kind achterop

voormalig mihami

Banned user
3 dec 2004
20.929
30
het is n leuk plaatje.
maar is het werkelijk leuk. :N
strand009vx0.jpg
 
Ziet er erg kwetsbaar uit allemaal... de bestuurder lijkt wel beschermende kleding te hebben. :N
 
Hulde, weer een jong medemens welke me het motorvirus besmet wordt! :}

Kleding zou beter kunnen. :Y
 
Zo heb ik ook 1 x achterop gezeten, maar dat was in nood |(

[EDIT]Maar wel in een stevige spijkerbroek achterop een beamer....

FF offtopic: Je hoort altijd mensen klagen over de beamer zijn uiterlijk etc., maar als duo-passasier zit je wel lekker :} [/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
dit is ziek
als bestuurder moet je zelf weten hoe je er bij zit, maar zo een kind menemen is idioot.
wat ga je zeggen achteraf.
 
aan de ene kant had ie best wat beter ze best mogen doen
maar aan tis ook wel zo dat ik het ook prachtig zou vinden als ik een dochtertje (tis roze dus :+ ) achterop kon nemen.

wel zielig om zon klein meisje op zo een breede rf kont te zetten ze zit bijna in een spagaat :|
 
Laatst bewerkt:
Dit is nou het prototype lastig verhaal,

Aan de ene kant zeg, trek dat kind een pak aan, aangezien dat redelijk veilig is.
Mocht zij op de foto voor het eerst achterop zitten, snap ik het wel.

Aan de andere kant hoort onderstaande er ook bij,
Stel je koopt een komplete uitrusting, pakt je kind in en het volgende moment zit ze jankend achterop omdat ze bang is, heb je voor joker een pak geld uitgegeven.


Dus zo een foto zegt niet erg veel aangezien wij de achtergrond niet kennen.


Ik heb mijn kinderen ook eerst achterop meegenomen zonder extra kledij.
Bij nader inzien zaten ze verder ook nooit meer achterop, dus heb ik niks aangeschaft.
Ik praat wel over ongeveer 15 jaar geleden dat mijn jongens eens achterop gezeten hebben.

Ik veroordeel de rijder met kind dus ook niet direct.
BEn wel benieuwd naar het achterliggende verhaal.
Pas dan kan ik een fundamenteel oordeel vellen.
 
Dit is nou het prototype lastig verhaal,

Aan de ene kant zeg, trek dat kind een pak aan, aangezien dat redelijk veilig is.
Mocht zij op de foto voor het eerst achterop zitten, snap ik het wel.

Aan de andere kant hoort onderstaande er ook bij,
Stel je koopt een komplete uitrusting, pakt je kind in en het volgende moment zit ze jankend achterop omdat ze bang is, heb je voor joker een pak geld uitgegeven.


Dus zo een foto zegt niet erg veel aangezien wij de achtergrond niet kennen.


Ik heb mijn kinderen ook eerst achterop meegenomen zonder extra kledij.
Bij nader inzien zaten ze verder ook nooit meer achterop, dus heb ik niks aangeschaft.
Ik praat wel over ongeveer 15 jaar geleden dat mijn jongens eens achterop gezeten hebben.

Ik veroordeel de rijder met kind dus ook niet direct.
BEn wel benieuwd naar het achterliggende verhaal.
Pas dan kan ik een fundamenteel oordeel vellen.
mijn dochter heeft n brandvlek van mijn uitlaat op der been.
geloof me het geluid wat mijn kind toen maakte dat wil je niet meemaken. :N
dit was dus ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit kind zo
zag zitten.
 
mijn dochter heeft n brandvlek van mijn uitlaat op der been.
dit was dus ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit kind zo
zag zitten.

Dat zal moeilijk gaan op deze foto, het kind zit namelijk met haar voetjes zelfs nog boven de uitlaat.

Maargoed je weet dus inderdaad niet het hele verhaal achter de foto, maar zo achterop zie ik ook niet graag
 
Mijn zoontje van 8 gaat ook mee achterop de motor.
Ook eerst een paar keer in de buurt rustig gereden om te zien of hij het wel iets vond.
Wel eerst afspraken gemaakt zoals op en af klimmen via de linkerkant(uitlaat rechts)geen geklooi achterop,onder geen beding word er losgelaten tenzij we onderuit gaan.
Hij vond het helemaal geweldig dus wel motorkleding aangeschaft.
 
weet het verhaal achter de foto niet..... maar persoonlijk zou ik het niet doen.
Mijn eigen dochter gaat welliswaar al vanaf de geboorte (eigelijk al vanaf 8 maanden voor de geboorte, maar toen zat er nog wat anders omheen.......) mee met de motor, maar dat is wel in het speciaal voor haar aangeschafte zijspan (maxi-cosi, gordel.......)
In ieder geval vindt ze het schitterend, ze is inmiddels oud genoeg (2jr) om er bewust om te vragen (papa? broem, broem?)

(nee, we hebben geen auto......)
 
Brrrrr .... Ik zou het niet doen. Mocht je onverhoopt vallen .... getverdemme ik wil het geeneens weten ....
Kind achterop: in ieder geval wachten totdat het normaal kan plaatsnemen mét beschermende kleding :Y
 
Dat zal moeilijk gaan op deze foto, het kind zit namelijk met haar voetjes zelfs nog boven de uitlaat.

Maargoed je weet dus inderdaad niet het hele verhaal achter de foto, maar zo achterop zie ik ook niet graag
het gaat toch niet om het idee wat er achter zit :N
hoe hypocriet moet je zijn om je zelf vol te beschermen
en n (je) kind niet. :?
kijk geen motorkleding alla. maar n kortebroek en n nylon jasje. :?
 
het gaat toch niet om het idee wat er achter zit :N
hoe hypocriet moet je zijn om je zelf vol te beschermen
en n (je) kind niet. :?
kijk geen motorkleding alla. maar n kortebroek en n nylon jasje. :?
:^ , maar toch... het blijft een heel eng gezicht hoor. Ik ben wel blij met de mensen van de andere kant van het verhaal, want daar had ik echt totaal niet bij nagedacht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan