Kilometerstand Kawasaki Z750

Rickn1988

Rookie
27 jul 2020
27
6
Goedemorgen allen, ik zit er aan te denken om een Kawasaki z750 aan te schaffen. Alleen staat de KM stand rond de 42k. Is dit veel voor zo'n motor en waar kan ik tegenaan lopen? Alvast bedankt voor de reactie (s).
 
Wat niet betekent dat hier ook een dubieus verleden speelt. Bedenk in ieder geval dit: Een Kawasaki Z750 is gemaakt om lang mee te gaan. Goed onderhouden en bij een passende rijstijl is 150.000 km goed te doen. Vervolgens is stilstaan nooit goed voor een motor. Dus als er elk jaar 5000 km mee gereden wordt, is dat prima. De vraag is dan eerst: welk bouwjaar gaat het over? Bij een motor van meer dan 10 jaar oud is 40.000 km wel weinig.

En natuurlijk kan de motor
- gestolen zijn
- teruggedraaide teller hebben
- slecht behandeld zijn
- nooit onderhouden

Tja, dat is de kunst van goed onderzoek. En daarover zegt de tellerstand helemaal niks.
 
Goedemorgen allen, ik zit er aan te denken om een Kawasaki z750 aan te schaffen. Alleen staat de KM stand rond de 42k. Is dit veel voor zo'n motor en waar kan ik tegenaan lopen? Alvast bedankt voor de reactie (s).



Het betekent iig dat je binnen een paarduizend kilometer kleppen kan gaan stellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan