Kilometervreters gezocht! Moto73

Ik heb er al in gestaan met de soes, toen net 53000 km gereden.

Het gaat erom wat er hier al is gezegd, als er alleen maar mensen inkomen die 2 ton op de teller hebben (zelf gereden met dezelfde motor) dan is het snel gebeurd, ze willen 2 wekelijks iemand hebben
de ene keer een pan of bmw rijder die 2 ton heeft gereden in 5 jaar, de andere keer een sport/race motor die 60, 70 duizend km heeft gereden.

Het woord km vreter is dan ook niet helemaal goed voor dit topic,
met een SS (supersport) word vaak al minder gereden, en vaak zie je pas 50.000 km na minimaal 8 jaar, of nog meer zijn de motoren al TL gereden of afgeschreven.

volgens mij gaat het er meer om, dat ze aantonen dat diverse motoren veel meer km's aankunnen dan dat de meesten denken, een SS verkoopt boven de 40.000 km gewoon niet meer, ???
Zelfs een supersport die ingezet word voor vakanties en circuit dagen gaat bij normaal onderhoud langer mee dan de meesten denken, een nieuwe 1000cc geeft meer dan 180 pk bij toerentallen die 8 jaar geleden nog een 600 cc motor maakte.
maar het blijft 9/10 wel heel.

Ik heb er nu 63.000 op staan, geen klap verkeerd en heb de motor nieuw gekocht,
Km vreter, nee helemaal niet vergeleken met de meeste hier
maar voor een SS wel al een km stand waar 99% bang van is.
Ik heb voor mezelf gekozen voor de makkelijke variant.
inruilen nu het nog net gaat, en een nieuwe kopen (2008 overjarig dus hetzelfde model)
want over 2 jaar staat er 80.000km op en is die volgens de meesten afgeschreven ;)

owja ik deed het eerste jaar 18500 km alleen plezier km's
laatste jaren met een eigen huis etc 10.000 km
nog steeds vrij veel plezier km's per jaar
want ik doe hoogstens 100km per jaar woon/werk ;)


Heb ik toevallig die van jou gelezen? Kan me nog iets herrineren over een soes en de vraag over spannende momenten dat de motorrijder van de soes op ze achterwiel ging langs agenten ofzo?

Klopt dit dat jij dit bent? :9
 
Ik heb mijn motor op opgegeven voor een bespreking. Kreeg een mail terug met de vermelding dat er een vragenlijst als aanhangsel bij was. Dat waren ze dus vergeten. Mailtje teruggestuurd met het verzoek nog een keer toe te zenden. Dat is gebeurd met het excuus dat ze woensdag dus 5 aanmeldingen te verwerken hebben gehad.

Gaat om een amerikaanse BMW R65 van 1986 met nu bijna 100.000 km op de teller. In 5 jaar tijd 60.000 km op de teller er bij gezet.
 
Het is fors meer dan gemiddeld uiteraard. Maar alleen ikzelf ken zeker 10 mensen die soortgelijke afstanden of meer per jaar rijden. Echt uniek is het dus niet. En iets unieks zou je wel verwachtten bij zo'n reportage.
mensen in het gekken huis kennen ook een hoop gekken, dit wil nog niet zeggen dat er een hoop gekken zijn.
25k km vind ik ook een hoop
 
Hier, een RF900R, 1994. Vorig jaar gekocht met 14500km op de teller van een echte mooiweer rijder. Prima, ik ben er goed mee, kost in aanschaf ook niks. Ik rijd wel een beetje veel, nu op 63000km. Nog geen klap verkeerd gedaan. Wordt regelmatig voor het werk in Duitsland uitgelaten en zit voor het snellere woon-werk (180+) beter als een echte toerfiets. Effe naar Hamburg op en neer, geen probleem. Hiervoor in 3 jaar 100000km met een Div900. Misschien mij ook maar eens opgeven.
 
Ik rij ook plm 25 k per jaar, de GSA is nu twee jaar in gebruik en heeft er bijna 50 k opstaan. Ik gebruik m ook niet voor woon-werk (1 km) en ik heb er naast nog een Ktje.
Net als Mike, kan ik dat echt niet veel noemen. Paar keer per jaar tripje naar de oosterburen en dan nog de zomervakantie, verder nog wat dagtripjes en naar mijn moedertje in BoZ, voorts nog wat ritjes naar mijn vriendinnetje :) Soms gebruik 'm weken niet en toch 25 k per jaar.
Ik snap dan ook niets van mensen die maar 4k per jaar rijden. Dat gaat toch nergens meer over :? Weekendje Luxemburg is al 1500 km.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook plm 25 k per jaar, de GSA is nu twee jaar in gebruik en heeft er bijna 50 k opstaan. Ik gebruik m ook niet voor woon-werk (1 km) en ik heb er naast nog een Ktje.
Net als Mike, kan ik dat echt niet veel noemen. Paar keer per jaar tripje naar de oosterburen en dan nog de zomervakantie, verder nog wat dagtripjes en naar mijn moedertje in BoZ, voorts nog wat ritjes naar mijn vriendinnetje :) Soms gebruik 'm weken niet
Pikstraf?
en toch 25 k per jaar.
Ik snap dan ook niets van mensen die maar 4k per jaar rijden. Dat gaat toch nergens meer over :? Weekendje Luxemburg is al 1500 km.
 
Heb ik toevallig die van jou gelezen? Kan me nog iets herrineren over een soes en de vraag over spannende momenten dat de motorrijder van de soes op ze achterwiel ging langs agenten ofzo?

Klopt dit dat jij dit bent? :9
nee dat was die andere 1000K8 die er een jaar later instond :)

Ik rij altijd fatsoenlijk O-) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan