Kilometerteller op GSXR 1100

Muffin_Man

Rookie
22 apr 2008
2
0
Tongeren
Hoi ik ben dus nieuw op dit forum 8-) . Ik zag hier al zoveel nuttige info i.v.m. het ombouwen van motoren tot streetfighters dus dacht ik ik zal ook maar eens een profiel aanmaken :) En dan kon ik ook in dadelijk iets vragen i.v.m. mijn motor. Ik heb dus een GSXR 1100 van het jaar 92 omgebouwd tot streetfighter en ik vroeg mij af of het mogelijk was om er een andere kilometerteller op te plaatsen. Omdat toen ik deze motor kocht stond er enkel een kilometerteller van een fiets op. Dit is wel ok om enkel je snelheid te meten al zal dit ook niet echt correct meten :P Maar nu was ik dus eent kijke voor een andere kilometerteller maar ik vroeg mij dus af wat er zo allemaal mogelijk is op dit model van motor en wat ongeveer de prijs is van zo een ding. Dus als iemand mss een idee heeft gelieve iets te replyen :Y

Alvast Bedankt!
 
welkom, leuk, fotoooow ???

kilometerteller of snelheidsmeter :+
ik heb een Sigma (fiets)teller erop, maar ik garrandeer je dat deze toch echt de correcte snelheid aangeeft, tot op de halve km nauwkeurig !!! is gewoon een kwestie van goed instellen
Alles is mogelijk, er zijn diverse cockpits, tellers en meters verkrijgbaar.
Er is hiervan ook al een speciaal topic ergens....even zoeken dus

succes
 
Laatst bewerkt:
``ÌK ZEG PICCIES```


een Acewell teller is wat ik heb en die zijn nu geloof ik ongeveer 150 tot 200 eutjes.
en gereden met een Gps tot ik dezelfde snelheid ook op de teller had.
Greetz Vasily :W
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt voor de replies. Tis blijkbaar iets duurder dan ik dacht dan zal ik voorlopig wel gewoon met mijn fietsteller blijven rijden :p Wou foto uploaden ma gaat blijkbaar niet omdat het formaat te groot is :s
 
heb ook tijdje met ee nteller van sigma gereden...

kan een snelheid van drie digits weergeven, en is zo accuraat als je hem zelf instelt!

enige nadeel hij had geen verlichting! dus 'savonds zit je te turen hoe hard ju nu gaat!!

vandaar heb ik een ander gescoord!
1 met blauwe achtergrond verlichting.
full
 
heb ook tijdje met ee nteller van sigma gereden...

kan een snelheid van drie digits weergeven, en is zo accuraat als je hem zelf instelt!

enige nadeel hij had geen verlichting! dus 'savonds zit je te turen hoe hard ju nu gaat!!

vandaar heb ik een ander gescoord!
1 met blauwe achtergrond verlichting.
[afbeelding]

Die vindt ik mooi!
Waar heb je die vandaan en wat is de prijs?
 
http://www.bonmotoren.nl/ (HOME - BON MOTOREN)

129 euro's

eerlijkheidshalve moet ik nog wel zeggen dat mijn toerneteller het nog steeds niet goed doet!
je kan deze om je bougiedraad wikkelen (dan schommelt je toerental)
maar het moet toch ook mogelijk zijn hem op de aansturing van je bobine oid te plaatsen.

en de water temp meter heb ik er nog niet tussen omdat ik eigenlijk meer geinterreseerd ben in mijn olie temp en daar heb ik nog niets op verzonnen!


Die vindt ik mooi!
Waar heb je die vandaan en wat is de prijs?
 
http://www.bonmotoren.nl/ (HOME - BON MOTOREN)

129 euro's

eerlijkheidshalve moet ik nog wel zeggen dat mijn toerneteller het nog steeds niet goed doet!
je kan deze om je bougiedraad wikkelen (dan schommelt je toerental)
maar het moet toch ook mogelijk zijn hem op de aansturing van je bobine oid te plaatsen.

en de water temp meter heb ik er nog niet tussen omdat ik eigenlijk meer geinterreseerd ben in mijn olie temp en daar heb ik nog niets op verzonnen!

Okay, thanx voor de info.
 
Terug
Bovenaan Onderaan