Kilometerteller kabel

jochem2805

MF'er
21 sep 2009
30
0
Hallo,

Ik heb net een nieuwe kilometerteller erop gezet. Alleen de kabel past niet tussen de koplamp. Is er een schuine aansluiting in de markt die ik op de kmteller kan draaien en dan schuin de kabel daar weer op.

Je draait de kabel er echtonder op, maar is hier een schuine 45graden aansluiting voor. Dat de kabel er wel op past.

Alvast bedankt,

gr jochem
 
nop, nog nooit gezien...

maaruh, als je originele tellerkabel niet meer past, is je motor vast niet meer origineel..

in dat geval heb je een blunder gemaakt met het ontwerpje ;) :+
 
Nee idd motor is niet meer origineel. heb er dus een andere kmteller opgezet. Alleen ik zie dat bij de originele de kabel 90gr erin wordt gedraaid, dus niet van onder. Is dat niet meer op de markt te krijgen.....een verlengstuk wat 90gr draaid.

Alvast bedankt
 
Nee idd motor is niet meer origineel. heb er dus een andere kmteller opgezet. Alleen ik zie dat bij de originele de kabel 90gr erin wordt gedraaid, dus niet van onder. Is dat niet meer op de markt te krijgen.....een verlengstuk wat 90gr draaid.

Alvast bedankt

technisch is zoiets wel te maken, maar ik verwacht niet dat de vraag voor dergelijke adapters groot genoeg is om het voor een fabrikant intressant te zijn om in productie te nemen.

je zult OF zelf wat in elkaar moeten knutselen, of deze tellers niet gebruiken en een setje zoeken waar de aanluiting WEL gaat passen....

laaste optie is de teller dusdanig plaatsen dat de kabele langs de koplamp loopt...
 
er zijn wel tellerkabels met een knik vlakbij de aansluiting met de teller.
welke weet ik helaas niet meer zo uit het blote hoofd.
maar dit is geen haakse bocht, het zal ongev 30 tot 35 gr zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan