kilometerstand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Even een berichtje van de eigenaar, Jeroen Wildeman, Wildeman Motoren Zwolle.
Ik heb zojuist contact gehad met de oude-eigenaar van de Z750 (2007, 21.681km geadverteerd). Ik heb de motor ingeruild met een KM-stand van 34.691. Wat blijkt: de teller is (tijdens het rijklaar-maken/poetsen) per ongeluk naar de MIJLEN stand gegaan, waardoor ook de totaal ODO stand op mijlen uitkomt (21.681).

Op de foto is ook te zien dat de MPH stand in beeld staat. Conclusie: een misverstand die is opgelost!

Hartelijke groet,
Jeroen Wildeman
Wildeman Motoren Zwolle
 
Ik heb gisteren gewoon een formuliertje op de site van Wildeman ingevuld met onderstaande tekst:

"Op het motor-forum wordt het bedrijf Wildeman beschuldigd van het terugdraaien van de kilometerstand van de Z750 (Occasion Kawasaki Z750 | Wildeman Motoren Zwolle) Het leek mij goed om jullie op de hoogte te brengen zodat er in ieder geval een weerwoord van Wildeman kan komen. Doe ermee wat je wil, ik ben verder niet geïnteresseerd maar het terugdraaien van tellerstanden is uiteraard bijzonder ongewenst ... een onterechte beschuldiging kan veel onterechte schade toebrengen, een terechte beschuldiging gelukkig niet. Groet'n Harrie"

Vandaag krijg ik een mail met het volgende vrij verhelderende verhaal:

"Goedemiddag Harrie,

Hartelijk dank voor je bericht en attentie, scherp opgemerkt!

Vervelend dat dit inderdaad te ronde gaat op het forum. Ik ben er direct ingedoken. Wij hebben de motor ingeruild van een heer (z1000 gekocht bij ons) met een KM-stand van 34691. Tot mijn verbazing staat de motor geadverteerd met 21.681km! Uiteraard niet correct. De teller is (vermoedelijk tijdens het poetsen oid) op de mijlenstand terecht gekomen, waardoor er nu 21.681 mijlen op staan. Op de teller-foto zie je ook MPH bij de snelheid staan.

Wellicht ben je zelf gelegen om dit voor mij toe te lichten op het forum? Ik zal de eigenaar ook benaderen.

Nogmaals dank voor de attentie! We houden onze naam graag zuiver.

Hartelijke groet, Jeroen Wildeman.

Een fijne dag gewenst,
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wildeman
Wildeman Motoren
"
 
Haha, dat loopt met een sisser af.

Goed dat ze de fout snel gevonden hebben.

Is die instelling zo makkelijk te wijzigen?
1380134
 
Mijn VFR stond na het wisselen van de accu ook op mijlen. Het kan dus wel. Ik voel me best stom dat ik daar niet aan gedacht heb!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan