kilometerstand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zo moeilijk doen? Je hebt een ontzettende naaistreek geconstateerd, waarvoor hulde. Noem gewoon man en paard, zodat deze shit openbaar is.
 
Bekijk bijlage 1379634maak deze selectie op motoroccasion.nl en dan blijven er een aantal over. Dit was het laatste wat ik hier over deel, bedankt voor de vele reacties.
Check ...

1379640


en nu mogen wij raden welke van de 15 occasions of 8 handelaren niet te vertrouwen zijn? Je doet daar potentieel 7 handelaren te kort mee. Noem gewoon de naam van de desbetreffende handelaar, en anders had je imho dit topic niet hoeven starten.
 
Op marktplaats kan je op datums zoeken van "geplaatst", daar staan precies dezelfde.
Dan komen er nog maar 2 motoren naar voren die "recent" geplaatst zijn.

Was je motor toevallig zwart met rode boutjes in het spatbord?

Hij springt er ook wel uit.. paar honderd euro goedkoper dan de ander voor dezelfde / mindere km stand..
maar zeker weten doen we nu nooit natuurlijk.
 
Zit met dilemma; ik heb gezien dat de kilometerstand van mijn ingeruilde motor is teruggedraaid....en nu dus te koop staat bij een motorhandelaar/dealer, waar ik deze heb ingeruild voor een andere motor....deze handelaar wordt bijna overal goed beoordeeld maar dit zit mij niet lekker. ten eerste ben ik benadeeld omdat je voor je inruil toch minder krijgt aan de hand van de kilometerstand en ten tweede uiteraard de koper die aantoonbaar benadeeld wordt....ten derde is dit gewoon fraude/oplichting.......ik ben enorm verbaasd dat dit nu gebeurt, had ik van hun nooit verwacht...ga verder geen namen noemen maar moest het toch even kwijt op dit forum. Kan hier iets aan gedaan worden?
En nog even in gaan op jouw feitelijke vraag: ja, daar kan wat aan gedaan worden, namelijk iets dat "naming-and-shaming" heet. Natuurlijk kun je de aanbieder uitnodigen de fout te corrigeren, dat moet je zelf weten. Aangifte doen kun ook je proberen, maar je bent zelf geen gedupeerde, al zou dat v.w.b. de strafbaarheid niet uit moeten maken.. Een eventuele koper is dat wel (gedupeerd), maar zolang dit - aannemende dat het verhaal klopt - niet openbaar is, dan weet die koper dat helemaal niet, en gaan dit soort praktijken dus gewoon ongestraft door.
 
Zit met dilemma; ik heb gezien dat de kilometerstand van mijn ingeruilde motor is teruggedraaid....en nu dus te koop staat bij een motorhandelaar/dealer, waar ik deze heb ingeruild voor een andere motor....deze handelaar wordt bijna overal goed beoordeeld maar dit zit mij niet lekker. ten eerste ben ik benadeeld omdat je voor je inruil toch minder krijgt aan de hand van de kilometerstand en ten tweede uiteraard de koper die aantoonbaar benadeeld wordt....ten derde is dit gewoon fraude/oplichting.......ik ben enorm verbaasd dat dit nu gebeurt, had ik van hun nooit verwacht...ga verder geen namen noemen maar moest het toch even kwijt op dit forum. Kan hier iets aan gedaan worden?
Zou er toch niet te lang over nadenken
1 is oplichting
2 is jouw motor wel gekocht daar met de juiste km stand ?
3 komt er iemand met zijn spaarcentjes dat ding kopen en is bedonderd .(Zou ik knap lullig vinden )😡
4 dan is deze zaak duidelijk niet gekwalificeerd om goed aangeschreven te staan.
Blijft jou keus maar ik zou geen moment twijfelen.
 
Aanpakken dit soort gasten. Vandaag ben je mss niet 't slachtoffer, maar morgen mss wel weer bij een ander.
Aangifte bij de politie gaat zoals genoemd helemaal onder op de stapel.

Je kan ons ook het type motor aanduiden die op MP te koop staat met de (verkeerd) aangegeven km-stand.
Dan heb je de dealer niet genoemd, en toch weten wij wie de verkoper is. Negatieve berichten vanuit MF zullen dan wel volgen.
Ook veel quasi-MF-kopers zullen geïnteresseerd gaan zijn voor die motor, die op 't laatste moment UITERAAARD afhaken!
Meneer, ik heb nog een vraag over de km-stand. Hoe ga ik zeker weten dat deze stand klopt. Heeft u papieren, want ik wil 't wel zeker weten!

Paar jaar terug ook een akkefietje gehad met K****r-parts in Garderen.
Nee, hij wilde mij niks tegemoet komen. Belde die sufferd me later toch nog op of ik het bericht niet zou willen verwijderen. Mooi niet dus!
Ook in de toekomst zal ik daar nog niet 1 schroefje meer gaan kopen.
Helemaal mee eens waar MF al niet goed voor is en zeker voor zoiets 😁
 
Om heel eerlijk te zijn ben ik het met DucBMW eens, i.p.v 1 handelaar die bewust mensen oplicht zijn nu andere handelaren die waarschijnlijk wel eerlijk en netjes handelen de dupe. Ik heb bij 1 van deze handelaren ook een motor gekocht 6 weken geleden en kijk nu al anders tegen deze handelaar aan zonder echt bewijs te hebben. Bedrijven zwart maken om lullige welles nietes spelletjes is niet netjes. Dit is oplichterij en dan verdient dit bedrijf het gewoon.
 
Zit met dilemma; ik heb gezien dat de kilometerstand van mijn ingeruilde motor is teruggedraaid....en nu dus te koop staat bij een motorhandelaar/dealer, waar ik deze heb ingeruild voor een andere motor....deze handelaar wordt bijna overal goed beoordeeld maar dit zit mij niet lekker. ten eerste ben ik benadeeld omdat je voor je inruil toch minder krijgt aan de hand van de kilometerstand en ten tweede uiteraard de koper die aantoonbaar benadeeld wordt....ten derde is dit gewoon fraude/oplichting.......ik ben enorm verbaasd dat dit nu gebeurt, had ik van hun nooit verwacht...ga verder geen namen noemen maar moest het toch even kwijt op dit forum. Kan hier iets aan gedaan worden?

Om de te weten dat ? Alleen filmpje is genoeg
Zit met dilemma; ik heb gezien dat de kilometerstand van mijn ingeruilde motor is teruggedraaid....en nu dus te koop staat bij een motorhandelaar/dealer, waar ik deze heb ingeruild voor een andere motor....deze handelaar wordt bijna overal goed beoordeeld maar dit zit mij niet lekker. ten eerste ben ik benadeeld omdat je voor je inruil toch minder krijgt aan de hand van de kilometerstand en ten tweede uiteraard de koper die aantoonbaar benadeeld wordt....ten derde is dit gewoon fraude/oplichting.......ik ben enorm verbaasd dat dit nu gebeurt, had ik van hun nooit verwacht...ga verder geen namen noemen maar moest het toch even kwijt op dit forum. Kan hier iets aan gedaan worden?
Ik zou dan geen motor kopen bij (motor lol) vrij vertaald 😏
Liken is voldoende.
 
Staat er een op MP bij een handelaar/zaak met dezelfde wheelstriping met km stand 21681. Is dat de zaak....of niet??
 
Mensen toon ook wat respect voor Brommotor, hij zit in een lastig pakket omdat hij wegens de aangeschafte motor ook afhankelijk is van de betreffende motorzaak.
Langs de kant is het makkelijk commentaar geven en oordelen.
 
Lijkt mij dat het dus om deze kawa gaat.

Kan je ons bewijzen dat de km-stand is terug gedraaid.
Aankoopbon/inruilbon met km-stand van je inruiler?

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof je wel maar voordat we een bedrijf aan de schandpaal binden moeten we wel bewijzen hebben.
Zoals er al gesuggereerd werd meld je je aan op MF om deze wanpraktijken kenbaar te maken.
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand onenigheid met een zaak heeft en via MF in een kwaad daglicht wil plaatsen.

Dinsdag zijn ze pas open en dan pas kunnen ze een weerwoord geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Lijkt mij dat het dus om deze kawa gaat.

Kan je ons bewijzen dat de km-stand is terug gedraaid.
Aankoopbon/inruilbon met km-stand van je inruiler?

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof je wel maar voordat we een bedrijf aan de schandpaal binden moeten we wel bewijzen hebben.
Zoals er al gesuggereerd werd meld je je aan op MF om deze wanpraktijken kenbaar te maken.
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand onenigheid met een zaak heeft en via MF in een kwaad daglicht wil plaatsen.

Dinsdag zijn ze pas open en dan pas kunnen ze een weerwoord geven.

Mooie kawa, niet veel gelopen voor een motor uit 2007 👍
 
Inderdaad als je zo zeker van je zaak ben publiekelijk lynchen die aardappel:YY}),en anders zelf gewoon je snavel houden:X,
want aan wat vaag geleuter hebben we niks.:N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan