensmij alleen de 600f modellen kunnen 25kw op kenteken??)

nu kan k dus zegmaar kiezen uit deze modellen:
honda cbr 600f
suzuki gsx 600f
kawasaki zxr400
honda cbr 400
etc etc

de wat oudere racers (600f'jes) betreft die hebben over het algemeen minder kilometer op de teller binnen de 2500 euro.

zo kan ik een 600f kopen met 25.000km
voor het zelfde bedrag kan ik een cbr400 kopen met 50,000

wat zou ik doen? Is de kilometerstand erg van belang? of is de leeftijd van een fiets belangrijker dan de kilometerstand?

wat raden jullie mij aan? doorsparen voor een betere/duurdere zit er niet in
 
Kijken, testrijden en keuren. Daarop baseer je of een prijs uberhaubt reeël is of niet. Dus kijk wat je zelf op uiterlijk het liefst zou willen kopen en ga dan dus motoren bekijken met een onpartijdig iemand!
 
Km stand is niet altijd alles, meeste blokken kunnen 1 ton wel hebben met goed onderhoud.
Waarom per se bij de dealer? Doorsparen is onzinnig, gewoon op marktplaats halen of MF motoren.
25kw zal moeilijk worden voor modellen voor '99, die ene moeten gewoon op de uitdraai.
Ik raad je aan naar een suzuki sv650, welke wel legaal op 25kw gezet kan worden, en voor 2k wel te vinden is op MP.
 
Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje. ik moet binnenkort afrijden ik ben er nogsteeds niet uit welke motor ik zal kopen. Ik zou graag wat advies willen. Ik zoek een racer met een budget van 2500 euro. liever van een dealer maar dat is bijna onmogelijk voor dat budget.
ook moet ik er rekening mee houden dat sommige modellen niet officieel 25kw kunnen, wat ik wel graag zou willen. (volgensmij alleen de 600f modellen kunnen 25kw op kenteken??)

nu kan k dus zegmaar kiezen uit deze modellen:
honda cbr 600f
suzuki gsx 600f
kawasaki zxr400
honda cbr 400
etc etc

de wat oudere racers (600f'jes) betreft die hebben over het algemeen minder kilometer op de teller binnen de 2500 euro.

zo kan ik een 600f kopen met 25.000km
voor het zelfde bedrag kan ik een cbr400 kopen met 50,000

wat zou ik doen? Is de kilometerstand erg van belang? of is de leeftijd van een fiets belangrijker dan de kilometerstand?

wat raden jullie mij aan? doorsparen voor een betere/duurdere zit er niet in

GSX 600F voor 2500 zijn er zat, tevens vind ik dit meer een tour/sport.
CBR 600F's worden ook veel aangeboden, maar voor 2500 heb je een minder recente.

Kijk eens voor een Suzuki GS500F dit is ook een tour/sport motor, maar voor 2500,- kun je een hele mooie kopen met weinig km. bj 2003 of misschien nog iets jonger

Als je toch persee een ss wilt, kijk op mp voor ZX6R's die kunnen vanaf 1995 officieel op 25kw.
 
Laatst bewerkt:
Kzou voor honda cbr 600f gaan! Kheb ook een 600f nu net ongeveer andere halve maand. Ook terug gevoerd, hij rijdt nog steeds super fijn!

Heb hem ook legaal op 25 kw, is van 1996
 
Ik heb een cbr 600F uit 1991
mijn motor heeft op de teller 100.000 km weg, waarvan ik er zelf 70.000 km heb gereden. Het zijn hele fijne motoren die niet al te veel onderhoud vragen.

Je moet bij de aanschaf gewoon alles even goed nalopen.

-nokkenaskettingspanner
-blok luisteren
-is de motor recht
enz. enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan